Forum: De Python

Pagina: 1 van 11 (95 items)
<< 1·2·3·4·5·6·9·10·11 >>
Pagina: 1 van 121 (2419 items)
<< 1·2·3·4·5·6·119·120·121 >>

hier kun je alles kwijt over de Python.

Wat mij de afgelopen tijd is opgevallen is dat de Python bijna elke dag wel een storing heeft. Afgelopen week (weet niet meer precies welke dag) is hij zelfs de hele dag dicht geweest.

toen ik er was was de python de halve dag dicht door storing dat was 28 april

Hij is leuk

heb hem 2 weken geleden voor het eerst gedaan
jammer datt die lifthill zo langzaam gaat

Nikon D60 - 18-200 Nikkor

Offline Jasper
Bij mij ging een keer de lifthill zo langzaam dat hij zelfs achteruit liep.
Maar dat had ik jullie al eens gezegt volgens mij.

De Python is een leuke achtbaan. Niet fantastisch, maar zeker niet saai.

Het valt me ook wel op dat er veel andere achtbanen in Europa zijn die een beetje op de Python lijken, zoals bijv. ook de Big Loop in Heide Park

Citaat van: boeing767 link: /forum/8/976/20073 op: 18-05-2007 11:37:19

Het valt me ook wel op dat er veel andere achtbanen in Europa zijn die een beetje op de Python lijken, zoals bijv. ook de Big Loop in Heide Park

maar de python was volgens mij ook de eerste achtbaan in nederland die over te kop ging....
ik vind de python wel gaaf, ben eigk nooit naar een ander pretpark geweest dan efteling en 1x bobbejaanland.. maar dan is de pyton toch het best van de andere "wilde" achtbaanen...

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Offline Wyvern
Citaat van: basjuh91 link: /forum/8/976/20083 op: 18-05-2007 11:48:33

maar de python was volgens mij ook de eerste achtbaan in nederland die over te kop ging....
ik vind de python wel gaaf, ben eigk nooit naar een ander pretpark geweest dan efteling en 1x bobbejaanland.. maar dan is de pyton toch het best van de andere "wilde" achtbaanen...

Neen, dat was "Superachtbaan Looping star" in Slagharen in 1979.

De dag van vandaag is Python echt geen "must" in het park.
Het is een beetje...saai. :-*
Ik krijg hier totaal geen kick gevoel meer in.

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Ik ben nog nooit in de python geweest maar de volgende keer ga ik er in voor de eerste keer

Nee klopt, Wyvern, de Python wordt nu even aan de kant gezet door de Vliegende Hollander.

ik ben de vorige keer ook voor het eerst gagaan. en ik vond echt cool! En ik baal er een beetje van dat ik er nooit eeder heb in gezeten.

Citaat van: boeing767 link: /forum/8/976/20073 op: 18-05-2007 11:37:19

Zie topic: Kloon Python
http://www.villavoltaweb.nl/Forum/index.php?topic=478.0

Ik vind dat ze meer geld in de python moeten steken om het te verbeteren omdat er veel storingen zijn.

trage lifthill maar die drop is vet krijg je rillingen van

[center]You'll Never Walk Alone[/center]

Kunnen ze de lifthill niet sneller laten gaan

De looping zijn het leukst vind ik.

Offline Ruben
De python vind ik fantastie's!
Het is eftelings, hoewel het niet efteligs is heel raar!
Goede baan verloop, niet te heftig/snel.
dat de lifthill sloom gaat vind ik juist spanning opbouwend/leuk,

Ja de lifthill hoeft van mij niet per-c sneller.

Citaat van: boeing767 link: /forum/8/976/20088 op: 18-05-2007 11:52:46

Nee klopt, Wyvern, de Python wordt nu even aan de kant gezet door de Vliegende Hollander.

Wat je zegt is niet helemaal waar. Vandaag stond er gewoon 40 min wachtrij. En de lifthill gaat best snel. Maar door het gewicht van de trein wordt de moter zwaarder belast en gaat ie dus langzaam.
En de eerste daling na de lifthill is wel een beetje saai. Omdat je voor in al beneden bent als je op snelheid bent!

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

ga dan ook achterin

De lifthill sloom? is toch leuk, beetje rondkijken boven de Efteling!

Offline Wyvern
Wablief!? 40 minuten wachten voor de Python?
Welke gek heeft het er voor over om zolang te wachten voor de simpelheid zelve onder de coasters?

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Pagina: 1 van 121 (2419 items)
<< 1·2·3·4·5·6·119·120·121 >>