Forum: PandaDroom

Pagina: 1 van 4 (33 items)
<< 1·2·3·4 >>
Pagina: 34 van 34 (677 items)
<< 1·2·3·29·30·31·32·33·34 >>

Met als afsluiting de landelijke tv-actie op 16 dec 21:30-23:00 op NPO1!

Panda's on tour @efteling 13-12-2015

Versie: 1 Aangepast: 13 december 2015 17:51 door: eftelingfan reden: Geen reden aangegeven
7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

AWH Fluff! Dat had ik ook wel willen meemaken

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Groot nieuws! Volgens Looopings krijgt Pandadroom een nieuwe film. Een vervolg op de oude, wel te verstaan: zelfde makers, WNF thema blijft behouden.

http://www.looopings.nl/weblog/6922/Eindelijk-Efteling-attractie-PandaDroom-krijgt-nieuwe-film.html

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Interessant... Dat het hoog tijd werd voor vernieuwing was wel duidelijk, dat heeft het WNF zelfs toegegeven. Maar de meesten van ons hadden vast gehoopt op wat meer als enkel een nieuwe film.

Aangezien ik telkens weer in de attractie gesleurd wordt is het beter dan niks. Nu nog die extreem lange voorshow weg waar de helft al met z'n brilletje op zit staat, en we zijn al een heel eind.

Offline Noxue
Citaat van: Trollenbol link: /forum/8/398/811252 op: 04-02-2017 23:25:46

Nu nog die extreem lange voorshow weg waar de helft al met z'n brilletje op zit staat, en we zijn al een heel eind.

Haha heerlijk Al die brilletjes mensen, altijd een mooi beeld om te zien.

Citaat van: Trollenbol link: /forum/8/398/811252 op: 04-02-2017 23:25:46

Nu nog die extreem lange voorshow weg waar de helft al met z'n brilletje op zit staat, en we zijn al een heel eind.

Inderdaad. Ik heb véél liever dat ik buiten sta te wachten dan binnen.

Dat hoeft niet, de huidige voorshow kan een vrije inloop worden met bankjes. Als het niet druk is (meestal dus) kun je meteen naar de film.

Ben benieuwd! Zou heel fijn zijn als ze bankjes bij de voorshow zetten. Die vloer is niet fijn om op te zitten als je moet wachten.

Heb ook nooit begrepen waarom er geen bankjes waren in de voorshow. Ruimte zat! En dan kan je zelf kiezen of je blijft staan of gaat zitten. Dit mogen ze inderdaad gaan aanbrengen en qua kosten maakt dit niets uit.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Offline lieven
De film in PandaDroom wordt vervangen door een 3D film met/over Klaas Vaak, aldus Looopings.

Overigens niet bevestigd (noch ontkend) door een woordvoerder van de Efteling, tevens is het onduidelijk of het huidige natuurthema volledig zal verdwijnen, maar wordt wel aangegeven dat ze kijken naar de toekomst van PandaDroom.

Persoonlijk vind ik Klaas Vaak perfect bij Bosrijk passen (vind het overigens wel jammer dat hij ook in afbeeldingen terugkomt in Het Loonsche Land, waar juist de thematische focus is op de natuur) maar snap hem vooralsnog niet zo goed als basis voor een attractie.

Als ze een Klaas Vaak film gaan draaien kunnen ze niet alleen de films veranderen. De speeltuin aan het eind de decoraties in de wachtrij zullen allemaal moeten worden vervangen. Lijkt me vrij duur om zo grondig een attractie te vernieuwen.

Een PandaDroom / Klaas Vaak mashup klinkt zo gek nog niet. De thema's passen best goed bij elkaar. Zoals Tom Poes zegt, het is gekkenwerk om alle huidige aankleding te vervangen (bovendien zijn de Dierenwereld en Octopus erg in trek, misschien nog wel meer dan de attractie zelf).

Mocht dit plan uitgevoerd worden, dan ben ik vooral benieuwd naar het verhaal van de nieuwe film.

Offline steve
Ik ben enorm voorstander om Pandadroom is zijn geheel te veranderen. Met een paar simpele aanpassingen maak je van deze attractie iets nieuws wat veel meer in lijn ligt met het park.

DO IT EFTELING!!!

Ze moeten PandaDroom als grot van Rattar maken en het doortrekken in het Rijk der Fantasie!

Hoogmoed komt voor den val...

Offline AEGTTE
Citaat van: Thijzz link: /forum/8/398/6015 op: 10-10-2006 16:57:47

eeejj, iedereen heeft altijd veel commentaar op de pandadroom, en het is en blijft een echte mislukte attractie,, totaal geen sfeer en helemaal niet efteling-waardig. maar nu vraag ik me af,, hoe zou jij deze attractie aangepakt hebben,, of hoe wil jij dat deze attractie er uit ziet ......... ??

Ik denk dat als ze voor een jungle book thema gaan dat ze veel kunnen laten staan van wat er nu al is en zo veel kunnen besparen. Heel de wachtrij, speeltuin en winkel kan dan al blijven.

Ik hoop ook dat ze dan meteen ook de Octopus onder handen nemen en het een heel ander thema geven. Het lijkt me dat aangezien de ingang van de Octopus bereikbaar is van de Pardoes Promenade dat ze het restaurant een Symbolicaans thema kunnen geven en het inbegrepen in Fantasierijk. Liefst wat beter verlichten en het zee thema weg. Maar desnoods kunnen ze het zeethema laten staan en een connectie maken met de fabelvis.

An Englishmen's Guide To The Efteling

http://aegtte.weebly.com/

Pagina: 34 van 34 (677 items)
<< 1·2·3·29·30·31·32·33·34 >>