Forum: Paul de Leeuw mag Indische Waterlelie's inspreken

Pagina: 1 van 2 (28 items)
<< 1·2 >>

Offline Luc
Bij Mooi! Weer de leeuw, een programma van Paul de Leeuw die wensen vervuld werd gebeld door Olaf Vughts. Olaf wist de wens van Paul; het inspreken van de Indische Waterlelie's, na een stukje voor te hebben gelezen zij Olaf dat hij binnenkort de tekst in De Efteling zelf mag gaan inspreken. Of het ook echt gedraaid gaat worden bij de Indische Waterlelie's is nog niet bekend!

Ja had Paul de leeuw gezien op 21 maart in poffertjeskraam met fimcameraman dus wie weet.

Offline Jasper
Klopt, heb het net gezien op tv.

Citaat van: efteling link: /forum/8/2703/69259 op: 22-03-2008 20:41:37

Ja had Paul de leeuw gezien op 21 maart in poffertjeskraam met fimcameraman dus wie weet.

ik hem bij Python met Adje,
maar of ze hem zullen draaien...

Heb het net ook gezien!

vind het iedereval een leuk idee, ben benieuwd of het echt zal gebeuren.

Spelfout in bovenstaande tekst? M'n excuses

Offline Carlo
Ja!!!
En dan als Bob de Rooy:

"Halllooooooooooow Boppers!
Kente jullie 't verhaal al van die vervelende gekke ouwe heks, die zonodig de elfjes moest betoveren?
Nee??
Nou, jammer dan!!!!! HAHAHAHAHAHA
Dag Boppers!!!! En nou wegweze!!! En opzouten met die kikkers! WEG!!!!!!!!!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Whahahah, heerlijk Carlo.
Weet niet of hij wel de juiste stem is voor het sprookje, maar ik ben wel benieuwd naar hoe het zou klinken.

If I am different the difference is I am me! <br />[url=http://www.devijfzintuigen.nl/help/een-post-met-inhoud]Heeft jouw post inhoud genoeg? Klik hier voor een handleiding

Hahaha! Ik heb die stem nu al in m'n hoofd!

Hij heeft daar denk ik wel een leuke stem voor. Vooral als hij het serieus gaat vertellen.

Offline Daniel
Hier is de uitzending van gisteravond te zien.
Het stukje met de Efteling zit vlak na het introlied.

Denk zeker dat Paul de Leeuw het leuk kan inspreken. Vooral leuk om bij bijzondere gelegenheden als Marerijkfeest/bedrijfsopenstellingen/dag van het sprookje te gebruiken.

Offline Ruben
Haha, Paul gebruikt een Twinkelstaf als microfoon

Offline Carlo
Het valt mij wel op dat op VijfZintuigen iedereen vrij positief is over het idee om Paul in te laten spreken.
Als je dan de berichten leest op Eftelist... daar is echt niemand het eens met dit plan!

Gelukkig zien wij het wat positiever in!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik heb vandaag via Uitzending Gemist teruggekeken en ik vond Paul's stem nog aardig meevallen (zeker na de reacties op Eftelist en Themepark). Als hij het serieus inspreekt dan kan het best goed klinken. Gezien zijn liefde voor 't park en de attractie zie ik hem dat ook doen. Alleen ben ik van de nostalgie en hoop ik dat dit maar tijdelijk is en we de oude vertrouwde stem niet zullen verliezen.

ik vind het wel een grappig idee, een bekende Nederlander in het park, maar aan de andere kant gooien ze wel het prachtige verhaal van nu weg. Maar het is leuk verzonnen.

Behold! He is coming with the clouds, and every eye shall be blinded with his glory! Every ear shall be stricken deaf to hear the thunder of his voice!

Leuk! beter dan die stem nu want dat vind ik lijken op iemand die het voor het " geld " doet!

Offline laszlo
De stem van nu is volgens mij Fabiola zelf, toch?
Of zit ik nu verkeerd? 

Life must be lived as we go along. The station will come soon enough. - Robert J. Hastings - 1981

Hmmmm dat weet ik niet...miss Laafmaster wel.
Het enige dat ik weet van het sprookje is dat het door fabiola verzonnen is.

Citaat van: laszlo link: /forum/8/2703/70089 op: 24-03-2008 17:46:45

Of zit ik nu verkeerd? 

Misschien vroeger, maar nu heb je zo´n vrouw die alles 1 tonig uitspreekt vind ik...

Offline Carlo
Citaat van: laszlo link: /forum/8/2703/70089 op: 24-03-2008 17:46:45

Of zit ik nu verkeerd? 

De stem is absoluut niet van Fabiola zelf, zij heeft alleen het sprookje geschreven.
De huidige stem, die je al jaren hoort bij de Indische Waterlelies, is van Barbara Hofman.

Pagina: 1 van 2 (28 items)
<< 1·2 >>