Forum: Gebeurt er ook nog iets in 2019?

Pagina: 2 van 2 (28 items)
<< 1·2 >>

Dat zou kunnen inderdaad. Mijn post was ook een beetje met een knipoog. De verrekijker opent waarschijnlijk ook dit jaar.

...Dan zult gij vrede vinden. In uw huis en in uw hart...

De vervanging van de Bob is een reële opti.
Ook denk ik dat er volgend jaar weer een “klein” sprookje komt aangezien dat relatief goedkoop is.
Nog een reden dat ik denk dat er een sprookje komt is het grote aantal achtbanen en rides in andere parken wat opend.
Door een sprookje te doen kan de Efteling zich onderscheiden tussen al dat achtbaan geweld.
En dan het jaar erop uitkpakkken met een supergave baan.

Waar zie jij nog een sprookje verrijzen? Het huidige bos zit redelijk vol gepropt. Het scheelt nog maar 2 of 3 sprookjes en het is geen bos meer. Het is belangrijk dat er een streep word getrokken. Ik weet dat Fons een aantal jaar geleden zei dst er nog 5 sprookjes in passen. Realistisch gezien vind ik 5 nog erg hoog. Het echte bosrijke gevoel begint nu al een beetje te vervallen als je het mij vraagt. De oostelijke parkeerplaats moet bij het bos worden toegevoegd. Maar ook daar is 2019 nog te vroeg voor. Al met al, de Efteling moet oppassen met het mooie bos en niet overal sprookjes bouwen alsof het niks is. Het kost misschien wel weinig, maar resulteert in minder groen in Natuurpark de Efteling. Wat voor een sprookje zie jij nog plaatsvinden in het bos?

Magische telescoop = pilot AR in de Efteling!

https://www.looopings.nl/weblog/10239/Efteling-presenteert-magische-verrekijker-met-speciale-effecten.html

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Strookrijk 2020!

https://www.looopings.nl/weblog/10239/Efteling-presenteert-magische-verrekijker-met-speciale-effecte...
De telescoop staat slechts een half jaar in de efteling en wordt dus voor het begin van 2019 alweer verwijdert.
Daarmee heeft het verder geen relevantie meer op dit topic.

Citaat van: +Looopings.nl
De verrekijker - inclusief geluidseffecten - werd vanochtend in gebruik genomen. Vooralsnog staat het object een half jaar in de Efteling. "Het is een pilot van zes maanden om te kijken hoe onze gasten het vinden en hoe ze erop reageren", weet de voorlichter.

Duidelijk wel relevantie met dit topic

Offline Meuser
De Horst wordt in 2018 verlegd richting de N261 inclusief fietspad. Half 2019 moet er een fiets/voetgangerstunnel onder de Europalaan door lopen vanaf het Eftelinghotel vlak langs de N261 naar het nieuwe toekomstige hotel. Tekeningen vind je hier:
https://www.tenderned.nl/papi/tenderned-rs-tns/publicaties/139918/documenten/3519255/content

Dit gaat over een derde partij Meuser. Dat vind ik niet helemaal bij dit topic tellen. Tuurlijk is het een uitbreiding voor de Efteling maar de Efteling hoeft hier zelf natuurlijk geen personeel op te zetten.

Terugkomend op de vraag van dit topic:

Onlangs heb ik gemerkt dat wanneer Disneyland Parijs uitbreidingen of renovaties heeft, is iedereen ontevreden over de langdurigheid. Of dat ze nooit naar het park kunnen zonder een steiger te vinden. Dit is bij de Efteling momenteel niet het geval en daarmee kunnen we ook concluderen dat het park goed denkt te lopen. Alleen maar positief natuurlijk want dat doet het ook. Misschien is het wel even goed voor het park om een jaartje rust te nemen. Maar dit neemt nog niet weg dat ik graag iets zie gebeuren in 2019 omdat het in 2018 ook vrij stil is.

Edit: IProductions: ik ben het vaak met je eens maar waaruit kunnen we concluderen dat het bij de pilot om AR gaat. Misschien gaat het wel om een pilot voor mini infill attracties zoals de verrekijker. Of misschien is het wel een pilot om het succes van draken op te pakken. Er is nog niks bevestigd.

Versie: 1 Aangepast: 24 juni 2018 21:18 door: SylvainDr reden: Reactie IProductions over het hoofd gezien

Pagina: 2 van 2 (28 items)
<< 1·2 >>