Forum: Villa Volta

Pagina: 1 van 19 (165 items)
<< 1·2·3·4·5·6·17·18·19 >>
Pagina: 145 van 177 (3531 items)
<< 1·2·3·140·141·142·143·144·145·146·147·148·149·150·175·176·177 >>

Citaat van: Tjomme link: /forum/8/331/757891 op: 16-01-2014 19:44:21

Vandaag had Hugo er geen zin in, later op dag bewoog hij wel weer. <br /><br />

Toch een reine ziel gevonden die hem even rust gaf?

Ik zou het ook hopeloos vermoeiend vinden, om telkens weer hetzelfde verhaal af te steken voor een handjevol mensen dat eigenlijk staat te popelen de volgende ruimte te betreden

Offline Speedy
Citaat van: operator link: /forum/8/331/758710 op: 22-01-2014 23:14:40

Citaat van: Tjomme link: /forum/8/331/757891 op: 16-01-2014 19:44:21

Vandaag had Hugo er geen zin in, later op dag bewoog hij wel weer. <br /><br />

Toch een reine ziel gevonden die hem even rust gaf?

Ik zou het ook hopeloos vermoeiend vinden, om telkens weer hetzelfde verhaal af te steken voor een handjevol mensen dat eigenlijk staat te popelen de volgende ruimte te betreden

Daarvoor is het dan ook een robot!

Als ik het filmpje zo bekijk lijkt het alsof Hugo een heel klein beetje beweegt.

TVDVFS.nl

Misschien droomt ie een beetje onder het dutten...

Onlangs te horen gekregen dat er binnenkort toch weer glazen platen aan de achterste banken in de hoofdshow bevestigd worden. Er waren al metalen stangen aan de achterste banken bevestigd met schroefgaten erin. En een medewerkster zei dat ze die glazen platen morgen of misschien wel vannacht zullen gaan bevestigen. De reden hierachter is dus dat ongeluk toen in Hotel Embrujado, waarin iemand er in geslaagd was om achter de banken in de trommel te komen tijdens de rit. Dus het is blijkbaar niet de schuld van de trolley dat die glasplaten er komen.

TVDVFS.nl

Boeh, echt sfeerverpestend jammer! Wat is dat toch continu met die aanscherping van veiligheidsregels omdat er in andere parken iets verkeerd gaat! Dat ze in die andere parken hun zaakjes maar op orde brengen ipv in de Efteling extra voorzorgsmaatregelen toe te passen!!

Ik heb er ook nog een foto van gemaakt voor hen die er een foto van willen zien.

Wat me overigens ook was opgevallen, is dat sommige spots in de voorshows feller licht gaven dan voorheen. De spot achter in voorshow 2 die rommel boven de deur naar voorshow 1 uitlicht, lijkt wel feller te zijn dan de spot op Hugo

TVDVFS.nl

Citaat van: Eftelaar link: /forum/8/331/759051 op: 26-01-2014 20:00:35

Wat is dat toch continu met die aanscherping van veiligheidsregels omdat er in andere parken iets verkeerd gaat! Dat ze in die andere parken hun zaakjes maar op orde brengen ipv in de Efteling extra voorzorgsmaatregelen toe te passen!!

Het is helaas zo, dat allerhande malloten menen steeds meer gekke dingen te moeten doen. Dat was vroeger al zo en wordt naar het schijnt alleen maar erger. Als Efteling wil je niet dat er ongelukken gebeuren. Het is niet alleen slechte reclame. Maar je moet er als park(medewerker) ook mee leren leven, als bijvoorbeeld een kind een ongeluk krijgt. Wie er in dat geval schuld is aan het ongeluk is voor je gevoel niet belangrijk, maar het gevoel dat je niet alles gedaan hebt wat mogelijk was om het te voorkomen wel. En je zult als hulpverlener maar zo'n gewond kind tussen bijvoorbeeld de trommel uit moeten halen.

De Markies

Offline Lucius
Jammer van die glasplaten. Het lijkt wel of er tegenwoordig op alles extra veiligheidsmaatregelen worden genomen niet alleen op attracties. Je kunt alles wel 100% veilig maken en alle scherpe kantjes eraf halen maar is het dan nog wel leuk? Hoe groot is de kans nou dat er een kindje achter de banken doorkruipt en bij de trommel terecht komt. In alle 17 jaar dat er Madhouses zijn heeft een gek dat dus geflikt, nou en? Nu moeten dus alle madhouses zich aanpassen aan die ene gek die niet, zoals de rest, gewoon op zijn plek blijft zitten. Lijkt me eerder een probleem van de opvoeding of de ouders dan van een attractiepark. En ik weet dat een attractiepark de verantwoordelijkheid draagt voor ongelukken als deze maar toch. Wat wordt de volgende stap?

