Forum: Efteling seizoen 2017; Jubileumjaar

Pagina: 1 van 1 (4 items)
<< 1 >>
Pagina: 2 van 2 (32 items)
<< 1·2 >>

Offline Weirdo
Citaat van: superheldo link: /forum/8/25283/811781 op: 01-04-2017 13:56:54

Citaat van: JeroenNEC link: /forum/8/25283/811463 op: 24-02-2017 17:15:34

Natuurlijk wordt Symbolica geopend maar dit is later in het seizoen.

Als wij het dan toch over het zomerseizoen hebben, vraag ik mij toch twee dingen af.
De ''Zomeravonden'' Zoals ik ze altijd heb gekend waren naar mijn weten tot middernacht (attracties die sluiten rond 23:30) maar ik las ergens op twitter dat dit nu veranderd is naar 23:00 en dat alleen het midzomerfestival nog tot middernacht is, nu weet ik dit niet zeker of het waar is, maar ik hoop uiteraard van niet.

En, wanneer is nou toch de opening van Symbolica, ik had persoonlijk wel al een openingsdatum verwacht... maar helaas nog altijd niks buiten ''zomer 2017'', want ik wil uiteraard wel zo snel mogelijk er in kunnen, dus ik ben zeer benieuwd wanneer de efteling hier wat meer over gaat uitlaten.

-S

Zomeravonden zijn inderdaad "maar" tot 23.00 uur. Maar wel op vrijdag en op zaterdag. Dit om de drukte te spreiden.

Tevens verwacht ik nog steeds dat Symbolica op 31 mei geopend wordt.

Vandaag werd in de Efteling de Wensbron geleegd voor 'Save the Children' samen met Prinses Viktória, zie hier een korte samenvatting:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

(Edit: Twitter functie werkt niet meer)

Versie: 1 Aangepast: 5 april 2017 20:21 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven
Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Offline Carlo
De Efteling is al een tijdje bezig met het opknappen van de Pardoes Promenade, met het oog op de aankomende opening van Symbolica en de nieuwe naam 'Fantasierijk'. Ook de grote waterbak in het midden van het pad was volledig leeggehaald, inclusief de verwaarloosde waterleidingen met fantasieloze waterspuitertjes die al jaren een saai zeikstraaltje produceren.

Mijn hoop was dan ook gevestigd op een nieuw soort waterballet, al was het maar een hele rits fonteinen die van voor naar achter, naast elkaar, een mooi golvend watergordijn zouden produceren. Maar helaas... gisteren zag ik dat exact dezelfde leidigen en waterspuitertjes weer zijn geïnstalleerd.

De Promenade mag straks wel tot het 'Fantasierijk' behoren, maar deze benaming geldt zéker niet voor de verantwoordelijken die voor een sprookjesachtige beleving dienen te zorgen.

Een grote gemiste kans!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Offline Weirdo
Het 65-jarig jubileum zou een mooi moment zijn om een nieuwe Aquanura-show te introduceren.

Of een projectieshow op Symbolica, met pyrotechnics en lichteffecten. En dan gewoon als extra show op de zomeravonden zou fantastisch zijn.

Offline Weirdo
http://www.looopings.nl/weblog/7676/Efteling-viert-65-jarig-jubileum-met-speciale-glossy.html

Dit vind ik toch wel een enorme tegenvaller.
Ik had eigenlijk gehoopt op een eenmalige "Wonder"-plus magazine.

Versie: 1 Aangepast: 30 mei 2017 19:26 door: Weirdo reden: Geen reden aangegeven
Ja ik ook. Dit vind ik toch wel verschrikkelijk. Het lijkt mij nu meer een tijdschrift voor een Truus uit Delft dan voor iemand die dat tijdschrift koopt om de echte Efteling jubileum rede. Ik vraag me af of het wel vol staat met Efteling dingen.

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Tja... heeft die Truus ook weer wat leuks om te lezen dan altijd maar weer de 'fans'.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Weirdo
Citaat van: roderick link: /forum/8/25283/812470 op: 30-05-2017 20:39:36

Ja ik ook. Dit vind ik toch wel verschrikkelijk. Het lijkt mij nu meer een tijdschrift voor een Truus uit Delft dan voor iemand die dat tijdschrift koopt om de echte Efteling jubileum rede. Ik vraag me af of het wel vol staat met Efteling dingen.

Wat ik op Looopings lees, bijna niets van de Efteling dus.

Gisteren b ij de opening van het nieuwe tentoonstelling gebeuren in het museum dit tijdschrift gratis gekregen. Ik vond het leuk om door te lezen, maar idd, niet echt eftelings. het is een licht lifestyle magazine met artikeltjes over mode/ tinder/ recepten enz.

Sinds kort kan men vooraf zijn parkeerticket bestellen via https://www.efteling.com/nl/park/tickets!

Is Symbolica al geopend?!

Pagina: 2 van 2 (32 items)
<< 1·2 >>