Forum: Horeca in de Efteling (algemeen)

Pagina: 1 van 60 (538 items)
<< 1·2·3·4·5·6·58·59·60 >>
Pagina: 131 van 131 (2619 items)
<< 1·2·3·126·127·128·129·130·131 >>

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/5312/811125 op: 15-01-2017 18:18:38

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/8/5312/811121 op: 15-01-2017 17:17:41

Eerst zeure alle efteling fans om nieuwe mayo, en nu toch nog klagen. Je hoeft de saus niet te nemen, je kan altijd een andere saus pakken voor je friet.

Nee een klein groepje zeurt erom dat is iets anders.
De andere sauzen lust ik zowiezo al niet dus dan heb je nu bij de steenbok geen andere keuze. Gelukkig in de rest van het park nog wel gewoon de friteslijn.

Oke whatever, anyway als het in de andere tenten wel is ga je daar toch een frietje halen. Ik zie het probleem nu niet dat je in één tent zulke mayo hebt.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Volgens het bericht op Looopings zal Friteslijn overal vervangen worden door Remia Mayonaise. Maar de Friteslijn was ook van Remia, dus waarom kunnen ze niet beide varianten leveren? Dan kun je kiezen en is iedereen blij!

Overigens neem ik zelf nooit mayonaise bij de friet dus ik zou het verschil in smaak niet weten...

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/5312/811125 op: 15-01-2017 18:18:38

Gelukkig in de rest van het park nog wel gewoon de friteslijn.

Niet meer, op andere plekken hebben ze nu ook de mayonaise. In het Witte Paard hebben ze nog een oud voorraadje friteslijn dat op moet.

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Gewoon Zaanse mayo van thuis meenemen. Problem solved.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Offline Carlo
Sinds deze week wordt bij De Kajuit niet alleen Fanta Frozen verkocht, maar ook Coca Cola Frozen! Ik heb het vandaag geprobeerd, maar het smaakt vooral naar dat kleine restje cola dat overblijft als de fles bijna leeg is en zo al een week in de koelkast staat... geen aanrader!

Verder was aan het eind van de middag het terras bij de Smulpaap één grote bende: overal stapels rondslingerende dienbladen, niet afgeruimde tafels, overvolle prullenbakken... bah!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Het is hier helemaal niet genoemd maar het assortiment van In de Gelaarsde Kat is gezonder geworden (meer vergelijkbaar met de Gulden Gaarde). Voor suikerspinnen en popcorn kunnen we weer terecht bij 't Suyker Huys dat na lange tijd zijn oorspronkelijke assortiment verkoopt

Heb jij al een kijkje genomen op:http://www.sleutelier.nl?

En ook nieuw is de popcorn bij rondje om de molen.

65x Efteling en 26x Symbolica bezocht in 2017.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Gisteren was het qua horeca betreft overal een drama; bij panorama table service was het een zooi, onafgeruimde tafels, en je werd niet geholpen. Toen liepen we verder naar self service panorama, die was alweer gesloten ondertussen.
Daarna inderdaad naar de Smulpaap gelopen, en daar was het ook een zooi. Vervolgens zijn we bij het Witte paard beland, en daar hebben we wat te eten kunnen vinden, maar ik ben qua service beter gewend van de Efteling. Bij de Oase stonden 2 medewerkers die geen overzicht hadden van wie geholpen was of noet. Het heeft zeker te maken met weekendhulpen, maar ik neem het ze niet kwalijk, ze moeten wat beter ingewerkt worden denk ik, maar dat is puur inschatting .

Offline wendy
Vorige week bij de Hongerige Machinist stond een medewerkster echt zo ongelooflijk te treuzelen, zo had ik het nog nooit gezien. Serieus, de friet en snacks lagen volop in voorraad maar waren gewoon al een heel eind afgekoeld door het trage werktempo. Verschillende keren opnieuw vragen wat we hadden besteld, alles in slakkentempo opscheppen, aan andere medewerkers om snacks vragen die recht voor haar neus klaar lagen..zou bijna gezegd hebben: Kom ik schep het zelf wel even op

Nieuw horecapunt in Ruigrijk

Met het naderende drukke zomerseizoen is de Efteling weer flink bezig om de capaciteit van de horeca in het park te verhogen. Elk jaar verschenen er mobiele verkooppuntjes naast de ingang van de Python waar hamburgers werden verkocht. Wegens groot succes is er nu een nieuwe, grotere hamburgertent gebouwd met de doeltreffende naam 'Burgers'. Het gebouwtje staat nog achter bouwhekken, de exacte openingsdatum is nog niet bekend.

