Forum: *** D5Z Fotoreportage *** Nationale Open Golfdag op het Efteling Golfpark

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 1 (8 items)
<< 1 >>

Offline Daan
Vandaag was de nationale open golfdag. Deze dag openden verschillende golfparken hun poorten, om de sport bekend te maken onder onbekenden. Mensen met en zonder golf-vergunning konden een balletje komen slaan. Ook het Efteling Golfpark nam deel aan deze landelijke actie. Er werden clinics gegeven en men kon een rondje gaan golfen op de par-3 baan en de volledige 18-hole baan.

Naast het golfen konden mensen het clubhuis van het golfpark bezoeken. De verschillende ruimtes waren opengesteld voor publiek, zodat deze een indruk kon krijgen van de mogelijkheden op het park.

Ook voor de kleinere kinderen was er van alles te doen. Naast de familie golf-clinics waren eer kleine club aanwezig, zodat ook de kinderen een balletje konden slaan. Speciaal voor vandaag waren Wolf en Roodkapje uit het Sprookjesbos gekomen, om de kinderen en volwassenen aan te moedigen.

Het was een leuke dag, waar voor ieder gezinslid wat te doen was. Met een gratis consumptiebon konden de mensen nog een drankje nuttigen in het restaurant. Voor de aanwezigen was er ook een kleinigheidje aanwezig: De mensen kregen een zakje van het golfpark met een aantal kleinigheden erin, zoals een Speeldoosje (CD), een Efteling potlood, pepermuntjes, een Sprookjesboom sleutelhanger en een paar Efteling-bonbons.

Mochten er mensen zijn die zichzelf of hun kind op de foto zien en hier graag een originele foto van zouden willen ontvangen, neem dan even contact op met daan@vijfzintuigen.nl en geef aan om welke foto het gaat. Dan krijgt u het origineel zonder logootje van mij toegestuurd.

Ahhhh!

Offline Carlo
Mooi verslag, Daan!
Drie jaar achtereen was ik zelf van de partij, echter zat er dat dit jaar niet in. Maar gelukkig heb jij de honeurs voor VijfZintuigen waargenomen.

Ondanks de minder goede weersvoorspelling heb je een mooi zonnig tripreport gemaakt, met als hoogtepunt de panorama's. Netjes!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Mooie serie zeg! Mag ik misschien vragen of jullie nog meer foto's van de hal met de grote trap hebben?

Offline Daan
Citaat van: slangenprins link: /forum/96/20007/662787 op: 21-04-2012 23:14:21

Mooie serie zeg! Mag ik misschien vragen of jullie nog meer foto's van de hal met de grote trap hebben?

Helaas is dit de enige gelukte foto die ik heb. Een andere foto, ingezoomd op het bord met sponsors, was mislukt. Verder heb ik van de hal geen foto's gemaakt, omdat het hier druk was en er personeel doorheen liep.

Ahhhh!

Offline Carlo
Citaat van: slangenprins link: /forum/96/20007/662787 op: 21-04-2012 23:14:21

Hier zit er ook nog eentje in:
https://www.vijfzintuigen.nl/Forum/index.php?topic=16565.0

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Daan
Overigens heb ik zelf ook nog een balletje geslagen. Dit ging best goed. Het verbaasde mij en een vriend van mij dat ik het zo snel oppikte. Erg leuk om een keer gedaan te hebben, maar het is wel een dure en zeer moeilijke sport!

Ahhhh!

Erg leuk om het zo even te zien, heel erg bedankt voor de fotoreportage.

Offline Daan
Voor de mensen die naast de fotoreportage een geluidsfragment willen horen, is er op de site van de Efteling een radio-reportage verschenen. Verder hebben mensen die naar de open golfdag toe kwamen een mail ontvangen voor eenmalig een gratis ballen-munt en gratis toegang tot de Driving Range. Zo hoop de Efteling dat de mensen nog een keer terug komen om te golfen.

Het geluidfragment van Efteling-Radio is HIER te beluisteren.

Ahhhh!

Pagina: 1 van 1 (8 items)
<< 1 >>