Forum: (Nieuwe) souvenirs in de Efteling

Pagina: 1 van 52 (468 items)
<< 1·2·3·4·5·6·50·51·52 >>
Pagina: 167 van 168 (3349 items)
<< 1·2·3·162·163·164·165·166·167·168 >>

Efteling paddenstoel van de Anton Pieck collectie + een puzzel van de waterlelies te koop in de Efteling.

Op Twitter op het account Eftelingsestraat.nl of op hun website zag ik dat er nieuwe poppen van Pardoes en Pardijn waren. Ik vind ze niet geweldig om het rustig uit te drukken.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Offline Bslo
Klopt, hier nog een linkje naar het artikel: http://eftelingsestraat.nl/efteling-nieuws/nieuwe-pardoes-en-pardijn-poppen/

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 39x EuropaPark: 5x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 32x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Citaat van: roderick link: /forum/8/7249/812869 op: 28-06-2017 12:07:09

Op Twitter op het account Eftelingsestraat.nl of op hun website zag ik dat er nieuwe poppen van Pardoes en Pardijn waren. Ik vind ze niet geweldig om het rustig uit te drukken.

Dan druk je je inderdaad nog wat rustig uit.
Jesus wat zijn die dingen ontzettend slecht.
Wie heeft deze zo bedacht en laten maken want lijkt kijkend naar gezicht gedeelte niks op pardoes.
Ze zullen wel verkopen maar dan heeft mijn zoontje met de oude pardoes pop toch een mooier exemplaar.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Ze lijken een nieuwe versie van de kleine pardoes knuffel, die ze ooit ook nog verkocht hebben.
Duidelijk van de makers van de nieuwe Sprookjesboom knuffels.

Ik zou hopen op luxe exemplaren naar oud ontwerp.
Deze kunnen best verkopen aan 25-30 euro per stuk.

To all who come to this happy place ... WELCOME !!!

Offline Weirdo
Citaat van: roderick link: /forum/8/7249/812869 op: 28-06-2017 12:07:09

Zeg maar gerust lelijk. Nou ben ik sowieso geen Pardoes fan, maar dit ziet er wel erg slecht uit.
Net als de poppen van de Sprookjesboom.

Ze zijn echt erg lelijk..
Dan verlang ik toch echt naar de poppen die ze eerder hebben verkocht van Pardoes!
Een premium pop van rond de 25,- lijkt me wel een goede zet trouwens.

Efteling, oh, Efteling

Mozes Kriebel wat zijn die poppen lelijk...
Kent iemand nog de Wii, en dan je gepersonaliseerde Mii-poppetje, dat dus.

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

Offline wendy
Jemig wat slecht, die gezichten

Citaat van: superheldo link: /forum/8/7249/812892 op: 29-06-2017 00:12:30

Mii-poppetje

Helaas klopt deze vergelijking.

Het probleem zit hem vooral in de plaatsing (en vorm) van de neus. Mii character inderdaad...

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Offline Amanda
Zo te zien zijn ze al een week of meer uitverkocht, goed moment om ze gewoon ook niet meer te verkopen :') Gewoon weer de mooie Pardoesknuffels zou tof zijn!

Zou iemand die vaak naar de Efteling gaat voor mij een flesje huisparfum van de Fata Morgana willen opsturen via post? Uiteraard betaal ik alle kosten. Omdat ik zelf nooit in de Efteling kom en de Efteling niet meer bezorgd hoop ik echt dat iemand dit voor mij wilt doen

Auties love Efteling

Offline MrG77
Welke is dat precies? Heb je er een foto van. Kom deze zomer sowieso nog in de Efteling, dan zal ik ernaar kijken.

Deze. Ze zijn te koop in de Bazaar. Het souvenirwinkeltje bij de uitgang van Fata Morgana.

Auties love Efteling

Offline MrG77
Ik heb een flesje thuis liggen. Past alleen niet door de brievenbus, maar via kiala kost de verzending € 3,95.
Dus in totaal € 7,19 voor flesje en € 3,95 verzendkosten = € 11,14.

ik vindt die nieuwe pardoes en pardijn knuffels niet echt je van het.. die oude vond ik veel leuker en vooral mooier.

Citaat van: MrG77 link: /forum/8/7249/813137 op: 31-07-2017 19:57:28

Ik heb een flesje thuis liggen. Past alleen niet door de brievenbus, maar via kiala kost de verzending € 3,95.
Dus in totaal € 7,19 voor flesje en € 3,95 verzendkosten = € 11,14.

Bedankt voor het aanbod maar ik heb er inmiddals al een weten te bemachtigen via Marktplaats

Auties love Efteling

Word het niet tijd dat de Efteling toch weer een webshop gaat openen.
Blijft gewoon raar dat je via marktplaats of forums of hoe dan ook aan een souvenir moet komen.
En dan kun je wel zeggen dan moet je naar het pretpark komen maar om dat te doen alleen voor een knuffel of geurtje is een beetje duur.
Daarbij zijn er mensen die geen abbo hebben en ook verder wonen om iedere maand naar de Efteling te komen.
Blijft in mijn ogen toch een gemis want mensen bestellen nou eenmaal veel via internet.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Citaat van: JeroeNL link: /forum/8/7249/813164 op: 02-08-2017 09:37:46

Word het niet tijd dat de Efteling toch weer een webshop gaat openen.
Blijft gewoon raar dat je via marktplaats of forums of hoe dan ook aan een souvenir moet komen.
En dan kun je wel zeggen dan moet je naar het pretpark komen maar om dat te doen alleen voor een knuffel of geurtje is een beetje duur.
Daarbij zijn er mensen die geen abbo hebben en ook verder wonen om iedere maand naar de Efteling te komen.
Blijft in mijn ogen toch een gemis want mensen bestellen nou eenmaal veel via internet.

Dat viel dus allemaal best wel tegen en ze willen natuurlijk ook dat je naar het park toe komt en dan een souvenir koopt.

82x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Pagina: 167 van 168 (3349 items)
<< 1·2·3·162·163·164·165·166·167·168 >>