Forum: Doe mee op 27 augustus aan de DVZ Efteling Pubquiz!

Pagina: 1 van 1 (11 items)
<< 1 >>

Doe mee op 27 augustus aan de DVZ Efteling Pubquiz!

Wie sprak de stem in van Opa Gijs? Wat was de oorspronkelijke werktitel van Fata Morgana tijdens de bouw? Hoeveel wagons hangen er achter de locomotief van de Stoomtrein? En welk bedrijf verzorgde de aanleg van de paleistuin in het interieur van De Chinese Nachtegaal?

Weet jij het antwoord op dit soort Eftelingvragen, ook als ze soms nog een stukje pittiger zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou… of jullie! De Vijf Zintuigen organiseert op zondag 27 augustus de allereerste DVZ Efteling Pubquiz!

Stel met vrienden een team van 4 personen samen, verzin een originele teamnaam en meld je aan. Wil je wel graag meedoen, maar ken je niemand om een team mee te vormen? Geen nood, meld je apart aan, dan koppelen wij jou aan drie andere deelnemers*.

Een gezellige middag vol open vraagstukken over de Wereld van de Efteling, geluidsfragmenten, beeldvragen… de ultieme Efteling-test! De drankjes en vragen worden door ons verzorgd; jij hoeft alleen maar gezelligheid en kennis over het park mee te nemen. Voor het winnende team wacht in ieder geval de eeuwige roem!

Meld je snel aan (met je teamnaam) via de webshop van De Vijf Zintuigen: https://www.vijfzintuigen.nl/shop/bekijk/item/15

Er is slechts plaats voor 16 teams, dus wacht niet te lang!  **
(aanmelden kan tot 18 augustus 2017)

Datum: zondag 27 augustus 2017
Tijd: van 14:00 tot 17:00 uur
Deelname: 10 euro per persoon (inclusief consumpties)

Een entreekaart of Eftelingabonnement is niet nodig om deel te kunnen nemen.
Parkeren kan op de parkeerplaats van Bosrijk  vanaf 13:00 uur!

* alleen mogelijk bij voldoende losse aanmeldingen.
** 
de eerste 64 personen die zich aanmelden (los of in teamverband) zijn verzekerd van deelname.

Bron: De Vijf Zintuigen

Offline lieven
ik zou er graag bij zijn maar ik heb die dag een kater...

Oei helaas is Kaatsheuvel veel te ver weg voor mij, kan het ook online in een soort skypegroep?

Auties love Efteling

Offline Carlo
Citaat van: lieven link: /forum/8/25315/813058 op: 19-07-2017 00:14:29

ik zou er graag bij zijn maar ik heb die dag een kater...

We beginnen 's middags om 14:00 uur pas. En daarbij zijn huisdieren niet toegestaan.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline lieven
Citaat van: Carlo link: /forum/8/25315/813061 op: 19-07-2017 11:26:46

We beginnen 's middags om 14:00 uur pas. En daarbij zijn huisdieren niet toegestaan.

het is mijn verjaardag de dag ervoor, de kans is groter dat ik om 14:00 de volgende dag net naar bed ga dan dat ik dan wakker ben (laat staan paraat in bosrijk)...

Citaat van: lieven link: /forum/8/25315/813068 op: 19-07-2017 17:01:02

Citaat van: Carlo link: /forum/8/25315/813061 op: 19-07-2017 11:26:46

het is mijn verjaardag de dag ervoor, de kans is groter dat ik om 14:00 de volgende dag net naar bed ga dan dat ik dan wakker ben (laat staan paraat in bosrijk)...

Begrijp ik nou goed dat je zomaar een nacht overslaat?

Wel een leuk initiatief maar die vragen zijn idd. wel pittig!

Het is jammer dat ik niet kan komen want het lijkt me wel leuk om eindelijk eens een gezicht te krijgen bij al die namen hier op het forum

Auties love Efteling

De stem van opa Gijs en de werktitel van Fata Morgana wist ik wel, maar die andere twee... pfoe...
Helaas kan ook ik er niet bij zijn, volgende keer misschien?

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Offline Carlo
Voor mensen die bang zijn dat alle vragen alleen over de Eftelinggeschiedenis gaan en dat je daar niet genoeg over zou weten: geen paniek! Natuurlijk gaan sommige vragen over de historie, maar we vragen ook dingen over het huidige park, wat er bij attracties te zien is, Bosrijk, Loonsche Land, Hotel, Golfpark, beeldfragmenten, geluids- en muziekfragmenten... het is echt te doen!

Natuurlijk zitten er ook wat vragen bij die iets pittiger zijn, maar we zijn dan ook op zoek naar een winnaar... misschien weet jij juist op die vragen wel het antwoord!

Dus laat je hierdoor niet tegenhouden, het is een quiz voor iedereen! Dus meld je aan met een team of alleen, dan heb je naast een gezellige middag ook nog een leerzame middag!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Is het ook mogelijk om alleen te kijken?

...Dan zult gij vrede vinden. In uw huis en in uw hart...

Offline lieven
Citaat van: -D@nny- link: /forum/8/25315/813070 op: 19-07-2017 18:57:17

Begrijp ik nou goed dat je zomaar een nacht overslaat?

(erg late reactie maar wou het topic niet claimen...) Ik werk in verschillende tijdszones en slaap en waak op de meest vreemde uren, dus niet zozeer overslaan alswel een ander - of geen - stabiel ritme.

Anyhoo, moest opeens aan deze thread denken.

Zoals beloofd, ik heb een kater en ben weer een jaar ouder *zucht*, maar veel belangrijker: is er inmiddels een Zintuiger die virtuele confetti verdient? Is de quiz überhaupt doorgegaan, heb er niets meer over gelezen...

Jep, quiz doorgegaan, kijk op de Facebook pagina van vijf zintuigen

Pagina: 1 van 1 (11 items)
<< 1 >>