Forum: Maximale Wachttijd Droomvlucht

Pagina: 1 van 1 (19 items)
<< 1 >>

Elke Efteling fan weet als geen ander dat er maar 3 miljoen hekjes staan bij de wachtrij van Droomvlucht.
Gelukkig heb ik deze hekjes nooit vol gezien, omdat ik meestal op rustige dagen kom en daardoor nooit langer heb gewacht dan 20 minuten (oftwel gewoon in het voorjaar gaan).
Daarom heb ik bij deze de vraag; heeft een van jullie al deze hekken vol gezien (dus zelfs het kleine verlengde stukje erachter vol zat)?
En zo ja, hoe lang moet je er dan wel niet voor wachten (dit mag natuurlijk ook in de jaren 90 zijn geweest)?

2014:

1x Slagharen 1x Movie Park Germany 1x Walibi Holland (Fright Nights)

Heb dacht ik wel eens 90 min gezien dat er echt rij stond tot en met buiten

Heb wel eens gezien dat de wachttijd rond de 100 min was dus ja hij staat geregeld vol.

Tijdens zomervakanties in de jaren nul heb ik daar helaas ook gestaan. Langer dan anderhalf uur heb ik nooit meegemaakt maar dat lijkt me wel het toppunt. Gelukkig heeft de attractie een vrij grote capaciteit, dat scheelt weer. De oude wachtrij was zelf te klein

In de jaren 90 daar uren in de rij gestaan als jong mannetje... de capaciteit was toen nog een stuk lager en de rijen kwamen zelfs tot 't volk van Laaf!

Heb wel eens gehad dat de gehele wachtrij vol stond en de rij op het Ton van de Ven-plein begon. Gelijk overgeslagen en die dag gewacht.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Wat was er vroeger dan anders aan dat de capaciteit minder was?

Ja, kan me herinner dat ik min. een keer tot aan het hek in de wachtrij hekjes heb gestaan

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Offline Niiels
Ik denk dat dit gesprek ook in het algemene Droomvlucht topic gevoerd kan worden https://www.vijfzintuigen.nl/forum/8/1546.127

Citaat van: rollerp link: /forum/8/25211/808155 op: 06-07-2016 16:32:15

Wat was er vroeger dan anders aan dat de capaciteit minder was?

Het was toen niet minder maar toen was de attractie nog populairder.
Vroeger stond je voor het spookslot bijv. ook al buiten te wachten in de rij.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ik herinner me de eerste keer dat ik in Droomvlucht ging, in het jaar dat hij openging. De wachtrij stond tot aan de sint nicolaas bron... Uiteindelijk na lang wachten door de grote houten deuren heen en...binnen (waar nu die te huren zaal is) stond de complete meandering ook nog vol.

Geen idee meer hoe lang het geduurd heeft maar was wel schokkend haha.

Count the days or set them ablaze...

Mijn eerste ritje ging de wachtrij helemaal naar de ingang van het park. Het was ook rond openingstijd, geloof ik.

Toen was de ingang ook zeker nog iets dichter bij Droomvlucht

Ja, klopt. Zo was dat toen.

Offline SWuBbe
Ik kan me inderdaad ook nog herinneren dat ik in de huidige meandering 2 uur gestaan heb (eind jaren 90).
Heb dit echter maar 2 keer gedaan, daarna besloten om mijn tijd beter te 'verdelen'

Op de een of andere manier loopt deze rij toch altijd "lekker door" waardoor het wachten minder lang lijkt dan bij bijv de Python of Vliegende Hollander.

"Hahaha, haa, dan kan ik eindelijk eens flink doorlopen," riep Springkuit,

Misschien omdat je meer vloeiender instapt ipv steeds trein of bootje?

Misschien ook omdat er geen gedoe is met voorin of achterin willen zitten. Er kunnen ook meer dan twee mensen naast elkaar wat voor gezinnen fijn is.

Jazeker. Ik heb ook een keer buiten moeten wachten. Vreselijk hoor!

Auties love Efteling

Pagina: 1 van 1 (19 items)
<< 1 >>