Forum: 360 Graden panorama Polles Keuken

Pagina: 1 van 1 (16 items)
<< 1 >>

Offline Nieuws

Vandaag is op onze site een 360 graden foto verschenen van Polles Keuken, het nieuwe restaurant van de Efteling waar pannenkoeken centraal staan. In totaal is deze panorama 470 megapixel en zijn er 190 foto's gemaakt (op 35 mm) van het restaurant. De shoot duurde zo'n 45 minuten, en hierna moest er nog 36 uur gerenderd worden. De foto is hier te vinden.

Eerder werden van Bosrijk, de oude en nieuwe hotelkamers van het Efteling hotel gefotografeerd. Enkele van deze panorama's zijn door de Efteling opgenomen in hun nieuwe interactieve digitale folder. 

Ge-wel-dig! Had geen idee wat dit inhield, mar dit is echt super! Alles kan je bekijken, tot in de kleinste details, haarscherp. Topwerk! Dit zouden jullie in de toekomst echt moeten voortzetten met andere attracties/horecapunten! Mooi, mooi!

http://www.sevendays.nl/xquiz/?quiz_id=596 Stem A.U.B voor mij

Het is echt een zeer mooie (scherpe) foto geworden, mijn complimenten.

Geweldig! Geeft een mooi overzicht.

'Beheerst u het perspectief?'

Offline jamjes
Het ziet er echt heel goed uit!

Dit hebben jullie dus zelf gedaan! 
Ik dacht dat de Efteling daarvoor een bedrijf liet komen. Ook voor de panorama foto's van  de Efteling hotel kamers.

Chapeau!

Zeer mooi gedaan!

Ik kom zelf niet heel vaak (misschien een keertje per jaar)en vind het dus zeer leuk dat ik toch een kijkje kan nemen.

[center]Website|YouTube|Twitter|Profiel[center]

Offline Carlo
Citaat van: dvhe-fan link: /forum/96/19654/652454 op: 06-03-2012 18:42:00

Ge-wel-dig! Had geen idee wat dit inhield, mar dit is echt super! Alles kan je bekijken, tot in de kleinste details, haarscherp. Topwerk! Dit zouden jullie in de toekomst echt moeten voortzetten met andere attracties/horecapunten! Mooi, mooi!

Citaat van: jamjes link: /forum/96/19654/652520 op: 06-03-2012 20:26:28

Het ziet er echt heel goed uit!

Dit hebben jullie dus zelf gedaan! 
Ik dacht dat de Efteling daarvoor een bedrijf liet komen. Ook voor de panorama foto's van  de Efteling hotel kamers.

Chapeau!

We hebben er nog meer! Er staan nog 24 van dit soort foto's in de Beeldbank:

http://beeldbank.vijfzintuigen.nl/index.tpl?action=zoeken&mode=categorie&searchstring=&b... Graden

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Daan
Die link is verkeerd, je moet graden er ook nog bij zetten in de link:
http://beeldbank.vijfzintuigen.nl/index.tpl?action=zoeken&mode=categorie&searchstring=&b...

Ahhhh!

Offline pascal
Mooi initiatief hoor! Dit is smullen toch!

Offline Rosita
ik kan alleen maar zeggen... WAUW!
het is echt prachtig 

Mooi overzicht dit zeg! Ga meteen de andere bekijken! Wat voor camera/programma hebben jullie gebruikt? En mochten jullie na sluitingstijd fotograferen ofzo?

ik wou hier een signature-plaatje neerzetten maar om een of andere reden accepteert SMF de img-BBcode niet. Omdat ik eigenwijs ben en tóch een plaatje wil is hier de pic : http://i41.tinypic.com/334m2xi.jpg

0 
Citaat van: Casperdk link: /forum/96/19654/707948 op: 17-11-2012 09:05:58

Mooi overzicht dit zeg! Ga meteen de andere bekijken! Wat voor camera/programma hebben jullie gebruikt? En mochten jullie na sluitingstijd fotograferen ofzo?
beetje topic kick vind je ook niet??
de laatste post was op 17 augustus!!
let daar op volgende keer

Moderator
Citaat van: link: /forum/96/19654/708167 op: 18-11-2012 18:30:18

beetje topic kick vind je ook niet??
de laatste post was op 17 augustus!!
let daar op volgende keer

De post is welliswaar vrij laat, maar ik vind hem niet een vervelende topic kick. Want de poster vraagt wel degelijk naar nieuwe informatie. Het zou wat anders zijn geweest als de poster alleen maar gezegd had "Ooooh, wat mooi!".

Citaat van: Casperdk link: /forum/96/19654/707948 op: 17-11-2012 09:05:58

Ik denk dat dit een foto van de efteling zelf is en dat de vijf zintuigen hem op hun site heeft gezet.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/96/19654/708185 op: 18-11-2012 20:16:52

Ik denk dat dit een foto van de efteling zelf is en dat de vijf zintuigen hem op hun site heeft gezet.

Dat heb je dan fout gedacht al deze 360 foto's zijn door de vijf zintuigen gemaakt en door de Efteling over genomen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Marwin
Moderator
Klopt inderdaad. Datzelfde geldt voor alle andere 360 foto's.

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Pagina: 1 van 1 (16 items)
<< 1 >>