Forum: De Burcht

Pagina: 1 van 2 (26 items)
<< 1·2 >>

In december 2008 kondigde De Efteling haar uitbreidingsplannen aan de ´wereld vol wonderen´ aan. Een van deze plannen of projecten omhelst het nieuwe conferentiecentrum ´de Burcht'. De Burcht lijkt, zo oogt de sfeerimpressie, een groot, rijkelijk uitziend kasteel te worden. Waar menig zakenman graag zijn zaken zal willen gaan doen. Nog enkele faciliteiten van de Burcht:
- Foyer
- Vergaderzalen
- Zalen geschikt voor meerdaagse evenementen
- Horeca

Verder zullen er verscheidene horecagelegenheden zich bergen in dit kasteel.

Hoewel de Burcht pas in gebruik gaat in 2012. Wil ik hier jullie meningen over dit project. Wat verwacht je ervan? Moet de Efteling na Raveleijn geld steken in een nieuwe 'attractie' in de traditionele zin des woords in plaats van een conferentiecentrum? Brand maar los!

Link naar de sfeerimpressie:

http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00975/Efteling_De_Burcht_975264b.jpg

Offline gare18
jha heb je ook een bron?

Is hier een bron voor nodig dan? De Efteling heeft dit zelf naar buiten gebracht, ga eens googlen en gij zult vinden.

Is dit genoeg als bron

Willen ze zo de "burcht" eruit laten zien??
wauw... wat word dat mooi dan!  (komt het naast het theater?)

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/8/8845/239594 op: 17-07-2009 19:57:25

Willen ze zo de "burcht" eruit laten zien??
wauw... wat word dat mooi dan!  (komt het naast het theater?)

De Burcht komt inderdaad naast ´Theater de Efteling´ te liggen. Wat dat te gaat past het zeker in het plan ´uitrijk´. Een groot conferentiecentrum naast het theater is natuurlijk uitstekend.

Hm.. m'n mond staat open van verbazing dat dit voor sommige mensen nieuws is, aangezien het een tijdje geleden samen met Raveleijn en Likkebaerd uitgebreid op het nieuws is geweest en al helemaal onder de aandacht van de fans..

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Citaat van: Appeltree link: /forum/8/8845/239596 op: 17-07-2009 20:00:22

Hm.. m'n mond staat open van verbazing dat dit voor sommige mensen nieuws is, aangezien het een tijdje geleden samen met Raveleijn en Likkebaerd uitgebreid op het nieuws is geweest en al helemaal onder de aandacht van de fans..

ik weet ook wel dat het komt...
maar ik wist niet dat het er zo uit ging zien zoals op de foto.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline tijn.
Daar mijn weten is deze sfeerimpressie al een hele lange tijd, bij het vrijgeven van de plannen van de Brucht, op internet te vinden. Echter niet in deze goede kwaliteit. Maar dat haalt natuurlijk niet weg dat ook de Burcht, mij persoonlijk erg kan bekoren!

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Ik vind de burcht ook leuk en vooral gedurfd.
Het is een heel andere stijl wat we gewoon zijn en dat vind ik leuk dat efteling met veranderingen komt!

Ik zie liever eerst een mooie nieuwe attractie voordat De Burcht komt

Offline Carlo
De Burcht staat volledig los van het attractiepark. Dus zal nieuwe attracties niet in de weg staan.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Nou, hij komt natuurlijk uit dezelfde portefeuille. Ik verbaas me ook dat zo weinig mensen deze sfeertekening nog gezien hebben. Die is al heel lang vrijgegeven! Dan is dit zeker ook niet voor jullie:

Een sprookjesboerderij. Dat wordt de vorm waarin de agrarische organisatie ZLTO en De Efteling gaan samenwerken. Het plan is om een echte boerderij in de bekende Anton Pieck-stijl te bouwen in het attractiepark. Wanneer is nog niet bekend. Kinderen kunnen daar kennismaken met de hedendaagse land- en tuinbouw. Voor de ZLTO is dat een belangrijke reden om samenwerking met De Efteling te zoeken, aldus directeur Gerard van Oosten.

De sprookjesboerderij gaat eerst van start als een multimediaproject. Zowel De Efteling als de ZLTO zeggen geen verdere toelichting te kunnen geven.

Offline Carlo
Die boerderij was bij veel mensen ook al bekend. Je houdt het toch altijd dat sommige mensen hier niets over afweten.

Maar aangezien dit het Burcht-topic is, gaan we hier verder over de Burcht, en niet over de boerderij.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline apple
Blij, blij, blij op de boerderij, nog heel even wachten en er komt er eentje bij...

Wel een mooi gebouw lijkt me dat te worden. en horecagelegenheden, hoe word dat bedoeld? een open restaurant of besloten ofzo?

Blog: pompidom

Dit was al heel lang bekend. Alleen ik niet waar dit topic goed voor is (althans voor nu).

Offline Ruben
Karel heeft zelf aangegeven dat dit pas een eerste impressie was,
en dus bij lange na niet een laatste impressie.

Hij was volgens mij zelf ook verbaasd dat de Efteling dit gebruikte naast de, al veeluit, voltooide schets van Sander van Raveleijn.

Maare jongens, dit is inderdaad allemaal al heel oud nieuws.
Er bestaan al topics over.

Dat gebouw had als hotel ook niet misstaan...

Offline Dromer
Komt het rechts of links van het theater?

Ik denk links van het theater.

Pagina: 1 van 2 (26 items)
<< 1·2 >>