Forum: Mini-Efteling Brengt boek uit: 30 Jaar Mini Efteling: Een uit de hand gelopen Hobby.

Pagina: 1 van 1 (9 items)
<< 1 >>

Offline Arthur
Afgelopen zondag heeft De Mini-Efteling hun Jubileum Boek gepresenteerd : 30 Jaar Mini Efteling: Een uit de hand gelopen Hobby.

Het boekt heeft 120 Pagina's is Volledig in Kleur en bevat een schat aan informatie en Foto's van vroeger. (Bezoekje van Paul Beck, Vrijgezellenfeestje van Reinoud van Assendelft, etcetera)

Een must voor de verzameaar

Bekijk de boekpresentatie hier

Het boek is er in beperkte oplage en is alleen in de Mini Efteling te koop voor 30 Euro.

Versie: 1 Aangepast: 15 september 2015 14:39 door: Arthur reden: Geen reden aangegeven
Met een hamer past alles!

Een erg leuk boek ja!
Vele leuke anekdotes over de Efteling en het fandomschap.
Natuurlijk is het voorwoord van Michel den Dulk ook uiterst interessant!
Kortom een prachtig verzamel item!

Van fouten maken leer je, dus maak er veel, dan kom je d'r wel!

Is 30 euro niet een beetje prijzig voor zo'n boek? En het is ook niet erg handig dat hij alleen maar daar te koop is. Desondanks lijkt het me een interessant boek.

Offline pat
Nou, toevallig weet ik dat er geen/amper winst op wordt gemaakt. Als de drukker niet een deel gesponsort had, maakte de Mini juist een hoop verlies met deze verkoopprijs.
En misschien kun je informeren of het boek ook via de post verstuurd kan worden. Zolang je zelf de verzendkosten betaald denk ik niet dat ze heel moeilijk doen..

Opsturen moet mogelijk zijn.
Althans, ik wil het best doen.
Ik zal het komende zaterdag eens even in het werkoverleg meenemen.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Offline Bslo
Dat zou wel leuk zijn!
Ik wil er ook best eentje, maar ik woon (helaas) te ver weg. Opsturen zou wel een uitkomst zijn!

Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Offline Bslo
Citaat van: WaterorgelFreak link: /forum/8/24967/799360 op: 17-09-2015 00:52:14

Opsturen moet mogelijk zijn.
Althans, ik wil het best doen.
Ik zal het komende zaterdag eens even in het werkoverleg meenemen.

En? Is verzenden mogelijk?

Efteling, Disneyland Paris, Artis, Bobbejaanland, Movie Park, Slagharen en Toverland abonnementhouder. Neem eens een kijkje op www.verwonderling.nl. Team Plaetjesmakers en Eftelingsestraat.

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 48x Efteling 2018: 64x EuropaPark: 5x Phantasialand: 3x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 33x Toverland: 18x Disneyland Paris: 15x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Offline pat
Ja, verzenden is mogelijk en dan zijn de verzendkosten €3,50.
Om het te kopen moet je bellen.
Het nummer staat op de site: www.mini-efteling.nl

Offline Arthur
Bestellen kan nu Hier:

http://www.mini-efteling.nl/boek/

Met een hamer past alles!

Pagina: 1 van 1 (9 items)
<< 1 >>