Forum: Jongens randen meisje aan in Efteling

Pagina: 1 van 3 (47 items)
<< 1·2·3 >>

Ik en Jasper hadden wel beveiliging/agenten gezien rond 18:00 bij de uitgang, misschien iets mee te maken?

Ja, wat een wereld tegenwoordig, niet normaal meer!

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Offline Duc
nou, nou, je ziet veel dingen, maar dit gaat wel erg ver!!!!
Citaat van: basjuh91 link: /forum/8/3627/94766 op: 14-06-2008 18:49:27

Ja, wat een wereld tegenwoordig, niet normaal meer!
je hebt zeker gelijk!!

Trek het bovenstaande in twijfel.

Offline Carlo
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Die jongens hebben blijkbaar hun lolletje gehad, en dat meisje zit met een levenslang trauma.

Echt verschrikkelijk. En wat voor straf die huftertjes krijgen? Bijna niets, ze zijn immers minderjarig.
Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik heb er geen ander woord voor.

Het is gewoon uitschot van de samenleving. Kinderen met een fatsoenlijke en nette opvoeding zijn het in ieder geval niet.
Ik zou ze mooi een jaar langer op school houden, gewoon blijven zitten dus. Kijken of ze nog iets opsteken van normen en waarden.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

[glow=red,2,300]vreselijk gewoon.[/glow] :'(
moet je nagaan:
op schoolreisje school moeite doen om ze daar te krijgen verpesten ze het op die manier.
dat doe je toch niet wat moeten die andere mensen in de attractie wel denken

FMS3 IN DE MAAK! ZIE http://yvovonberg.nl/fms3/index.html

Écht jammer dat je zulke zielige mensen hebt zeg.. :-*

Moderator
wat een stel zielige mensen
dat ze dat zomaar doen
daar moeten ze van te vooren over hebben nagedacht
anders doen ze dat niet met zen  allen
ze zullen vast niet in het bootje tegen elkaar zeggen van
zo dat meisje ziet er wel leuk uit laten we haar eens eens aanranden
dat meisje heeft echt de rest van haar leven een trauma als mensen haar aanraken word ze al gek
en ze krijgen geen straf mss wel van hun ouders nja dat mag ik hopen dat hun ouders ze nog een flinke straf geven
de politie overhoort ze alleen maar
nauwja zeg overhoren :S:S
daar heeft dat meisje helemaal niks aan
echt te zielig voor woorden dat mensen zowiets doen en dan nog wel als je 13 bent

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Het hoeft niet persé van te voren afgesproken te zijn.
Er is een groep jongens, eentje denkt stoer te doen en begint aan het billen te zitten, en een beetje stoere praat erbij en hij haatl andere jongens over, die andere willen stoer zijn en gaan dus verder, de borsten. Dat is na een tijd niet meer stoer en gaan ze verder naar benenden, en dan gaat het helemaal fout.

En ja, daaar heeft ze mooi een trauma mee opgelopen.
De straf voor je jongens is niet veel bijzonders, politie kan er niet veel mee, alleen naar bureau halt, en ouders krijgen een boete, en kinderen heel misschien een werkstraf, wat dan ook niet lang zal zijn.

Als de kinderen worden gestraft, zal de erste straf toch van de ouders moeten komen, omdat die veel kunnen doen. Geen zakgeld, geen computer meer op de kamer etc. etc. En dat is ook niet erg, maar meer kunnen ze helaas niet doen.

echt vreselijk

en jeroen je hebt een foutje gemaakt het meisje was 14 niet 13

Citaat van: DJSpaceL link: /forum/8/3627/94789 op: 14-06-2008 19:50:45

echt vreselijk

en jeroen je hebt een foutje gemaakt het meisje was 14 niet 13

Klopt wel, het meisje is wel 14, maar hij bedoeld ' hoe vet gaat het? dus straks 13 jaar, daarna weer 12 etc.'

