22-03-2017 05:19
Citaat van: -D@nny- link: /forum/138/23225/811679 op: 21-03-2017 18:46:03

Erg sneu om zoiets te doen ja, bah. Onnodig verwarring veroorzaken.



Ik kan er wel om lachen.

Ik zie het als een soort satire. Die duidelijk laat zien hoe absurd het eigenlijk is hoe wij elke centimeter moeten weten over Symbolica, en de Efteling in het algemeen.
21-03-2017 18:46
Erg sneu om zoiets te doen ja, bah. Onnodig verwarring veroorzaken.
21-03-2017 12:33
Daar is toen niks over gezegd hoor, dat weet ik zeker. Aangezien jij de maker kent ben je deels verantwoordelijk voor de verwarring.

Natuurlijk moet ik zelf opletten of iets echt is of niet, maar hoe kun je verwachten dat ik elke Photoshop kan onderscheiden? De Efteling website staat ook vol met Photoshops, maar daar wordt het als middel gebruikt om alles nét iets mooier te laten lijken. Dit heeft meer iets weg van geruchten verspreiden.
21-03-2017 09:56
Heb ik toen ook al wel gezegt en het is ook aan jezelf om niet zomaar alles te geloven natuurlijk. Ook looopings is niet heilig. Ze hebben meerdere dingen fout ook over symbolica.
20-03-2017 23:37
Mee eens, IProducties. Mooi natuurlijk als je "grapje" door de media wordt opgepakt, maar we zijn nu bijna een half jaar verder en nú wordt er gezegd dat het om een bewerkte foto gaat? Had je wel eerder mee mogen komen, eftelingfan...
20-03-2017 22:20
Indien dit inderdaad photoshop is, kan dan tegen de maker worden vertelt dat hij/zij moet stoppen met die onzin? Dankjewel. Zo kunnen we straks niets meer serieus nemen, iets waar ik mij vandaag de dag enorm aan irriteer.
20-03-2017 22:11
Citaat van: Trollenbol link: /forum/138/23225/811671 op: 20-03-2017 19:25:51

Hij zou best wel eens echt kunnen zijn. Wie neemt er nou de moeite om een pop / miniatuur / 3D model (of hoe ze dat normaal gesproken ook doen) te maken en die dan extreem te Photoshoppen? De kwaliteit is inderdaad iets minder, maar het helpt ook niet dat die suffe Looopings de foto enorm heeft gecropt.

Dit is het origineel ter vergelijking:

Toon spoiler



Ik ken de maker van de fotoshop en looopings is daar mooi ingetrapt.
20-03-2017 20:44
Hoop toch dat we een verfijnde versie gaan zien van Pardoes zoals we hem kennen uit het park, niet de versie uit de serie want dat vond ik simpelweg lelijk. Denk ook dat een cartoonstijl iets tijdlozer is in plaats van zo'n menselijk gezicht.
Pagina: 1 van 77 (763 items)
<< 1·2·3·4·5·6·75·76·77 >>

Geef je mening