Forum: Baron 1898

Pagina: 1 van 3 (23 items)
<< 1·2·3 >>
Pagina: 7 van 7 (133 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>

Na meer dan een half jaar draaien de wielen en stoommachine van Baron 1898 weer!
Wel is er een aanpassing gedaan langs het meest rechtse wiel gezien vanaf de brug naar de uitgang. Hier is een soort kooi om een deel van het wiel en de kabel geplaatst.
Hopen dat het effect vanaf nu blijft werken!

Parken 2017: Efteling 11x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x

Parken 2016: Efteling 14x | Phantasialand 3x | Europapark 1x | Moviepark Germany 1x | Walibi Holland 1x

Efteling totaal 51x

Toen ik een paar dagen geleden in de de baron ging zag ik iets opvallends. Het kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb, maar de witte wieven verlaten de ruimte van voorshow 1 ook weer via een apart luikje. Het was mij in ieder geval nog nooit opgevallen want veel mensen staan er met hun rug naartoe. Het gebeurt in ieder geval nadat de witte wieven door/over de jassen zijn gevlogen. Het luikje zit nabij de deuren richting het loonlokaal. Heeft iemand dit eerder gezien of ben ik de enige die dit is opgevallen?

Citaat van: DJMrFreaky link: /forum/8/25016/810085 op: 28-10-2016 11:37:08

Toen ik een paar dagen geleden in de de baron ging zag ik iets opvallends. Het kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb, maar de witte wieven verlaten de ruimte van voorshow 1 ook weer via een apart luikje. Het was mij in ieder geval nog nooit opgevallen want veel mensen staan er met hun rug naartoe. Het gebeurt in ieder geval nadat de witte wieven door/over de jassen zijn gevlogen. Het luikje zit nabij de deuren richting het loonlokaal. Heeft iemand dit eerder gezien of ben ik de enige die dit is opgevallen?

Dit gaf ik een aantal weken na de opening ook aan. Ze verlaten de ruimte via de vensters die dan weer aansluiten op buizen, die je vanaf buiten tussen het kleedlokaal en het loonlokaal kan zien zitten. Zo trekken ze als het ware verder het mijncomplex in.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Offline Noxue
Heb een vraagje over het dichtgaan van de Baron bij hoge windsnelheden of misschien een vraag over alle attracties in het algemeen. Is het een beetje bekend wanneer het echt te hard waait? Wat is het beleid hier precies voor? Ik heb voor morgen een bezoekje gepland en nu zie ik dat het een stuk harder gaat waaien dan vandaag. Snelheden tot 32 km/h. Moet ik me zorgen maken dat veel achtbanen dicht zullen zijn?

Offline MrG77
Je hoeft je echt nog geen zorgen te maken. 32km/h is nog niet hard genoeg. Je moet meer richting storm gaan denken. Een stevige wind houdt een achtbaan echt niet tegen.

Citaat van: Noxue link: /forum/8/25016/813167 op: 02-08-2017 19:38:13

Heb een vraagje over het dichtgaan van de Baron bij hoge windsnelheden of misschien een vraag over alle attracties in het algemeen. Is het een beetje bekend wanneer het echt te hard waait? Wat is het beleid hier precies voor? Ik heb voor morgen een bezoekje gepland en nu zie ik dat het een stuk harder gaat waaien dan vandaag. Snelheden tot 32 km/h. Moet ik me zorgen maken dat veel achtbanen dicht zullen zijn?

Als ik het goed heb onthouden,moet je denken aan een snelheid van 70 of 75 km/per uur. Dit maakt het namelijk gevaarlijk voor de medewerkers om een evacuatie uit te voeren wanneer dit nodig is.

Drakenjagers onverzaagd....

...Trekt ten strijden tegen het beest!

Offline Noxue
Oh top dankjewel. Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat de Baron bij windkracht 5 ofzo al dicht ging. Geen zorgen voor morgen dus

Een video van Stemmen van Toen over Baron 1898:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Ik vroeg mij af of iemand weet wanneer de Baron in onderhoud is geweest. Ik heb vandaag een ritje gemaakt en vond de baan veel soepeler rijden dan de laatste keer (vorig jaar zomer). Mijn ouders vonden het ook veel minder eng dan de vorige keer, en met ons nog vele anderen: we hebben een tijdje staan kijken en het viel op dat eigenlijk vrijwel niemand schreeuwde. Weet iemand hier toevallig iets vanaf??

Citaat van: Alikouali link: /forum/8/25016/813244 op: 17-08-2017 19:15:25

Ik vroeg mij af of iemand weet wanneer de Baron in onderhoud is geweest. Ik heb vandaag een ritje gemaakt en vond de baan veel soepeler rijden dan de laatste keer (vorig jaar zomer). Mijn ouders vonden het ook veel minder eng dan de vorige keer, en met ons nog vele anderen: we hebben een tijdje staan kijken en het viel op dat eigenlijk vrijwel niemand schreeuwde. Weet iemand hier toevallig iets vanaf??

Deze is na de opening alleen voor hele korte periode in onderhoud geweest. De baan soepeler lijkt me sterk maar het gegil lijkt me logisch. Mensen zijn er gewoon minder gehyped over, voor velen is het niet de eerste keer wat je zelf zegt. Logisch toch?

Citaat van: Tristino link: /forum/8/25016/813245 op: 17-08-2017 19:22:16

Deze is na de opening alleen voor hele korte periode in onderhoud geweest. De baan soepeler lijkt me sterk maar het gegil lijkt me logisch. Mensen zijn er gewoon minder gehyped over, voor velen is het niet de eerste keer wat je zelf zegt. Logisch toch?

Dat zou inderdaad een logische verklaring zijn, hoewel er toch ook veel nieuwe buitenlandse gasten zijn. In de andere achtbanen wordt veel meer geschreeuwd, terwijl die toch ouder en minder 'eng' zijn. De soepel baan klinkt inderdaad raar maar het leek echt zo. Ook als je staat te kijken maakt het karretje veel minder geluid. Misschien de wielen vernieuwd? Of de baan was gewoon nat van de regen haha!

Citaat van: Alikouali link: /forum/8/25016/813246 op: 17-08-2017 19:27:31

Citaat van: Tristino link: /forum/8/25016/813245 op: 17-08-2017 19:22:16

Dat zou inderdaad een logische verklaring zijn, hoewel er toch ook veel nieuwe buitenlandse gasten zijn. In de andere achtbanen wordt veel meer geschreeuwd, terwijl die toch ouder en minder 'eng' zijn. De soepel baan klinkt inderdaad raar maar het leek echt zo. Ook als je staat te kijken maakt het karretje veel minder geluid. Misschien de wielen vernieuwd? Of de baan was gewoon nat van de regen haha!

Wel beetje raar om hier zelfs een discussie over te voeren,het gillen van mensen, vind je niet?

Citaat van: Tristino link: /forum/8/25016/813247 op: 17-08-2017 20:45:56

Wel beetje raar om hier zelfs een discussie over te voeren,het gillen van mensen, vind je niet?

Naja op zich ging het erover dat de baan erg soepel was vandaag maar ja..

Pagina: 7 van 7 (133 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7 >>