Forum: Week 2: De Rode Schoentjes

Pagina: 1 van 10 (199 items)
<< 1·2·3·4·5·6·8·9·10 >>

We gaan hier verder raden waar het Rode Schoentje zich bevind.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

denk gewoon in het theater aan de schouwburgring, maar ik vind dat niet zo belangrijk, dat weet iedereen morgen die wil gaan zoeken op tijd want die locatie krijg je als je het woord invult.

ik denk echt het conservatorium

Offline apple
Ik denk ook het conservatorium.

Blog: pompidom

Morgen ochtend weten we waar het schoentje ligt.
Zijn er mensen van plan om het schoentje te gaan zoeken ?

With Canon You Can Wat Je Met Nikon Nie Kon

Offline Houst
Citaat van: The_X90 link: /forum/80/8018/213950 op: 26-05-2009 23:16:09

ik denk echt het conservatorium
Ik denk dat mijn getuige-verhaal theorie dat volledig ondersteund echter ben ik vergeten de schouwburg een puntje te geven - voor theorie zie eenerlaatste post gesloten topic -

Only for the feeling

Offline Anneke
Nou ja, morgen weten we het zeker.
Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik een kijkje ga nemen of niet.
Ik ben vast niet op tijd om als eerste te zijn, want er zullen ongetwijfeld veel Efteling-fans in Tilburg wonen.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Citaat van: Anneke link: /forum/80/8018/213959 op: 26-05-2009 23:20:28

Nou ja, morgen weten we het zeker.
Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik een kijkje ga nemen of niet.
Ik ben vast niet op tijd om als eerste te zijn, want er zullen ongetwijfeld veel Efteling-fans in Tilburg wonen.

ik ga vroeg een kijkje nemen..

Ligt er voor mij ook aan hoelaat het open is.
Aangezien ik met een half uur reistijd zit ( OV ) en s'middags nog een examen heb.
Dus voor mij is het nog afwachten of ik ga zoeken

Pardoes de Tovernar vraagt vandaag op Hyves om allemaal mee te gaan zoeken:

2009-05-26 15:51:16
Citaat Help mee met het oplossen van het Sprookjesmysterie. Ga naar www.efteling.com voor tips en informatie!

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Houst
Nu schiet me er eens iets te binnen, heeft de Efteling en het fontys conservatorium niet eens een contract getekend voor tallent?

Only for the feeling

Offline Anneke
Ik heb al besloten dat ik niet ga zoeken in Tilburg.
Ik hoef niet zo nodig naar het Sprookjesbal en daar als 27 jarige tussen te staan 

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Citaat van: Anneke link: /forum/80/8018/213970 op: 26-05-2009 23:28:15

Ik heb al besloten dat ik niet ga zoeken in Tilburg.
Ik hoef niet zo nodig naar het Sprookjesbal en daar als 27 jarige tussen te staan 

Je zal vast niet de enige zijn rond die leeftijd hoor
Zullen vast nog wel oudere mensen aanwezig zijn

Het schoentje zal er vast niet lang liggen, er wonen toch aardig wat Eftelingfans en sowieso veel abonnementhouders in Tilburg. Het conservatorium is van mij uit een minuut of 5 fietsen, maar ik kom echt niet zo vroeg m'n nest uit om eventueel kans te maken op kaartjes voor een sprookjesbal

Offline apple
Citaat van: Spookslotfan link: /forum/80/8018/213981 op: 26-05-2009 23:35:30

Het schoentje zal er vast niet lang liggen, er wonen toch aardig wat Eftelingfans en sowieso veel abonnementhouders in Tilburg. Het conservatorium is van mij uit een minuut of 5 fietsen, maar ik kom echt niet zo vroeg m'n nest uit om eventueel kans te maken op kaartjes voor een sprookjesbal
is waarschijnlijk pas om 10 uur open ofzo dus je hoef echt niet om 6 uur aan te fietsen hoor.

Blog: pompidom

niet alleen kaartjes voor het sprookjesbal maar ook dat viparrangement in het eftelinghotel win je dan, dus dat is niet niks.
Denk niet dat ik ter plekke ga zoeken, is vanaf hier (Rosmalen) toch wel 40 minuten rijden met de auto, kids moeten eerst om 8.30 op school afgezet worden en het zal misschien al wel vroeger open zijn dan vorige week dat stadsarchief, dat was pas om 10 open, en geen idee eigenlijk hoeveel mensen daar toen al voor de deur stonden en of ze echt de kist moesten zoeken? of stond hij goed zichtbaar al meteen als je binnenkwam?
iemand een idee?

Offline Carlo
Citaat van: kaatje72 link: /forum/80/8018/213986 op: 26-05-2009 23:50:35

niet alleen kaartjes voor het sprookjesbal maar ook dat viparrangement in het eftelinghotel win je dan, dus dat is niet niks.
Denk niet dat ik ter plekke ga zoeken, is vanaf hier (Rosmalen) toch wel 40 minuten rijden met de auto, kids moeten eerst om 8.30 op school afgezet worden en het zal misschien al wel vroeger open zijn dan vorige week dat stadsarchief, dat was pas om 10 open, en geen idee eigenlijk hoeveel mensen daar toen al voor de deur stonden en of ze echt de kist moesten zoeken? of stond hij goed zichtbaar al meteen als je binnenkwam?
iemand een idee?

Het item moet ook nog gezocht worden op de locatie, dus het blijft even spannend!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Zo.
Ik zit al klaar voor het 3e raadsel.
Dus nu is het voor mij gewoon afwachten

Citaat van: stefieneter5 link: /forum/80/8018/214006 op: 27-05-2009 05:16:45

Zo.
Ik zit al klaar voor het 3e raadsel.
Dus nu is het voor mij gewoon afwachten

Hier ook
Nog 17 minuten

Offline laszlo
Goedemorgen allemaal! En nu maar refreshen.

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Pagina: 1 van 10 (199 items)
<< 1·2·3·4·5·6·8·9·10 >>