Forum: Jouw Efteling-verzameling

Pagina: 1 van 14 (121 items)
<< 1·2·3·4·5·6·12·13·14 >>
Pagina: 36 van 36 (715 items)
<< 1·2·3·31·32·33·34·35·36 >>

ik heb onlangs dit mooie reclamebord gekregen! waar ik erg blij mee ben

Versie: 1 Aangepast: 14 juni 2015 00:22 door: ParkZicht reden: Geen reden aangegeven
Zou je daar een foto van kunnen maken en van welk materiaal is die dan gemaakt?

Gisteren stond er nog een foto. Kartonnen langnek van de actie bij albert heijn.

Count the days or set them ablaze...

Offline Carlo
Citaat van: justkillingtime link: /forum/8/2560/794949 op: 15-06-2015 00:10:33

Gisteren stond er nog een foto. Kartonnen langnek van de actie bij albert heijn.

Die foto staat er eigenlijk nog steeds. Klik in het laatste bericht van ParkZicht maar eens op het onderste tekstlijntje met 'versie 1' er voor; dan zie je de oorspronkelijke post.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Waarom zou hij de foto weggehaald hebben? Illegaal verkregen exemplaar?

Citaat Waarom zou hij de foto weggehaald hebben?
eh o ja, de foto staat er nog

het bord is gewoon legaal hoor, ik was iets te enthousiast met plaatsen van de foto waar ik zelf ook op sta. ik wilde liever niet zelf op de foto op internet bedacht ik me later. dus ik wilde de foto verwijderen en eentje plaatsen waar ik niet op sta

Offline Robin
Dan kan de foto wel even verwijderd worden door de moderator nu die wens hier duidelijk is beschreven...

Ik bedoelde eigenlijk een foto van het Langnek beeldje uit een post daarvoor.
Dat ging over het beeldje op de balie van Bosrijk.

Offline Bslo
Citaat van: mikesieb link: /forum/8/2560/794976 op: 15-06-2015 13:59:27

Ik bedoelde eigenlijk een foto van het Langnek beeldje uit een post daarvoor.
Dat ging over het beeldje op de balie van Bosrijk.

Dat is deze:

Hij is zo'n 60 centimeter hoog.

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 37x EuropaPark: 2x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 32x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Offline Leroy
Hallo allemaal,

Ik spaar sinds kort efteling jaarboekjes (fotoboekjes), maar ik ben nog op zoek naar een leuke manier om ze op te bergen. In een insteekhoesje in een map vind ik erg saai. Iemand een suggestie?

Citaat van: Leroy link: /forum/8/2560/807208 op: 06-06-2016 19:31:34

Hallo allemaal,

Ik spaar sinds kort efteling jaarboekjes (fotoboekjes), maar ik ben nog op zoek naar een leuke manier om ze op te bergen. In een insteekhoesje in een map vind ik erg saai. Iemand een suggestie?

Zoiets, of een ander soort folder/tijdschrift display.

Count the days or set them ablaze...

Hallo allemaal,

Een soort schilderijvorm waarin je ze allemaal presenteert? Moet je wel een redelijk grote wand hebben waar je ze kan ophangen.

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

Offline Leroy
Citaat van: Springkuit link: /forum/8/2560/807267 op: 08-06-2016 13:37:51

Hallo allemaal,

Een soort schilderijvorm waarin je ze allemaal presenteert? Moet je wel een redelijk grote wand hebben waar je ze kan ophangen.

Nogal een grote wand ja, haha. Ik zat zelf aan iets van een map te denken met daarin de boekjes waar ze in zwart karton of iets dergelijks vastzitten (met de hoekjes). Dan het jaartal eronder bijv. op goud papier. Alleen ik kan geen mooie map vinden.. iets in de authentieke efteling sfeer zou mooi zijn...

EDIT: Die hoekjes gaat niet werken, maar een andere manier om de boekjes op bijv. zwart karton of iets dergelijks op te bevestigen zou wel mooi zijn. Iemand suggesties? Natuurlijk moeten de boekjes niet beschadigd raken.

Versie: 1 Aangepast: 8 juni 2016 19:36 door: Leroy reden: Geen reden aangegeven
Weet iemand toevallig waar dit schilderij vandaan komt?

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

Moderator
Een soortgelijk exemplaar maar dan met Doornroosje heb ik zien hangen in de Doornroosje themakamer van het Efteling Hotel.

Misschien dat deze uit de roodkapje versie komt?

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Pagina: 36 van 36 (715 items)
<< 1·2·3·31·32·33·34·35·36 >>