Forum: Jouw Efteling-verzameling

Pagina: 1 van 14 (122 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>
Pagina: 37 van 37 (727 items)
<< 1·2·3·32·33·34·35·36·37 >>

Wauw mooi zo die mappen met die nummers, hoe maak je dat @-D@nny- ??

Ik hou mijn verzameling bij in - Personal video database.
Dit kun je downloaden en hierin kan je alles plaatsen o.a. foto's, release datums, informatie, uitgevers enz.
ipv. Dvd's en CD's doe ik het ombouwen tot mijn persoonlijke verzamel database.
zo kan ik als ik wat mis het intypen in de database en komt het zo naar voren omdat je ook "tags" kan toevoegen.
Aanrader dus!

dromen met ogen open, droom je wel of droom je niet? maar is het ook waar wat je ziet?

@tombie1: ik heb een sjabloon van een maplabel gemaakt in Excel om te zorgen dat alle labels exact dezelfde opmaak hebben. Ik hoef deze dan alleen nog maar te wijzigen, printen, uit te knippen en in de map te schuiven. Het ontwerp is van mezelf maar de gouden cijfers heb ik gewoon op internet gevonden. Als je bijv. zoekt bij Google op "gouden twee" en dan bij de afbeeldingen kijkt, dan krijg je van alles. Het is makkelijker dan je denkt!

Hallo D@nny,
Dat ziet er inderdaad erg netjes uit. Complimenten!Je idee aangaande de parkfolders staat mij ook wel erg aan.
Maar wat doe jij bijvoorbeeld met entreekaartjes etc. (kleiner papierwerk in het algemeen?)
Mijn ervaring is dat wanneer ik ze in insteek hoesjes stop, ze snel of na verloop van tijd altijd gaan schuiven, waardoor het een erg rommelig geheel wordt en ik ze maar blijf corigeren iedere keer

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

Hoi Springkuit, dankjewel! Herkenbaar dat probleem wat je schetst met entreekaarten etc... Het voordeel van parkfolders is dat als je deze uitklapt, het precies een A4 formaat is. Voor het kleinere papierwerk gebruik ik nu insteekhoesjes die onderverdeeld zijn in kleinere compartimenten, dat scheelt al heel veel in schuiven en scheef gaan zitten (en irritatie ). Als je bij de grotere kantoorboekhandel kijkt, hebben ze deze zeker en anders kunnen zij die voor je bestellen. Zelf gebruik ik nu het formaat waarbij het A4 in vieren gesplitst is. Oorspronkelijk is dat bedoeld denk ik om afgedrukte foto's in op te bergen. Als je echt wil dat het muurvast zit, zou ik zelf kiezen voor dat type insteekhoesjes (sowieso voor de bescherming en het kunnen toevoegen aan een grote map). Vervolgens zou ik dan toch fotohoekjes gaan gebruiken en deze vervolgens op een A4 blad met een kleur die je mooi vindt plakken met het betreffende papierwerkje ertussen.

Ik heb het Baron 1898 boek, CD, poster 6 kaartjes die je krijgt in de rij en heb ik zelf nog een soort glas met het baron 1898 logo en een t-shirt, Ben ik fan genoeg

Auties love Efteling

Nieuw lid
Hey, Laszlo even een vraagje? ik weet dat ik hier echt ontzettend laat op reageer.. maar die vogel rok spullen die je op ee foto hebt? Heb je die nog en wil je die nog bewaren? Zonee? Dan ben ik zeer geinterreseerd in de vogel Rok spulletjes!

Versie: 2 Aangepast: 24 september 2018 09:51 door: Boris489 reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 24 september 2018 09:51 door: Boris489 reden: Geen reden aangegeven
Nieuw lid
Wow, ik ben echt onder de indruk van de verzamelingen die hier voorbijkomen! Mijn Efteling collectie valt daarbij echt in het niet. Wel zie je duidelijk de Efteling invloeden in mijn slaapkamer terugkomen. Ik heb een groot magneetbord met verschillende entreekaartjes, plattegronden en andere papieren herinneringen. Verder heb ik wat Efteling schrijfspullen (pennen, potloden, lineaal enz.), een borduurset (die ik nog moet maken), een puzzel, wat boekjes en twee mokken.
Naast de 'officiƫle' Efteling spullen heb ik ook nog een paar zelfgemaakte dingen, want ik ben graag creatief bezig en zo heb ik bovendien iets unieks Ik heb een paar kleine schilderijtjes gemaakt met acrylverf, een notitieboekje gekaft met Efteling afbeeldingen en ik wil binnenkort nog zo'n soort jaarplanner laten drukken met mn eigen Efteling ontwerp..

Pagina: 37 van 37 (727 items)
<< 1·2·3·32·33·34·35·36·37 >>