Forum: Mishandeling in python wachtrij

Pagina: 1 van 1 (16 items)
<< 1 >>

Afgelopen vrijdagmiddag heeft de bewaking van de Efteling een man uit Den Haag gearresteerd en aan de poltie overgedragen. De 26 jarige man zou een 17 jarige meisje uit Mierlo mishandeld hebben. De verdachte zou het slachtoffer uitgescholden hebben. Toen ze hem vroeg om daarmee te stoppen, kreeg zij naar haar zeggen een elleboogstoot in haar rug en een klap tegen haar slaap. De verklaring van het meisje wordt ondersteund door een klasgenoot.

De verdachte gaf aan dat hij haar alleen geduwd zou hebben en ontkent verdere mishandeling. De verdachte moet voor de rechter verschijnen, en daarnaast moet hij ook nog twee openstaande boetes betalen. Het incident vond plaats in de wachtrij van de Python

Het is toch een ramp wat mensen doen in wachtrijen. En dan ook nog ontkennen >!!! Heb jij ooit zoiets gezien in een pretpark of ergens anders?

Dit is een Efteling-fantastische Disney-geweldige ga nog even door zin.

Citaat van: superbaslove link: /forum/8/7852/209495 op: 17-05-2009 14:55:53

Afgelopen vrijdagmiddag heeft de bewaking van de Efteling een man uit Den Haag gearresteerd en aan de poltie overgedragen. De 26 jarige man zou een 17 jarige meisje uit Mierlo mishandeld hebben. De verdachte zou het slachtoffer uitgescholden hebben. Toen ze hem vroeg om daarmee te stoppen, kreeg zij naar haar zeggen een elleboogstoot in haar rug en een klap tegen haar slaap. De verklaring van het meisje wordt ondersteund door een klasgenoot.

De verdachte gaf aan dat hij haar alleen geduwd zou hebben en ontkent verdere mishandeling. De verdachte moet voor de rechter verschijnen, en daarnaast moet hij ook nog twee openstaande boetes betalen. Het incident vond plaats in de wachtrij van de Python

Het is toch een ramp wat mensen doen in wachtrijen. En dan ook nog ontkennen >!!! Heb jij ooit zoiets gezien in een pretpark of ergens anders?

Ja, laatst nog in de Vliegende Hollander, ging niet zo heel ver, maar d'r kwam toch wat agressie bij iemand naar boven. En toen gingen de medewerkers even praten met die man, en toen was ik aan de beurt, verder heb ik het dus ook niet kunnen volgen .

Citaat van: superbaslove link: /forum/8/7852/209495 op: 17-05-2009 14:55:53

Ja! Jammer genoeg vaker dan mij lief is!   De ergste aftuiging die ik als laatste heb gezien/meegemaakt was in een tram. Toen een groepje van 5 jongens de tram binnen kwamen en gewoon op iemand in begonnen te slaan en schoppen!
(hangen aan de stangen en dan flink schoppen met twee benen tegelijkertijd, dat komt harder aan!)
Ze kenden diegene niet eens... Ze pakten gewoon de eerste de beste. Ik weet niet of ze ooit nog opgepakt zijn,  want bij de volgende halte gingen ze er weer uit.
Helaas gebeuren dit soort dingen vaker in de Randstad, en dan wordt je er ook vaker mee geconfronteerd. Van een elleboogstoot en een klap tegen haar slaap kijk je dan niet raar meer op! Ook al is elke klap een teveel natuurlijk!

In pretparken ben ik niet veel geconfronteerd met ruzies of iets dergelijks.(klop klop, even afkloppen!) Maar twee keer in Duinrell een ruzie wat niet uit de hand liep. En een keer in de Efteling een klein akkefietje wat niks voorstelde. Mensen worden gauw sjagereinig als ze moeten wachten!

Overal waar mensen komen kun je zoiets wel meemaken. En hoe meer mensen, hoe groter de kans dat er iets gebeurt.
Jammer maar waar!

Offline TomD
Ik heb het een keer meegemaakt weinig nooit in de Efteling.
Maar in Port Aventura in Sea Odyssea.

Ik was pas erbij toen diie vrouw bij de python zo agressief was.
Kheb het gezien, sterker nog ik zat er bij in de attractie, zat 1 karretje achter mij.

Mijn laatste trip report bekijken? Klik hier!

Offline gare18
Citaat van: LeonRCT link: /forum/8/7852/209710 op: 17-05-2009 21:58:49

Ik was pas erbij toen diie vrouw bij de python zo agressief was.
Kheb het gezien, sterker nog ik zat er bij in de attractie, zat 1 karretje achter mij.

ehe het is in de wachtrij geburt he

en die man werd boos niet die vrouw

Jammer, dat je toch altijd zulke mensen in het park blijft houden.
En dat dit meteen in het nieuws moet komen...

-

Niet vrijdag, pas gelede met die vrouw die het eng vond en eruit wou, die toen zo boos was geworden.

Offline Carlo
Citaat van: LeonRCT link: /forum/8/7852/209741 op: 17-05-2009 22:32:58

Niet vrijdag, pas gelede met die vrouw die het eng vond en eruit wou, die toen zo boos was geworden.

Je bent in de war met een eerder voorval, waarbij een medewerkster werd geduwd.
Het verhaal dat hierboven wordt besproken is wel degelijk van afgelopen vrijdag. Toen was er nogal wat tuig in het park.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Houst
Citaat van: TomD link: /forum/8/7852/209580 op: 17-05-2009 19:04:58

Ik heb het een keer meegemaakt weinig nooit in de Efteling.
Maar in Port Aventura in Sea Odyssea.

Ik heb in Port Aventura ook wel 'ns een paar boze fransen (bijna letterlijk) achter me aan gehad. Daar gaat het voornamelijk over de vip-ingang waarvoor je extra moet betalen.

Maarja, waar mensen zijn zijn conflicten dus dit zal je altijd wel in de Efteling blijven houden.

Only for the feeling

Offline Sven
Ik vraag me toch af waarom dit bij de Efteling altijd in het nieuws komt terwijl het in Walibi dagelijks gebeurt....

Des al niet te min natuurlijk vervelend.

Dames en Heren opgepast, de sluiter opent in uw richting.

Offline TomD
Citaat van: Houst link: /forum/8/7852/209769 op: 17-05-2009 23:45:06

Ik heb in Port Aventura ook wel 'ns een paar boze fransen (bijna letterlijk) achter me aan gehad. Daar gaat het voornamelijk over de vip-ingang waarvoor je extra moet betalen.

Maarja, waar mensen zijn zijn conflicten dus dit zal je altijd wel in de Efteling blijven houden.

Oh ja zo'n fastpass hadden wij niet gedaan maar wel vereveldend zeg.
We stonden een uur in de wachtrij we stonden bij de ingang van de grot te wachten dus had denk sneller gekund.

Offline Petra
Laten we het wel bij het onderwerp houden, en het niet over een ander park hebben.
Andere parken hebben hun eigen topics.

ook eens gezien in De Bobbaan. paar jongens die een persoolslid aan het uilachen was door zen haar. de attractie even stil gestaan. en ze hebben de attractie moeten verlaten.

Walibi licht boven de rivieren, en dat is appart, niet zoals wij hier.

Citaat van: Petra link: /forum/8/7852/209894 op: 18-05-2009 15:57:46

Laten we het wel bij het onderwerp houden, en het niet over een ander park hebben.
Andere parken hebben hun eigen topics.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Pagina: 1 van 1 (16 items)
<< 1 >>