Forum: Efteling Abonnement

Pagina: 2 van 2 (33 items)
<< 1·2 >>

Offline Weirdo
Citaat van: roderick link: /forum/8/24887/813973 op: 02-01-2018 22:24:02

Op themepark.nl las ik dat de prijzen van het abonnement verhoogd zijn.

4 t/m 59 jaar: van €170 naar €175 per jaar, van €15,50 naar €16,00 per maand
60 jaar & ouder: van €125 naar €145 per jaar, van €11,50 per maand naar €13,00 per maand
Bezoekers met een beperking: van €125 naar €130 per jaar, €11,50 naar €12,00 per maand

De korting op souvenirs wordt verlaagd van 10% naar 5%.

Dit gaat vanaf 1 maart in.

Op de Efteling-site zelf staat niets van een verlaging van de korting op souvenirs.
Ik zie het ook op Looopings staan, maar weet dus niet waar ze dat vandaan halen.

Versie: 1 Aangepast: 3 januari 2018 05:54 door: Weirdo reden: Geen reden aangegeven
 Offline Ericky
Ik had eigenlijk een kortingsbeweging de andere kant op verwacht.... Juist meer korting voor Abo-houders... Helaas

Je hoeft niet gek te zijn om Efteling leuk te vinden. Maar het helpt wel

Dat de prijzen omhoog gaan snap ik op zich wel. Daar zul je mij niet veel over horen zeggen. Vind wel dat het voor senioren ineens een vrij hoge stijging is. Zelf val ik daar nog lang niet onder maar kan me indenken dat het voor hen wel een flinke stijging in 1 keer is.

Mbt de korting op souvenirs. Halveren, serieus? Wat een stomme actie. Ik had juist gehoopt dat ze dit zouden verdubbelen naar 20% korting. Dit is ook de moeite niet echt. Ik vind dit dus erg jammer. En eten en drinken blijft ook nog 5%. Ook hierop hoopte ik dat ze het zouden verdubbelen naar 10%. Ik vind dit echt een aanfluiting, zo jammer dat er zo weinig waardering is naar de vaste bezoekers.

daar ben ik het volledig mee eens!! ik vind het ook belachelijk dat ze de korting op Souvenirs gehalveerd hebben naar 5%. de prijs voor een Abonnement verhogen prima, maar dan tegelijk ook nog de korting op Souvenirs halveren gaat me echt te ver!

Ik vind het apart dat veel mensen zeggen dat het een hoge stijging is voor senioren. Met het uitzicht dat senioren de grootste gedeelte van de bevolking is en daarbij ook nog is de rijkste leeftijdscategorie(geldt natuurlijk niet voor iedereen), ben ik van mening dat de senioren eigenlijk al jaren lang te weinig hebben hoeven betalen. Slimme zet van de efteling, hadden ze al wat eerder kunnen doen. het is niet dat de senioren nergens ingaan, zeker nu dat er weer een grote darkride is zoals symbolica.

Citaat van: themeparkfreak link: /forum/8/24887/813991 op: 04-01-2018 16:32:30

Ik vind het apart dat veel mensen zeggen dat het een hoge stijging is voor senioren. Met het uitzicht dat senioren de grootste gedeelte van de bevolking is en daarbij ook nog is de rijkste leeftijdscategorie(geldt natuurlijk niet voor iedereen), ben ik van mening dat de senioren eigenlijk al jaren lang te weinig hebben hoeven betalen. Slimme zet van de efteling, hadden ze al wat eerder kunnen doen. het is niet dat de senioren nergens ingaan, zeker nu dat er weer een grote darkride is zoals symbolica.

Zeker gaan Senioren ergens in maar dat zijn toch een stuk minder attracties.
Als ik even bij mij in de omgeving kijk dan zijn het voornamelijk de familieattracties en verder dus niks.
Maar goed daar zullen de meningen toch verschillend over blijven.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Citaat van: Weirdo link: /forum/8/24887/813974 op: 03-01-2018 05:40:57

Citaat van: roderick link: /forum/8/24887/813973 op: 02-01-2018 22:24:02

Op themepark.nl las ik dat de prijzen van het abonnement verhoogd zijn.

