Forum: Efteling Bosrijk

Pagina: 1 van 53 (470 items)
<< 1·2·3·4·5·6·51·52·53 >>
Pagina: 110 van 110 (2193 items)
<< 1·2·3·105·106·107·108·109·110 >>

Hallo gezellig efteling fanaten,

Volgende week gaan wij een weekendje in Bosrijk overnachten.
We hebben een boshuys voor 8 personen.

Nu staat er in de papieren dat wij een bezorgontbijt mogen verwachten elke ochtend.
Weet iemand van jullie of we hier een vol ontbijt (met smeersels zoals Jam ofzo) kunnen verwachten?
Of zijn het gewoon de broodjes die je kunt bestellen?

Citaat van: Japiepower link: /forum/8/6154/801155 op: 11-11-2015 09:44:57

Hallo gezellig efteling fanaten,

Volgende week gaan wij een weekendje in Bosrijk overnachten.
We hebben een boshuys voor 8 personen.

Nu staat er in de papieren dat wij een bezorgontbijt mogen verwachten elke ochtend.
Weet iemand van jullie of we hier een vol ontbijt (met smeersels zoals Jam ofzo) kunnen verwachten?
Of zijn het gewoon de broodjes die je kunt bestellen?

Geen idee maar dat lijkt me wel. Bij de omschrijving ontbijten in Bosrijk staat dat je in het eethuys kan ontbijten en dat is een buffet. Of je kan er voor kiezen om te ontbijten in je eigen woning. Ik denk dat daar alles bij in zit omdat dit een arrangement is. Deze zit niet standaard bij de woning en moet je bij boeken. Dus je hebt dit zelf bij geboekt als het goed is en voor dat je het hebt geboekt heb je kunnen lezen waar het ontbijt ongeveer uit bestaat en waar je wilt ontbijten

Efteling, daar wordt ik vrolijk van!

Wij hebben het niet zelf geboekt. Wij hebben geboekt bij de ANWB en daar was een van de extra dingen "bezorgontbijt".
Heb nergens kunnen vinden wat dit inhoud. Vandaar mijn vraag

Citaat van: Japiepower link: /forum/8/6154/801174 op: 11-11-2015 18:27:51

Wij hebben het niet zelf geboekt. Wij hebben geboekt bij de ANWB en daar was een van de extra dingen "bezorgontbijt".
Heb nergens kunnen vinden wat dit inhoud. Vandaar mijn vraag

Oke duidelijk, je zou Efteling Bosrijk hier zelf even voor kunnen bellen of de ANWB Want wie weet is dit dan ook niet het standaard ontbijt arrangement. Als dit wel het geval is zal er ook beleg etc bij zijn

Versie: 1 Aangepast: 11 november 2015 19:10 door: Fata Morgana 82 reden: Geen reden aangegeven

Heb het even nagevraagd bij de Efteling.
Er zit het volgende in p.p:

- halve liter sinaasappelsap
- 1 keiser broodje
- 1 bruin pistoletje
- 1 croissant
- plak peperkoek
- beleg zoals: boter, kaas en jam

We mogen dus zeker niet klagen!! Dat is een mooi ontbijt wat we elke ochtend bezorgd krijgen.
Hoop wel dat er een sterkte klink op de deur zit. Want die vrouw wilde het toch echt aan de klink komen hangen.
Lijkt me wat veel voor 7 personen haha

Citaat van: Japiepower link: /forum/8/6154/801360 op: 17-11-2015 13:25:08

Heb het even nagevraagd bij de Efteling.
Er zit het volgende in p.p:

- halve liter sinaasappelsap
- 1 keiser broodje
- 1 bruin pistoletje
- 1 croissant
- plak peperkoek
- beleg zoals: boter, kaas en jam

We mogen dus zeker niet klagen!! Dat is een mooi ontbijt wat we elke ochtend bezorgd krijgen.
Hoop wel dat er een sterkte klink op de deur zit. Want die vrouw wilde het toch echt aan de klink komen hangen.
Lijkt me wat veel voor 7 personen haha

Nou dat is een heerlijk ontbijt zeg! Komt vast goed wat betreft het hangen aan de deurklink. Ze zullen dit vaker doen

Ik weet niet of het ooit als eens gemeld is, maar kwam dit tegen tijdens een zoektocht naar een logo van een bedrijf http://www.kragten.nl/project/droomrijk-efteling-kaatsheuvel

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Offline robert
Citaat van: rambo1990 link: /forum/8/6154/805510 op: 28-03-2016 13:50:34

Ik weet niet of het ooit als eens gemeld is, maar kwam dit tegen tijdens een zoektocht naar een logo van een bedrijf http://www.kragten.nl/project/droomrijk-efteling-kaatsheuvel

Zier er wel allemaal gaaf uit.
Maar als we goed lezen staat er dat dit de eerste studies voor de ontwikkeling van een vakantiepark aan de zuidzijde van de Efteling zijn verricht door Kragten.
Droomrijk is naderhand in versoberde vorm uitgevoerd als Bosrijk.

klopt, maar blijft toch mooi om te zien dat dit een van de eerste ontwerpen was

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

82x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Met het nieuwe tijdelijke treintje door bosrijk heen.

82x Efteling bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Bosrijk heeft een nieuwe app met een speurtocht. Aan het einde van deze speurtocht krijg je een kleine beloning. Ik heb deze beloning gefilmd.

Ik snap de beloning nu niet helemaal, je hoort een muziekje en gejuich? Of zie ik dit verkeerd.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Pagina: 110 van 110 (2193 items)
<< 1·2·3·105·106·107·108·109·110 >>