Forum: Villa Volta

Pagina: 1 van 19 (165 items)
<< 1·2·3·4·5·6·17·18·19 >>
Pagina: 1 van 177 (3531 items)
<< 1·2·3·4·5·6·175·176·177 >>

Offline Pepper
Citaat van: ="TP.nl - User Pontius"

In de hoofdshow van Villa Volta test men de laatste tijd een nieuwe toevoeging: houten stopblokken aan weerszijden van elke bank om de beugels tegen te houden. Deze bleken bij teveel mensen te strak te zitten, desondanks het feit dat men ze kan tegenhouden. Door dit plaatsverlies zou de capaciteit van de attractie naar verluid teruggebracht worden van 80 naar 60 personen per hoofdshow. De bezoekers zullen bijgevolg in de toekomst niet meer op moeten passen voor hun knie?n, maar des te meer voor hun handen. De stopblokken zijn voorlopig enkel te vinden op de eerste bank vooraan als je de voorshow aan de linkerkant binnenkomt. De info komt van een medewerker en is dus vanzelfsprekend onder voorbehoud.

Bron: Themepark.nl

Bij dit bericht heb ik mijn twijfels... Men is al een seizoen of 2 aan het experimenteren met hout om bezoekers niet uit te hoeven laten kijken voor hun knie?n. Dus dat het ineens wel toegepast zou worden lijkt me sterk.

Maar aan de andere kant zou het wel kunnen. De blokken zijn redelijk groot, wat er inderdaad voor zorgt dat er ipv 4 nog maar 3 mensen kunnen zitten per bank / beugel. (er zijn 20 banken in totaal, vandaar dus 20 mensen minder)

Verders kan ik er niet zo mee zitten, zou het wel toegepast gaan worden. Kunnen we op drukke dagen tenminste weer ademhalen in de voorshows. Plus het feit dat de rij waarschijnlijk langer wordt waardoor het net is of het druk is

Offline Hugo
Deze maatregel is alleen ingevoerd doordat men geen gehoor geeft aan de instructies die elke keer te horen zijn bij binnekomst.
20 Mensen per keer minder is trouwens een behoorlijke capaciteitsschuiving!

[center]~De Soete Waters~[/center]

Offline Jasper
Citaat van: Hugo link: /forum/8/331/4796 op: 14-09-2006 19:57:32

20 Mensen per keer minder is trouwens een behoorlijke capaciteitsschuiving!

Zekers!
nee, van mij hoeft het echt niet.
20 pers. minder om dat ze moeten oppassen met de knie?n: erg vreemd

Ik zou het raar vinden. 20 mensen per keer is veel langer wachten!

Offline Petra
Heb ik ook gehoord ja, en de testblokken gezien. Dat inderdaad van de handen, lijkt me eerlijk gezegd meer pijn doen als met je knie ertussen komen. En het word ook altijd verteld. Maar goed zijn altijd mensen die niet luisteren of opletten.

Eigen schuld vind ik dan.
Maarja het moet veilig zijn

Offline Orkaan
betekend dit dat de hoofdshow ook langer gaat duren?

De bovenstaande leugen word gebracht door, mij. Nu tijdelijk met extra ketchup.

~Gemanio Park Europa's Mooiste Park. (op de Efteling na dan. )

Offline Wyvern
heel goed, zo kom ik meteen bij "mad House verstoorders".
Met 20 man, ben je niet meer zo onopvallend als je wil intressant doen.
De ogen gaan er meteen op gericht worden in zo'n geval.

Dank je wel Efteling, ik kom toch alleen naar De Efteling wanneer er weinig volk is.

Drakenstrijders onbevreesd, trek ten strijde tegen het beest.

http://www.youtube.com/watch?v=xFoqG-bfHns

Citaat van: Orkaan link: /forum/8/331/4849 op: 15-09-2006 18:08:16

betekend dit dat de hoofdshow ook langer gaat duren?

Waarom zal een hoofdshow langer gaan duren? Natuurlijk niet. De show is standaard voorgeprogrammeerd zodat alle effecten het doen. Bij een lnagere show moeten ze ook het muziekstuk verlengen wat onmogelijk is.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Petra
En de Villa Volta draait al met minder bezoekers, de blokken zijn al geplaatst :-)

Offline Nathan
Citaat van: laafmaster link: /forum/8/331/4859 op: 15-09-2006 19:10:45

Waarom zal een hoofdshow langer gaan duren? Natuurlijk niet. De show is standaard voorgeprogrammeerd zodat alle effecten het doen. Bij een lnagere show moeten ze ook het muziekstuk verlengen wat onmogelijk is.

je zou het stuk opnieuw kunnen schrijven en uitvoeren(alhoewel alleen een idioot daar zijn geld voor zou uitgeven...)

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Petra
Ik snap het verband niet zo tussen de hoofdshow verlengen/vernieuwen en een lagere capaciteit?

Daarom probeerde ik ook met een ondenkbare situatie te komen waardoor al duidelijk blijkt dat er niets aan de show verandert.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Offline Hugo
Citaat Met 20 man, ben je niet meer zo onopvallend als je wil intressant doen.

Uh, er zitten per show 20 mensen minder in, niet 20 per show.

Offline Nathan
Citaat van: Petra link: /forum/8/331/4893 op: 16-09-2006 22:45:40

Ik snap het verband niet zo tussen de hoofdshow verlengen/vernieuwen en een lagere capaciteit?

volgens mij snapt niemand dat hier hoor...

maar dat zou dus alleen maar de capaciteit per uur nog meer naar beneden halen(een klein twintigtal mensen per show minder en dan nog een keer de hoofdshow verlengen...) dat zou echt verschrikkelijk dom zijn...

You are the passengers of a most uncommon elevator, about to take the strangest journey of your life...

Offline Hugo
De capaciteit gaat helemaal niet omlaag. Het is ook helemaal niet logisch:

Quote van Henk Kok, lid van Themepark.nl
Citaat Anyway, door deze blokken gaat de capaciteit van de attractie niet omlaag. De ca. 10 cm die die blokken breed zijn, kon toch al niet gebruikt worden, omdat de knie dan klem komt te zitten onder de beugel die daar naar binnen is gebogen. Er passen per bankje nog steeds vier mensen, en aangezien er vijf bankjes per rij (en niet vier, zoals eerder iemand noemde) zijn, en vier rijen, blijft de capaciteit 80 mensen per hoofdshow.

Offline Jasper
dus toch.
Ik zag net die foto van Sander en dacht al zoiets.

Er is een verschil tussen kont en been ruimte. Benen kun je verleggen. Volgende keer als ik in de Villa zit zal ik eens een keer tellen hoeveel mensen er nu daadwerkelijk in kunnen.

Offline Nathan
het mooiste zou natuurlijk zijn dat de gewone capaciteit blijft...

Tjah, het ligt aan de volwassenen en kinderen. 4 kinderen en tieners, en aantal volwassenen kunnen nog wel naast elkaar. maar 4 "vollere" volwassenen kunnen no-way naast elkaar. zo wel dan zit dit erg krap. De lokale medewerkster vertelde mij dat daarom ook uit voorzorg de capaciteit per bank opnieuw is berekend en uitgegaan word van ongeveer 12 tot 14 mensen minder

Pagina: 1 van 177 (3531 items)
<< 1·2·3·4·5·6·175·176·177 >>