Forum: 24 Magische Symbolica Medaillons bij Emté te verzamelen

Pagina: 1 van 1 (9 items)
<< 1 >>

Vanaf zondag 17 september 2017 tot en met zaterdag 21 oktober 2017 is er een nieuwe Efteling actie bij supermarktketen Emté.
Blijkbaar zijn er 24 verschillende Magische Symbolica Medaillons te verzamelen in een prachtig album.

Leuk! Ze zijn dus afgestapt van de gouden eieren dit jaar. Ik ben benieuwd van wat voor materiaal de medaillons zijn.

He wat is het dan balen als je boven de rivieren woont... wij hebben geen emté

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

In Vries in Drenthe zit er wel 1, dus geld niet helemaal dat er boven de rivieren geen zijn.... (wel bijna niet haha)

Citaat van: -D@nny- link: /forum/8/25325/813365 op: 10-09-2017 21:45:05

Leuk! Ze zijn dus afgestapt van de gouden eieren dit jaar. Ik ben benieuwd van wat voor materiaal de medaillons zijn.

Vorig jaar al, toen kon je sparen voor (naar mijn mening niet zo mooie) vingerpoppetjes van Jokie + die moppenstickers.

Er is straks ook een Sjoelpaleis te koop en er komt een speciale Sjoel app beschikbaar:

http://eftelingsestraat.nl/efteling-nieuws/symbolica-spaaractie-inclusief-nieuwe-app/

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Dit zijn alle Symbolica Medaillons die je kan sparen:

https://www.emte.nl/aanbiedingen-acties/symbolica.htm

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Iemand in de Emté geweest ?
Hoe vallen de medaillons mee...
Is er ook dit jaar een aparte flyer in de winkel te bekomen wat je kan sparen, net zoals toen met de Sprookjesboomfiguren en de Rode Neuzenparade.

Het zijn plastic munten met een sticker erop. Desondanks zien ze er mooi uit met o.a. bewegende, 3D, jelly, glitter en velourse afbeeldingen. Er is dit jaar zover ik weet geen losse flyer beschikbaar over alle munten. Uiteraard kun je dit wel op de website vinden met per munt een leuke omschrijving erbij.

Het lukt mij niet om de chronoscoop munt te scannen. Hebben meer mensen hier last van?

Pagina: 1 van 1 (9 items)
<< 1 >>