Forum: Het Rijk der fantasie weetjes topic

Pagina: 1 van 1 (13 items)
<< 1 >>

Hier kun je al je weetjes kwijt over het rijk der fantasie.

Roland Mack een groot man

Nou, dan heb ik de eer van start te gaan
Wist je al, dat veel elementen van het Rijk der Fantasie al te vinden zijn in de Pardoes promenade?
Het logo zie je bijv. ook al op de sleutel voor de schatkist.  En de ster op de schuttingen staat ook op de hekken rond de prommenade en het Pardoesbeeld.

Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

Wist je dat men het transport systeem geheim wil houden en eerst het gebouw wil bouwen.

Xanadu resorts

Maar zouden ze dan toch niet bijna aanstalten moeten maken om het gebouw goed op tijd klaar te hebben voordat de bouw van de ritsysteem begint?

Citaat van: rct-speler link: /forum/94/15571/497624 op: 20-01-2011 11:51:22

Wist je dat men het transport systeem geheim wil houden en eerst het gebouw wil bouwen.

We hebben altijd zoiets als transport naar locatie dus we kunnen het altijd te weten komen

Project Amnesia the nightmare returns Progres 5%

Citaat van: ThemeDesign link: /forum/94/15571/498587 op: 22-01-2011 13:56:56

We hebben altijd zoiets als transport naar locatie dus we kunnen het altijd te weten komen

Dusjij gaat snachts met je fotocamera bij de poort liggen waar de bouwmaterialen binnen komen?

Feyenoord is geen hobby, maar een manier van leven.

Offline Frans
Citaat van: fr-patje-010 link: /forum/94/15571/498593 op: 22-01-2011 14:07:04

Dusjij gaat snachts met je fotocamera bij de poort liggen waar de bouwmaterialen binnen komen?

Neem maar van mij aan dat als het transport systeem aankomt ze die eerst opslaan op de Speelweide (Zoals bij Droomvlucht heel goed te zien is op de Making Of) Dus we het transport systeem vanuit de Pagode al klaar kunnen zien liggen

Citaat van: Frans link: /forum/94/15571/498594 op: 22-01-2011 14:36:51

Neem maar van mij aan dat als het transport systeem aankomt ze die eerst opslaan op de Speelweide (Zoals bij Droomvlucht heel goed te zien is op de Making Of) Dus we het transport systeem vanuit de Pagode al klaar kunnen zien liggen

Niet als het bijv in dozen zit, of als er zeilen over heen liggen

Feyenoord is geen hobby, maar een manier van leven.

Citaat van: Frans link: /forum/94/15571/498594 op: 22-01-2011 14:36:51

Bij Droomvlucht lag het toch naast het gebouw? Je ziet immers een muur met bloemvorm erop.

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Als het op de speelweide komt te liggen dan ligt het natuurlijk wel onder een zeil of in een tent/container.
Het is een attractie voor binnen dus laten ze het neem ik aan buiten niet nat worden door de regen.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Dat er een televisie serie van komt van pardoes de tovenar

Goh, komt er ook een achter 

'Beheerst u het perspectief?'

Pagina: 1 van 1 (13 items)
<< 1 >>