Forum: plein piraña op de schop .

Pagina: 1 van 3 (41 items)
<< 1·2·3 >>

Volgend jaar zal de Efteling wederom een parkgebied aan gaan pakken qua uiterlijk. Al langere tijd circuleren er plannen over het plein van de Piraña. Hierbij zouden horecapunten als De Piraat op de schop gaan. De Efteling heeft aangekondigd volgend jaar te starten met het aanleggen van een Inca-tuin. Hierbij zal ook het groenplan aangepast worden aan de vernieuwde omgeving.

Bron: Efteling/DVZ

ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien .

Aha, zeker mooi nieuws, ook al heb ik me nooit zo geergerd aan dit plein. Hopelijk wordt het plein nu wat meer rond gemaakt door planten in ronde vormen te gebruiken

[size=8pt]

[/size]

Katten kunnen zien in het donker.. Misschien gooien ze gewoon hun ISO omhoog?

Offline tiksen
ik ben ook benieuwd!

"Money may not buy happiness, but it can damn well give it!" Freddie Mercury

Ik vond het altijd wel een mooi gezellig pleintje. Uiteraard kon er wat aan veranderd worden, en dat gaat nu dus gebeuren. Ben ook benieuwd! 

Offline Ruben
Oeh! Super vet, ben zeer benieuwd.

Eindelijk komt het er dan toch van : ) De Efteling is lekker bezig met het doorvoeren van grote updates! Ik hoop dat ze de natuur bij het Pirañaplein niet te klein maken, maar dat het nog een beetje bossig blijft bij de oude kanovijver. Bij de Pirañarit zelf zouden korte planten niet misstaan : )

Gaaf! Ben benieuwd zeg.

Moderator
Dus én Ruigrijk én een deel van Anderrijk (Pirañaplein) tegelijk op de schop? Dat wordt nog een drukke bedoeling dan voor de onderhouds en tuindiensten volgend jaar.

Ik ben benieuwd wat ze er aan verbeteren.

Offline Sven
Als ze maar eens wat schaduw creëren in de wachtrij.

Dames en Heren opgepast, de sluiter opent in uw richting.

Offline Ruben
Misschien een net erover heen?
niet zo'n leger net, maar een gevlochten net van bijvoorbeeld bamboe of zo?

Of gewoon inderdaad, wat bomen!

Offline RamonH
Ik snap dat je iets 'op de schop' kan nemen, maar onder een schop?

Efteling 1985-1998 ??x · 1999 26x · 2000 45x · 2001 28x · 2002 46x · 2003 58x · 2004 39x · 2005 35x · 2006 23x · 2007 26x · 2008 33x · 2009 40x · 2010 26x · 2011 29x · 2012 24x

Offline Carlo
Goed gezien, RamonH.
Ik heb Sader94 hier al een pm over gestuurd, we wachten nu even tot het veranderd wordt.

Maar even over het Pirana Plein:
ik neem aan dat vooral de hoek van Piraat flink onder handen wordt genomen, en zouden ze misschien ook nog een gedeelte van de daarachter liggende bossen gebruiken, of wellicht iets met een stukje voormalig kanovijver doen...

Het is mij in ieder geval duidelijk dat ze de horeca beter uit willen laten komen.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: RamonH link: /forum/8/3876/101905 op: 02-07-2008 22:32:59

Ik snap dat je iets 'op de schop' kan nemen, maar onder een schop?

Ik heb het al even aangepast, gelukkig stond het bij ons nieuws wel goed

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Zo gaan park echt flink verbeteren. Hoop echt dat ze niet te goedkoop gaan werken en dat het bij de Pirana past.

Offline Marwin
Moderator
Citaat van: efteling link: /forum/8/3876/102058 op: 03-07-2008 12:43:06

Zo gaan park echt flink verbeteren. Hoop echt dat ze niet te goedkoop gaan werken en dat het bij de Pirana past.

Efteling kennende zullen ze dat ook niet voor een appel en ei doen. Wat gisteren wel bleek was dat de Efteling zelf veel geld besteed aan de natuur vandaar...

- Vaak is de beste verklaring veel ingewikkelder dan de meest eenvoudige verklaring.

- The copyright bargain: a balance between protection for the artist and rights for the consumer.

Is hier ondertussen iets meer over bekend? Zoals wanneer, en wat er precies verbouwd wordt?

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

"Zoals reeds verwacht zal De Piraat het veld moeten ruimen. Ervoor in de plaats komt naar
alle waarschijnlijkheid een petieterig theatertje, bedoeld voor kleinschalige,
poppenkastachtige voorstellingen. Dit is iets waar ik persoonlijk wel naar uitkijk,
ondanks mijn nostalgische sympathie voor het kleine suikerspinnenhokje. Nu Theater de
Efteling niet meer beschikbaar is voor parkbezoekers kan de Efteling wel wat vaste
showlocaties gebruiken, en zo'n minitheater is alvast leuk voor in het assortiment.
Over theater gesproken: ik heb begrepen dat de entertainmentafdeling van de Efteling
bijzonder enthousiast is over Circus Pieck en deze act graag wil behouden voor het
volgende zomerseizoen. Ik vind het zelf eveneens een fijne voorstelling die ook nog eens
reusachtig goed in de Efteling past, dus ik zie Circus Pieck volgend jaar met plezier
terugkeren. "

Bron: Eftelist

Blijkbaar weer uitstel.. Jammer, ik was zo benieuwd!

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline apple
ik denk zelf dat een poppenkastvoorstelling beter past in het marerijk, en dan op het anton pieckplein.

Blog: pompidom

Citaat van: apple link: /forum/8/3876/128649 op: 30-09-2008 17:34:28

ik denk zelf dat een poppenkastvoorstelling beter past in het marerijk, en dan op het anton pieckplein.

Daar heeft dit topic niets mee te maken . Het gaat om het Pirañaplein, niet over het Pieckplein

Pagina: 1 van 3 (41 items)
<< 1·2·3 >>