Offline Petra
Ik snap de samenleving echt niet wat dat betreft. Hoe kan het zo zijn dat in een paar jaar alles zo veranderd is op dat gebied. Ik probeer dit zo netjes mogelijk te zeggen maar toen ik 13 was dacht ik nog helemaal niet aan die dingen. Een aanranden is zowieso verschrikkelijk natuurlijk. Sja mensen die zoiets doen, aanranden en/of zoiets op die leeftijd, of bij die leeftijd. Eigenlijk gewoon triest en nog ziek ook.
Hopelijk heb ik mijn mening een beetje duidelijk geformuleerd, als in de zin van dat het te begrijpen is.

Offline Jasper
13? Nou, ik kijk straks niet meer op als er 10 staat :-
Hoe diep kun je zinken. Dit is echt triest dat dit gebeurd!

Citaat van: Jasper link: /forum/8/3627/94842 op: 14-06-2008 21:39:23

13? Nou, ik kijk straks niet meer op als er 10 staat :-
Hoe diep kun je zinken. Dit is echt triest dat dit gebeurd!

Ja... opvoeding he, tegenwoordig zijn er ook al mensen van 13 die met wapens zitten te 'spelen'.

Kinderen komen thuis van school, ouders zijn niet thuis, dus gaan ze maar op straat hangen. Komen ze om 8 uur thuis, even eten met ouders.
Daarna kunnen ze weer naar buiten, want ouders willen even rust, dus weer op straat.
Ze komen om 10 uur thuis en kunnen meteen naar bed, dus kunnen hun verhaal niet bij de ouders kwijt.

Dan krijg je van dit soort jongeren die van deze trieste dingen gaan doen.

Offline Petra
Moet ik je haast wel gelijk in geven.
Soms vraag ik me wel eens af van, ben ik nou gewoon zo braaf of is de (meeste) jeugd van tegenwoordig gewoon verpest, ik denk het 2e.

Offline Sven
Dit is wel even schrikken zeg, 13 jaar... Waar gaat de wereld naar toe mensen? Waar leren die kinderen dat nou? Veel vragen voor een verschrikkelijk feit, ik heb vroeger iets geleerd over respect. Van mij mogen die kinders rechtstreeks naar een opvoedkamp.

Dames en Heren opgepast, de sluiter opent in uw richting.

Offline Petra
Mogen van mij part dezelfde straf krijgen als volwassenen die hetzelfde gedaan hebben.
Fout is fout, en dat is weer zo 'jammer' aan Nederland, maar goed dan gaan we weer een hele andere discussie krijgen .

Offline Nathan
het is heel jammer dat zulke jongens in een gezellig park als de Efteling hun seksuele driften niet kunnen onderdrukken en dat dat meisje daar dan de dupe van moet zijn .
Ik ben het trouwens helemaal met jullie eens dat zulke knapen best eens harder aangepakt mogen worden, je kan hier in Nederland bij wijze van spreken als tienjarige iemand vermoorden en vervolgens alleen met een vermaand 'Foei stoute jongen dat mag je niet meer doen!' worden aangesproken. Ik snap best dat kinderen niet 100% redevatbaar zijn en dat ze ook voor bepaalde dingen en straffen beschermd moeten worden, maar de sancties voor kinderen onder de 16 zijn mijns inziens soms een beetje te licht.

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

dit verhaal doet me denken aan een tilburgse leerling die pardoes een nekletsel had bezorgd :'(

"Ik ben van mening dat ieder mens in staat is de dromen die hij heeft zelf te sturen"

Offline Silvia
Ik hoorde het in de auto. DAcht nog even Schoolreisje op zaterdag?Ik denk dat je dat als medewerker zo'n aktie niet verwacht.

DON'T TAKE YOUR ORGANS TO HEAVEN...

HEAVEN KNOWS WE NEED THEM HERE!!!

Offline Silvia
Dit bericht  las ik op omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/100990822/Jongens+vast+voor+aanranding+in+Efteling.aspx

DON'T TAKE YOUR ORGANS TO HEAVEN...

HEAVEN KNOWS WE NEED THEM HERE!!!

Vreselijk. Dit kan gewoon niet.

http://www.sevendays.nl/xquiz/?quiz_id=596 Stem A.U.B voor mij

Pagina: 1 van 3 (47 items)
<< 1·2·3 >>