Forum: Pirana opslag

Pagina: 1 van 2 (29 items)
<< 1·2 >>

Heb een vraag. In de piraƱa net voordat je weer omhoog het station in gaat heb je rechts de opslag. wat gebeurt er als je boot er plots in vaart?

Offline Anneke
Volgens mij kan dat niet, door de stroming.

"Heb je soep?"

Thomas: "Wauw, dan vraag je om hulp en dan krijg je Joost. Dat is dan mooi mislukt dan."

Offline Carlo
En volgens mij zit daar nog een grote balk voor, die verwijderd kan worden indien de opslag nodig is.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Jawel, me nichtje had dat en die zij dat ze geluk had anders waren ze er geweest en volgens haar zij dzo'n efteling man dat.

Klopt, een ijzeren balk zorgt dat je niet de opslag invaart, s'avonds na sluitingstijd als de pompen uitstaan laten ze alle boten naar het einde stromen, halen ze de balk weg en laten ze de bootjes in de opslagruimte, s'ochtends er weer uit.

Citaat Jawel, me nichtje had dat en die zij dat ze geluk had anders waren ze er geweest en volgens haar zij dzo'n efteling man dat.

Ja, er zal vast wel een keer een boot overheen gegaan zijn, maar of dat zo erg is..

Die opslag word altijd gebruikt voor als de attractie is gesloten, daar zetten ze dan de 'boten' neer.
Als de 'boot' daar zou komen, wat haast niet kan, word die volgens mij er gewoon uitgetrokken met zo'n grote stok.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Ja,ze zij dat de man die aankwam lopen zij dat ze geluk hadden en dat ze er bijna geweest waren maar dat snap ik ook niet echt. Naja,

Citaat van: basjuh91 link: /forum/8/1752/92175 op: 05-06-2008 18:17:06

Die opslag word altijd gebruikt voor als de attractie is gesloten, daar zetten ze dan de 'boten' neer.
Als de 'boot' daar zou komen, wat haast niet kan, word die volgens mij er gewoon uitgetrokken met zo'n grote stok.

Nou het is gebeurt want dat hadme nichtje maarja. Leek mij ookal dat er dan niks gebeurt als je daar in komt maarja. Nichtjes.

Bijna in de opslag geweest, zou ik ook wel willen!

@daveytje, zeg ook dat het haast niet kan, dus kan nog wel
@droomvlught, er zal niet veel te zien zijn, wat je vanaf de kant kan zien kan je dan ook zien, je zal er dan gewoon uitgehaald worden met zo'n stang.

Ja alleen hoe zij er is uitgekomen is wel beetje dom. Aan de zijkant is een pad, Zijn ze uit het bootje daarop gesprongen.

Niet veel mensen weten dat er tussen de 2 houten 'tonnen' ook nog een balk ligt Maar die balk van de opslag gaat naar beneden.

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Offline Jojas
En je hebt s'avonds tegen zessen een ''uitgeklapte'' balk deze komt voor de lift te liggen en alle bootjes worden dan gedwongen om de opslag in te varen.

Grafkelder.

Offline eftels
Citaat van: Jojas link: /forum/8/1752/92229 op: 05-06-2008 20:10:40

En je hebt s'avonds tegen zessen een ''uitgeklapte'' balk deze komt voor de lift te liggen en alle bootjes worden dan gedwongen om de opslag in te varen.

dat is niet helemaal waar, bij het progrmma terug op de werkvloer is duidelijk te zien dat ze er in geduwt moeten worden.
het er automatisch in varen zou niet kunnen want dan kan het water niet weg en varen de botoen terug.

100% GLEEK

Offline Jojas
Citaat van: eftels link: /forum/8/1752/92362 op: 06-06-2008 13:47:01

dat is niet helemaal waar, bij het progrmma terug op de werkvloer is duidelijk te zien dat ze er in geduwt moeten worden.
het er automatisch in varen zou niet kunnen want dan kan het water niet weg en varen de botoen terug.

En of dat waar is
De stroming blijft gewoon aan en er wordt een balk neergelegt die de bootjes dwingt om de opslag in te varen
zie volgende tekening:

En zeg asjeblieft niet dat het niet waar is want ik heb het gezien

Grafkelder.

Offline eftels
nee, ik zag de balk recht liggen in mijn gedachten, maar als hij schuin ligt gaat het wel.
sorry

100% GLEEK

Wie nou precies gelijk heeft weet ik niet, maar ze worden iedergeval wel geholpen met een stok.

Beide Eerst wordt de lift afgesloten, nadat alle boten in de opstopping staan gaat de stroming er uit en worden ze handmatig met een stok met een haak eraan naar de opslag geduwd. Zelf mogen meemaken met een kennis die er werkt.

Offline Jojas
Citaat van: Eftelingbos link: /forum/8/1752/92393 op: 06-06-2008 15:43:27

Beide Eerst wordt de lift afgesloten, nadat alle boten in de opstopping staan gaat de stroming er uit en worden ze handmatig met een stok met een haak eraan naar de opslag geduwd. Zelf mogen meemaken met een kennis die er werkt.

Precies

Grafkelder.

Offline Ruben
Niet geduwt toch? ze staan in de opslag,
ze trekken er het erna toe,
in het midden van het bootje zit een ring, daar gaat zo'n ''stok met een haak eraan'' erdoor heen ja
maar ze staan niet in de wachtrij te dieuwen denk ik

Offline Jojas
Citaat van: Ruben link: /forum/8/1752/92406 op: 06-06-2008 16:04:37

Niet geduwt toch? ze staan in de opslag,
ze trekken er het erna toe,
in het midden van het bootje zit een ring, daar gaat zo'n ''stok met een haak eraan'' erdoor heen ja
maar ze staan niet in de wachtrij te dieuwen denk ik

Waar zie je staan dat ze vanuit de wachtrij duwen dan?

Grafkelder.

Pagina: 1 van 2 (29 items)
<< 1·2 >>