Ook het horecapunt 'De Vrolijke Noot' op het Dwarrelpein onderging een kleine metamorfose; zo werd de overkapping gedeeltelijk vernieuwd en uitgebreid en zijn er nieuwe borden verschenen waarop Sprookjesbosbewoners te zien zijn.

Bron: Eftelingfan
Foto: Eftelingfan

Offline Weirdo
Ik heb vandaag hier een kipburger gegeten.
Ik moet zeggen dat deze erg lekker was, maar de broodjes zijn te klein.
De burger glijdt steeds tussen het broodje uit.

Voor de rest was deze erg lekker.

Offline TUNAS
De Hamburgers zijn echt het lekkerste wat je in de Efteling kan kopen

#oeps, reageren op een bericht van 9 jaar geleden is niet zo slim

Versie: 1 Aangepast: 26 juni 2017 14:30 door: Volgera reden: Geen reden aangegeven

En de nieuwe Symbolica menubox. Het leuke is dat je met de mini twinkeltoorts over de doos heen moet schijnen. Er lichten dan wat dingen op. Zo kun je bepaalde raadsels oplossen.

Offline Robin
Leuk bedacht met dat speciale lampje.
Wat me zaterdag opviel wat betreft horeca:
Bij het Witte Paard zijn permanent geen frikandelbroodjes meer te krijgen (elders wel?).
Bij De Hongerige Machinist (Station de Oost) nu ook friet speciaal te krijgen, sinds zaterdag.
De Biologische friet van FrietHoes is gestegen in prijs van 2,60 (vorig jaar) naar 2,80.

super leuk, maar afgelopen zaterdag kreeg ik wel die box maar nergens was meer zo'n twinkelkoorts lampje te krijgen... ik kreeg weer zo'n stom puzzeltje... jammer dit.

Offline Elske
Citaat van: Darkfairy link: /forum/8/5312/812998 op: 10-07-2017 11:16:56

super leuk, maar afgelopen zaterdag kreeg ik wel die box maar nergens was meer zo'n twinkelkoorts lampje te krijgen... ik kreeg weer zo'n stom puzzeltje... jammer dit.

Er is bij mij aangegeven dat de het lampje tijdelijk niet leverbaar is.

Ja, maar daar kwam ik achter na bestellen, toen ik aan tafel mijn box uitpakte, ik kocht die box alleen maar omdat ik dat lampje graag wilde hebben... Dus dat vond ik echt heel zonde. Verder voor de prijs die je betaalt kun je eigenlijk niet klagen, dus heb er verder gewoon van genoten. Ik geloof dat ze nu ieniemienie stickers bij het menu hebben geplakt, die je met een vergrootglas nog niet lezen kunt bij wijze van... maar goed, dan zijn ze ingedekt dat het er bij staat...

Nieuwe Yoghurt Bar bij Baron 1898

Om het aanbod van horeca in de Efteling tijdens de zomerperiode verder uit te breiden, zal er vanaf 21 juli bij Baron 1898 een nieuw mobiel horecapunt te vinden zijn: de Yoghurt Bar. De Efteling werkt hiervoor samen met Friesland Campina. Dit meldt Eftelingsestraat.

Het horecapuntje krijgt dezelfde uitstraling als de achtbaan Baron 1898 en zal qua thematisering perfect aansluiten bij de rest van de attractie. Zo is het lettertype op het naambord gelijk aan dat van de attractie en wordt de ombouw geschilderd in dezelfde kleuren. De Yoghurt Bar krijgt een plekje op het plein voor de mijnschacht van de 37,5 meter vrije val.

Bij het reeds bestaande horecapunt 't Melkhuysje zijn sinds de opening van Baron 1898 melk-shakes (milkshakes) verkrijgbaar. Het aanbod van zuivelproducten rond de achtbaan met mijn-thema is geen toeval; mijnwerkers werden vroeger na een lange dag werken onder de grond verplicht om melk te drinken. Door het loskomen van slijm dat door melk ontstaat, kan al het stof en roet uit het lichaam verwijderd worden.

Eerder ging Campina Friesland al in zee met de keten Yoghurt Barn, waarvan enkele vestigingen in Nederland te vinden zijn, vooral in de grote steden. Het aanbod bestaat uit diverse yoghurtvariaties met o.a. vers fruit.

Bron: Eftelingsestraat

Pagina: 131 van 131 (2619 items)
<< 1·2·3·126·127·128·129·130·131 >>