Forum: Efteling app

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>

Offline Meuser
Ik ben benieuwd wat jullie van de Efteling app vinden en vooral wat jullie graag verbeterd of toegevoegd zouden willen zien. Als ik het vergelijk met de Disney World app zijn er nog wel wat verbeteringen mogelijk. Bij Disney kan je bijvoorbeeld 30 dagen van te voren je fastpasses / boarding passes boeken. Daarnaast komen bij de Efteling app veel stippen in beeld van niet geselecteerde onderdelen indien je te ver inzoomt. Een overzicht met de tijden van de shows mis ik ook of zie ik over het hoofd..

Offline Meuser
Wat zijn jullie wensen en suggesties?

Ik vind tot nu toe de app echt heel fijn; je kan makkelijk de wachttijden zien, je ziet wanneer een attractie dicht is, je locatie wordt goed aangegeven en showtijden van entertainment en shows worden ook aangegeven. Het 30 dagen van te voren reserveren voor fastpasses vind ik niet echt nodig omdat het in de Efteling niet zo druk is en omdat alleen de Python zoiets heeft. Eigenlijk vind ik dat de Efteling nu een perfecte app heeft voor het aantal bezoekers dat het nu krijgt.

Ps. De volgende keer zou je i.p.v. twee reacties kunnen plaatsen je eerste reactie kunnen aanpassen.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Heel toevallig dit bericht. Ik dacht pas nog, wat is de app perfect zoals ie is. Paar jaar geleden hebben ze hem dan ook simpeler gemaakt door dingen weg te halen. Het doel is als ik het goed heb ook echt voor gebruik tijdens je bezoek. Dat is dus goed. Zou wel leuk zijn als de resorts er binnenkort bijkomen te staan. Maar dat hoeft voorlopig niet voor mij.

Offline Meuser
Ik vind dat ze het fastpasssysteem in de Efteling zeker moeten uitbreiden voor meer attracties. 90 minuten wachten voor symbolica is zonde van je tijd en niet meer van deze tijd. H
elemaal als je niet uit de regio komt. Vooraf zekerheid dat je met een normale wachttijd bijvoorbeeld 3 zelf gekozen attracties kan bezoeken is met de techniek van tegenwoordig mogelijk.blijkt bij Disney.

Pagina: 1 van 1 (5 items)
<< 1 >>