4 t/m 59 jaar: van €170 naar €175 per jaar, van €15,50 naar €16,00 per maand
60 jaar & ouder: van €125 naar €145 per jaar, van €11,50 per maand naar €13,00 per maand
Bezoekers met een beperking: van €125 naar €130 per jaar, €11,50 naar €12,00 per maand

De korting op souvenirs wordt verlaagd van 10% naar 5%.

Dit gaat vanaf 1 maart in.

Op de Efteling-site zelf staat niets van een verlaging van de korting op souvenirs.
Ik zie het ook op Looopings staan, maar weet dus niet waar ze dat vandaan halen.

Staat allemaal gewoon in de nieuwe wonder.

1x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Offline Weirdo
Die had ik toen nog niet binnen.
Deze krijg ik meestal pas 3/4 dagen nadat de eerste hem ontvangt.

Over de prijs nog. Ik vind persoonlijk dat een prijs tot 260,00 EUR per jaar acceptabel is, en dan bedoel ik dit tot ongeveer 2025. Hierna zal de Efteling vast hele andere plannen hebben, zeker na 2030, waarvoor ze toch een zekerheid aan kapitaal nodig hebben. Zoals voor de bouw van enige vorm van uitrijk en wat dan ook buiten een parkuitbreiding. Vindt iedereen dit een redelijke prijs of zullen velen hierdoor afhaken? Dit wel met de gedachte dat strookrijk al heel wat te bieden heeft en ik veranderingen in de openingstijden verwacht.

Offline dj dre
Citaat van: Tristino link: /forum/8/24887/814002 op: 07-01-2018 13:52:49

Over de prijs nog. Ik vind persoonlijk dat een prijs tot 260,00 EUR per jaar acceptabel is, en dan bedoel ik dit tot ongeveer 2025. Hierna zal de Efteling vast hele andere plannen hebben, zeker na 2030, waarvoor ze toch een zekerheid aan kapitaal nodig hebben. Zoals voor de bouw van enige vorm van uitrijk en wat dan ook buiten een parkuitbreiding. Vindt iedereen dit een redelijke prijs of zullen velen hierdoor afhaken? Dit wel met de gedachte dat strookrijk al heel wat te bieden heeft en ik veranderingen in de openingstijden verwacht.
wat jij acceptabel vind hoeft dat voor een ander niet zo te zijn. Maar het is nog niet 2030 he
Maar goed de prijs voor een jaarrond abonnemt is nu nog goed te doen .

andre keur

Citaat wat jij acceptabel vindt hoeft dat voor een ander niet zo te zijn.
Inderdaad. Wij zijn met vier personen en dan wordt het toch een heel ander bedrag. Maar over die € 2,00 per maand die het nu voor ons duurder wordt, zal je mij niet horen klagen. De entreeprijs aan de kassa wordt ook hoger. Souvenirs koop ik zelden, maar het is toch jammer dat deze korting gehalveerd wordt. Om dit te compenseren was 10% korting op eten en drinken wel leuk geweest, maar dat zal de Efteling te veel geld kosten. Hopelijk blijven de Duitse parken wel een keer per jaar gratis. De gratis entree bij Movie Park hebben ze ook al veranderd in 50% korting. Ook dat is met vier personen zo'n € 80,00 meer.

Citaat van: dj dre link: /forum/8/24887/814003 op: 07-01-2018 14:51:46

Citaat van: Tristino link: /forum/8/24887/814002 op: 07-01-2018 13:52:49

wat jij acceptabel vind hoeft dat voor een ander niet zo te zijn. Maar het is nog niet 2030 he
Maar goed de prijs voor een jaarrond abonnemt is nu nog goed te doen .

Daarom vraag ik dus ook hoe iedereen erover denkt. Ik denk namelijk dat we met een park als Efteling enorm verwend zijn op gebied van abonnementen. Tickets zijn ook redelijk goedkoop. Je moet het alleen altijd relatief bekijken en niet naar de totaalprijs, want dan kan je alles wel duur maken.

Ik vind het abonnement op dit moment ook nog niet (te) duur. Zeker als je de entree voor Europapark, Phantasialand en Tripsdrill meetelt, halen wij de kosten ruimschoots eruit. Wij gaan ongeveer een keer per maand naar de Efteling en in de vakantieperiodes vaker.

Pagina: 2 van 2 (33 items)
<< 1·2 >>