Forum: Nieuw themagebied Reizenrijk 2021

Pagina: 1 van 1 (2 items)
<< 1 >>
Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>

''Nieuw in 2021: nieuw themagebied met nieuwe attractie
In 2021 openen we een compleet themagebied. Het nieuwe themagebied wordt onderdeel van het Reizenrijk. In dit nieuwe themagebied komt naast het Efteling Hotel een nieuwe attractie en een paar kleinere attracties. Bovendien krijgt het Efteling Hotel een aantal aanpassingen.''

Dit betekend dus in ieder geval een jaartje langer wachten, hopelijk komt er wel een echte achtbaan bij voor de wat ouderen, aangezien de vervanger voor de Bob echt voor de kinderen is.

Een nieuw thema-gebied met aanpassingen voor het hotel. Als ze het thema van circus gebruiken, houd ik mezelf vast.
De vernieuwing van de Bazaar, het nieuws van een simpele achtbaan op de plek van de Bob en nu het nieuws voor aanpassingen van het hotel stellen mij op dit moment niet echt gerust...

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Misschien dat het al wel bekend was, maar ik ben wel blij dat de achtbaan is uitgesteld en dat er nu een geheel themagebied wordt aangelegd met meerdere attracties tegelijk ipv alleen de achtbaan.

Ook ik hoop dat de achtbaan iets meer voor de dare devils wordt, zeker nu er al een kinderachtbaan geopend wordt. Ik ben echter bang dat dit al vast staat. Nu de BOB weg valt, is er voor de wat oudere toch weer een attractie minder en zullen de wachtrijen bij de Python, Baron, JedD, en vliegende Hollander in ieder geval niet minder worden.

Voor de ouderen? De enige achtbaan die geen lengte-restrictie had was de Bob, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de banen voor de ouderen zijn. Even mijn lijstje van gemiddelde leeftijd om de achtbaan mee te starten:

Python: vanaf 10-12 jaar
Bob: vanaf 5-6 jaar
Vogelrok: vanaf 8-10 jaar
Joris en de Draak: vanaf 7-8 jaar
Vliegende Hollander: vanaf 7-8 jaar
Baron1898: vanaf 12-14 jaar

We hebben nu wel genoeg achtbanen voor 7-8 jarigen. Starks zonder Bob missen we een achtbaan voor 5-jarigen en eventueel zou er een baan kunnen komen voor 4-jarigen (jonger dan dit kan gewoon niet, gewoon een kwestie van even wachten). Maar waar blijven dan de banen voor 14-18 jaar en ouder? Ter voorbeeld: Goliath is een baan voor 10-12 jaar, Lost Gravity voor 12-14 en Manta en Gravity Max voor 16 jaar en ouder.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Offline Meuser

Citaat van: IProducties link: /forum/8/25392/815543 op: 09-10-2018 18:24:12

Voor de ouderen? De enige achtbaan die geen lengte-restrictie had was de Bob, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de banen voor de ouderen zijn. Even mijn lijstje van gemiddelde leeftijd om de achtbaan mee te starten:

Python: vanaf 10-12 jaar
Bob: vanaf 5-6 jaar
Vogelrok: vanaf 8-10 jaar
Joris en de Draak: vanaf 7-8 jaar
Vliegende Hollander: vanaf 7-8 jaar
Baron1898: vanaf 12-14 jaar

We hebben nu wel genoeg achtbanen voor 7-8 jarigen. Starks zonder Bob missen we een achtbaan voor 5-jarigen en eventueel zou er een baan kunnen komen voor 4-jarigen (jonger dan dit kan gewoon niet, gewoon een kwestie van even wachten). Maar waar blijven dan de banen voor 14-18 jaar en ouder? Ter voorbeeld: Goliath is een baan voor 10-12 jaar, Lost Gravity voor 12-14 en Manta en Gravity Max voor 16 jaar en ouder.

Je hebt helemaal gelijk, alleen bedoel ik niet dat de Bob alleen voor oudere is, maar deze is juist ook voor de oudere jeugd erg aantrekkelijk (ondanks dat het inderdaad en baan is waar ik zelfs met m'n 2 jarige zoon in ben geweest). De Bob is erg in trek bij de oudere jeugd vanaf 12 jaar juist vanwege de unieke rit. Ik denk juist dat deze jongeren nu eerder opnieuw bij JedD, de Baron of de Python aansluiten i.p.v. in een kindercoaster stappen. Hierdoor bn ik dus bang dat de nu al enorme rijen niet kleiner zullen worden, maar eerder toe zullen nemen.
begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij met en coaster voor de kleintjes, maar juist daarom hoop ik dat er ook nagedacht wordt over hoe je deze wachttijden kan verlagen. Dit zou perfect gaan als je aan de andere kant van het park ook aantrekkelijke attracties plaatst voor deze leeftijd. voor mij liggen deze grote attracties te dicht bij elkaar, waardoor men sneller blijft hangen in dit gebied.

Ik verwacht dat ook jongeren in deze nieuwe baan zullen gaan, zeker als de wachttijden lager zijn als bij de andere achtbanen.

Efteling, oh, Efteling

Pagina: 1 van 1 (7 items)
<< 1 >>