Forum: *** D5Z Fotoreportage *** Heropening Carnaval Festival 11-02-2012

Pagina: 1 van 13 (117 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>
Pagina: 1 van 2 (22 items)
<< 1·2 >>

Offline TheF4
Moderator

www.TheF4.com

Offline Daan

Ahhhh!

Wat een heerlijk grote foto-serie! Complimenten.

Echt mooi.

Efteling een Wereld vol Wonderen.

Maar toch vind ik dat ze die panelen bi Jokies Wereld veel kleurrijker hadden mogen doen. Het naambord is dan zo fel en de achterplaten zo grauwig

"Somebody was trying to tell me that CDs are better than vinyl because they don't have any surface noise. I said, 'Listen, mate, *life* has surface noise."

Offline tijn.
Citaat van: TheTimvk link: /forum/96/19422/646613 op: 11-02-2012 14:13:30

Maar toch vind ik dat ze die panelen bi Jokies Wereld veel kleurrijker hadden mogen doen. Het naambord is dan zo fel en de achterplaten zo grauwig

Misschien was dat wél juist net de bedoeling. Anders viel het bord werd in de drukte aan kleuren.

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Bedankt voor de foto's! Het ziet er goed uit, op de entertainer-Jokie na dan.
Als dit merk niet aanslaat, hebben ze echt pech!

'Beheerst u het perspectief?'

is jokie s wereld nog niet klaar

Offline Sybren
Mooie foto's! Erg leuk om te zien

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Mooie foto's, schitterd. Zal binnenkort eens kijken wat ze binnen in het winkeltje hebben veranderd, of weet iemand dit al.

Offline Carlo
Citaat van: bientje81 link: /forum/96/19422/646656 op: 11-02-2012 16:43:33

Mooie foto's, schitterd. Zal binnenkort eens kijken wat ze binnen in het winkeltje hebben veranderd, of weet iemand dit al.

?

Je hebt de foto's toch net bekeken? Daar staan ook interieurfoto's van Jokies Wereld tussen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Leuke foto's ik blijf erbij dat ik jokie een beetje te vind maar goed. Jet had ik nooit zo verwacht, erg leuk.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Erg leuk dat de Efteling dit heeft gedaan jokie hoord gewoon bij deze rit loekie de leeuw tsja wat heeft dat met carnaval te maken. Ik vind en vind ik nu nog steeds de de ingang en souvenirs ingang in efteling stijl moet, een paar borden met wat houten poppen erop ik vind het niks.

Maar als ik dan die foto's van binnen het restaurant bekijk woow wat een prachtig souvenirs shop is dat geworden. Echt in het thema zoals je die in de ride zelf ziet, wat ik nou afvraag waarom verbinden ze de souvenirs shop niet met de uitgang.

Dat zie je in veel parken en volgens mijn werkt day bij Droomvlucht ook heel erg goed. En dan Adje ik vind hem wel de juiste persoon voor dit liedje, vrolijk gezellig en echt iets carnavals goede promotie voor de Efteling.

Speel je Minecraft en zoek je een goede betrouwbare server host? Neem eens een kijkje op: https://www.serverbuilds.nl/

Lol... ik voel me best wel gefotografeerd  X-P... Sta op 5 foto's.

Het was een heerlijke dag! Bedankt voor de leuke foto's, haha! Ik schaamde me alleen wel kapot toen dat entertainerpak van Jokie tevoorschijn kwam... als Pardoes ook zo wordt mag het van mij weg blijven!

Ik heb trouwens van dhr. Vugts nog te horen gekregen dat er ook weer een Jokie of Jet in de hoed van de entree clown komt.

Bedankt voor de mooie uitgebreide foto reportage!

Was leuk om te bekijken en ach... aan dat Jokie-pak wennen we ook wel weer...

Leuke fotoserie.

Wat heeft Bart de Boer nu eigenlijk allemaal verteld?

Niet zo veel nieuws alleen dat het koud was en dat het vooral voor de kleine kids was.
Het was maar een korte toespraak.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Stevis
Citaat van: kwikjealex link: /forum/96/19422/646811 op: 11-02-2012 23:31:02

Leuke fotoserie.

Wat heeft Bart de Boer nu eigenlijk allemaal verteld?
Als het goed is komt er binnenkort een video verslag van de vijf zintuigen online. Zo kun je alles nog eens rustig terugkijken.

Ook nu van mijzelf een vriend'lijke groet,

Ik loop u voorbij en neem af mijn hoed

~

Citaat van: eftelingfan link: /forum/96/19422/646812 op: 11-02-2012 23:32:49

Niet zo veel nieuws alleen dat het koud was en dat het vooral voor de kleine kids was.

Zo, hehe. Dat roep ik al vanaf 't begin...

Offline Andrea
Mooie foto's!
Ook wij staan er een paar keer op (Zelfs een duidelijke van ons drietjes ín het Carnaval Festival), leuk om te zien.

Pagina: 1 van 2 (22 items)
<< 1·2 >>