Forum: Merchendise Baron 1898

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>

Hoi allemaal,

Ik ben erg van van Baron 1898. Daarom wil ik graag ook merchandise. Ik vernam dat er veel meer was dan alleen het het boek en de cd die op marktplaats staan. Het boek heb ik al en de cd ga ik binnenkort kopen.

Heeft er iemand misschien nog merchandise, mag van alles zijn die hij dubbel heeft of wilt verkopen?
Alvast bedankt

Auties love Efteling

Citaat van: IkbennlXD link: /forum/8/25357/814174 op: 05-02-2018 18:35:18

Hoi allemaal,

Ik ben erg van van Baron 1898. Daarom wil ik graag ook merchandise. Ik vernam dat er veel meer was dan alleen het het boek en de cd die op marktplaats staan. Het boek heb ik al en de cd ga ik binnenkort kopen.

Heeft er iemand misschien nog merchandise, mag van alles zijn die hij dubbel heeft of wilt verkopen?
Alvast bedankt

Als ik me niet vergis hadden ze een petje, sleutelhanger, zeepjes onder andere op de kar bij de Baron. Ikzelf heb nog een Baron dukaat destijds bij de Efteldingen gekocht.
(Helaas zal deze qua verzending niet door de brievenbus passen dus ben je het goedkoopste uit om deze in het park zelf te kopen)

~ It takes angel wings to gain a lion's heart ~

Phoe, altijd lastig, dat soort items naderhand vinden. Is er helemaal niets meer van Baron 1898 te koop??

Er bestaan naast bovengenoemde ook mokken, drinkbekers en meerdere sleutelhanger designs.

Ja maar best kut als je maar 1x per jaar in de Efteling komt. Ik woon niet om de hoek zoals jullie allemaal

Auties love Efteling

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>