Forum: Nóg een in de categorie 'klein nieuws'

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>

Offline Japio
Nóg een in de categorie 'klein nieuws'

Eftelist meld dat De Sprookjesboerderij én ook De berucht Burcht in de koel, zo niet ijskast zijn verdwenen. Reden voor de Boerderij is dat het ZLTO in een te vroeg stadium al concrete plannen naar buiten bracht. Voor De Burcht word het niet toenemende aantal congressen/evenementen in De Efteling in verhouding met de toenemende aantallen bezoekers genoemd.

De Sprookjesboerderij had wel potentie. Van de Burcht kan ik er niet rouwig om zijn.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Zou je misschien even in de titel kunnen zetten waarover je topic gaat? Dat lijkt me handiger .

Verder ben ik zeer tevreden over deze 2 beslissingen. De Sprookjesboerderij en de Burcht zouden we toch bijna nooit kunnen bezoeken en heeft dus niet echt een bijdrage voor ons. Ik vind het fijn dat ze in hun parel investeren!

Ik vond de Burcht tog wel mooi op de schetsen staan hoor. Nouja als ze de rest wel door laten gaan vind ik het goed !

Offline Marwin
Moderator
Dat van de sprookjesboerderij stond ook al in mijn verslagje:
Citaat
Sprookjesboerderij
Het plan voor sprookjesboerderij is even op het schap teruggezet, aangezien men nu de handen vol heeft aan de ontwikkeling van het park.

Dat werd namelijk ook als reden aangedragen, dat ze nu eerst wilde concentreren op andere zaken. Dat verhaal van ZTLO had te maken met een vraag wie de tekeningen naar buiten had gebracht, en dat waren zij. Overigens het primeurtje destijds van Sprookjesboerderij hadden de mensen die bij de eerste "Aan tafel met de Efteling" waren te pakken

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Offline Carlo
Het lijkt mij niet erg nuttig om over deze onderwerpen door te gaan in dit kleine topic.
De sprookjesboerderij heeft namelijk een eigen topic. Zie HIER.
En De Burcht heeft een eigen topic. Zie HIER.

Als de meldingen van dat het niet doorgaat, in die topics worden geplaatst, houden we het forum een beetje overzichtelijk.
Anders staat er straks in meerdere topics informatie over hetzelfde onderwerp.

Daarbij kan extra informatie over deze twee zaken worden opgevraagd in het topic over het fansite-verslag. Zie HIER

Dus op dit topic komt een slotje.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>