Forum: Kennen we die meneer niet?!

Pagina: 1 van 1 (10 items)
<< 1 >>

Hallo Zintuigers

Vanavond zat ik naar de televisie te kijken. Naar 1 tegen 100. En opeens was daar een kandidaat die Jeroen heet en bij "het meest sprookjesachtige attractiepark in Kaatsheuvel" werkt als ontwerper. Hij houdt van theater en film. Op dat moment kon ik op m'n iPhone niet direct een goeie foto vinden, maar nu ik op uitzending gemist onderstaand filmpje gevonden heb, vind ik dat ie wel heel erg veel van O.J. Punctuel weg heeft. Het moet 'm dus zijn.

Hier is de uitzending. Jeroen verschijnt vanaf 37:30 ongeveer. Volgende week vrijdag om 21:30 uur gaat de uitzending verder als ik me niet vergis. https://www.npo.nl/een-tegen-100/11-08-2017/AT_2081961

De Markies

Offline Weirdo
Dat is inderdaad Jeroen Verheij.

Ik zag hem gisteravond ook al! En precies de tweede vraag over attracties (g-kracht), ha, ha!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Offline Amanda
Haha wat leuk! Bedankt voor het delen

wajoow dat is echt heel toevallig ook met die achtbaan vraag. Zou wel leuk zijn als iemand hem hiermee confronteert in het park

Auties love Efteling

Gisteren weer gekeken. Helaas heeft hij niets gewonnen, maar ik moet toegeven dat ik die laatste vraag ook nooit had geweten. Laat staan dat ik de andere vragen wel allemaal wist. (En dan de volgende kandidaat die gelijk een kwart van het publiek wegspeelt met een simpele vraag als hoeveel hoekpunten een kubus heeft, terwijl Jeroen telkens maar 2 mensen per vraag wist weg te spelen. ) Ach ja, ik had het hem niet nagedaan!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Bijna 70.000 euro in de prullenbak gegooid. Hopelijk heeft het geen invloed op zijn werkprestaties

Auties love Efteling

Offline Robin
Citaat van: IkbennlXD link: /forum/8/25319/813256 op: 19-08-2017 10:56:26

Bijna 70.000 euro in de prullenbak gegooid. Hopelijk heeft het geen invloed op zijn werkprestaties

Hij is met niets gekomen dus hij heeft geen 70.000 euro weggegooid. Bovendien kun je het geldbedrag niet nemen door te stoppen want je moet doorgaan tot het einde van het spel.
Volgens mij wint er zelden iemand wat in dat programma, dus ik vind het maar een goedkoop (reclame)programma.

Offline Weirdo
Citaat van: Robin link: /forum/8/25319/813261 op: 20-08-2017 16:58:20

Citaat van: IkbennlXD link: /forum/8/25319/813256 op: 19-08-2017 10:56:26

Hij is met niets gekomen dus hij heeft geen 70.000 euro weggegooid. Bovendien kun je het geldbedrag niet nemen door te stoppen want je moet doorgaan tot het einde van het spel.
Volgens mij wint er zelden iemand wat in dat programma, dus ik vind het maar een goedkoop (reclame)programma.

Ik dacht dat je kon stoppen, en dat je dan de helft kreeg. Weet dit overigens niet zeker omdat ik geen tv kijk.

Offline Robin
Nee, het doel is om te winnen van de 100 spelers op de tribune. Dus pas als zij allemaal zijn afgevallen krijg je het geld.

Pagina: 1 van 1 (10 items)
<< 1 >>