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Citaat van: Lucius link: /forum/8/331/759118 op: 27-01-2014 17:35:55

Wat wordt de volgende stap?

Binnenkort is er een CF geen beugel meer, maar een kooi waar je in zit...
Stel dat er iemand uit het karretje stapt en over het kantoortapijt valt!

Is Symbolica al geopend?!

Citaat van: timefteling link: /forum/8/331/759125 op: 27-01-2014 18:34:22

Binnenkort is er een CF geen beugel meer, maar een kooi waar je in zit...
Stel dat er iemand uit het karretje stapt en over het kantoortapijt valt!

Die beugel zit er niet voor niks. Je kan klem komen te zitten tussen een karretje en de muur, je voet kan onder het karretje of tussenplaat komen of je zakt simpel weg door het decor als je niet weet waar je wel en niet kan staan.

Citaat van: Lucius link: /forum/8/331/759118 op: 27-01-2014 17:35:55

Nu moeten dus alle madhouses zich aanpassen aan die ene gek die niet, zoals de rest, gewoon op zijn plek blijft zitten. Lijkt me eerder een probleem van de opvoeding of de ouders dan van een attractiepark.

Een gek zou ik het niet willen noemen. Het ging hier eerder om iemand die toen een paniekaanval kreeg toen de rit bezig was. Maar het is inderdaad zonde dat er dan meteen dit soort maatregelen hierop genomen wordt. Hoewel ik het wel begrijp aan de andere kant, want je wil niet hebben dat zoiets ook in jouw eigen pretpark gebeurt. Fraaier wordt het er uiteraard niet op, want ik vind het ook heel jammer dat ze met die glasplaten aan komen zetten, maar het verkleint wel de kans dat er nog zo'n ongeval voor doet. Hoewel ik denk dat in Villa volta de medewerkers het al gauw zullen opmerken en dat ze al meteen de noodstop indrukken voor dat het mis gaat.

TVDVFS.nl

En de glasplaten zijn bevestigd, daarnaast zijn ook de metalen bevestigingspunten weggewerkt:

Bron: Twitter

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Kijk eens aan... ze hebben wel geprobeerd het thema er nog een beetje bij door te trekken (ofja, het hout van de gondel in ieder geval).
Maar eens een keertje bekijken in de attractie zelf... wie weet valt het niet eens erg op als je vanaf de ene naar de andere bank kijkt.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Bwa, het valt allemaal nog wel mee. Ik had ook liever geen glasplaten gezien, maar ze er mooi en aanpassend op de schommel gemonteerd. Misschien valt het nog niet eens op, zoals Mark zegt.

Ik stoor me veel meer aan de evacuatieplatformen in Droomvlucht, de toestand van de gevel van Villa Volta of de synchronisatie van Hugo dan aan deze glasplaten. Hadden deze er vanaf het begin erop gestaan, had er geen haan naar gekraakt.

Offline Tjomme
Ik heb vandaag ook de attractie gedaan, en de platen storen toch nog redelijk. Zo zie je de spiegeling van de platen tegenover goed, bijvoorbeeld de lampen zijn erin te zien. Ook waren later de eerste vette vinger vlekken al te zien.

@Willem, misschien wel eerlijk om te melden dat Looopings met de foto's kwam.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

@Tjomme: Is het echt glas of is het plexiglas?

Offline Tjomme
Het is echt glas.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Tjomme link: /forum/8/331/759237 op: 28-01-2014 16:17:41

Er staat mooi een bron onder met een hyperlink

Myn wil is wet, Ik zal vaeren, Storm of gheen Storm, Pasen of gheen Pasen, Verbod of gheen Verbod al is het tot in eeuwigheid! Ik zal vaeren!

Citaat van: Willem van der Decken link: /forum/8/331/759250 op: 28-01-2014 16:53:06

Citaat van: Tjomme link: /forum/8/331/759237 op: 28-01-2014 16:17:41

Er staat mooi een bron onder met een hyperlink

Wellicht heeft deze persoon dit toegevoegd nadat Tjomme dit zei

Is Symbolica al geopend?!

Pagina: 145 van 177 (3531 items)
<< 1·2·3·140·141·142·143·144·145·146·147·148·149·150·175·176·177 >>