Forum: Winter Efteling 2014-2015

Pagina: 1 van 25 (224 items)
<< 1·2·3·4·5·6·23·24·25 >>
Pagina: 3 van 22 (425 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·20·21·22 >>

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Citaat van: david link: /forum/8/24609/779927 op: 28-10-2014 18:08:23

Citaat van: rambo1990 link: /forum/8/24609/779926 op: 28-10-2014 18:05:48

Ik blijf het toch vreemd vinden dat de Efteling elk jaar opnieuw dat verharde pad naar de ingang van de tent legt en na de winter weer wegneemt. Je kunt dat toch makkelijk laten liggen zonder dat iemand er last van heeft...

Als ze dat het hele jaar door zouden gebruiken wel ja. Maar ze gebruiken het alleen met de Winter Efteling, dus daarna gewoon weer weghalen. Is 2 dagen leggen, 1 dag opruimen.

Sja , kost wel steeds geld om het pad weg te halen en waar aan te leggen.
En dat pad kun je gebruiken om over richting ligweide / picknickweide tegaan.
Wat ook weer niet verkeerd is vanwege andere evenementen waarvoor ze machines inzetten.
Want dan zie je vaker platen liggen om over te rijden dus waarom dat gedeelte dan niet meteen daar ook voor gebruiken.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Hingen daar in de winter altijd al geluidsboxen ?

Citaat van: Mels link: /forum/8/24609/779776 op: 27-10-2014 17:17:23

Ik kreeg net de Efteling-mail en daar was in te lezen dat er dit jaar op 5 november een livestream komt waarin live de voorbereidingen van de Winter Efteling te volgen zijn. Dit alles is te zien via het Efteling YoutubeKanaal.
http://www.efteling.com/NL/kids/kids-Efteling-op-YouTube/Livestream.html

Dit soort dingen vind ik echt zo tof. Ligt het aan mij of is het zo dat de efteling zich meer inzet voor fans de laatste tijd?

Citaat van: Donald D link: /forum/8/24609/779941 op: 28-10-2014 19:23:06

Hingen daar in de winter altijd al geluidsboxen ?

Nee en er hangen nu ook extra boxen bij de vrolijke noot en het ton van de ven plein.

Offline Mels
Als je de foto's met de boxen zo ziet, hangen ze op de plekken waar de vreugdevuren zich bevinden. We weten waarschijnlijk nu dat het een stuk minder akoestisch word dan de lichtpuntjes de afgelopen jaren waren .

Citaat van: Mels link: /forum/8/24609/780038 op: 29-10-2014 18:16:03

Als je de foto's met de boxen zo ziet, hangen ze op de plekken waar de vreugdevuren zich bevinden. We weten waarschijnlijk nu dat het een stuk minder akoestisch word dan de lichtpuntjes de afgelopen jaren waren .

De lichtpuntjes hadden ook al boxen rondom het kampvuur, en bij de vrolijke noot heb ik nog nooit een kampvuur gezien. Maar we zullen wel zien.

Offline Mels
Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/24609/780039 op: 29-10-2014 18:20:14

De lichtpuntjes hadden ook al boxen rondom het kampvuur, en bij de vrolijke noot heb ik nog nooit een kampvuur gezien. Maar we zullen wel zien.

Ow, sorry. Mijn laatste keer Winter Efteling is ook alweer in 2009 .

Update 29-10-2014

Versie: 1 Aangepast: 29 oktober 2014 20:53 door: Eftelwesley reden: Geen reden aangegeven
Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ziet er allemaal weer erg mooi en sfeervol uit! Al moet ik wel zeggen dat ik het eigenlijk nog een beetje vroeg vind voor al die sneeuw, maar de Winter Efteling begint al 6 november dus 't is niet anders. Ik krijg meteen weer zin in de Winter Efteling.

yee

Offline isa
Zou de kroon misschien daar komen te staan voor een wonderlijke ontmoeting met de sneeuwprinses en de vuurprins??

Offline Daanvk
ik weet niet of het al gevraagd is maar komt jurgen freilich?

Ik heb het niet in het programma/agenda van de entertainer zien staan...
Verwacht wel dat die er met oud en nieuw wel weer zal zijn met een of andere show.

Versie: 1 Aangepast: 29 oktober 2014 21:54 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven
Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Hele mooie foto's !!
Ga zaterdag er echt van genieten om al die wintersfeer weer terug te zien
Die ingepakte draaimolen vind ik wel echt een grappig gezicht

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Mels link: /forum/8/24609/780044 op: 29-10-2014 18:27:56

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/24609/780039 op: 29-10-2014 18:20:14

Ow, sorry. Mijn laatste keer Winter Efteling is ook alweer in 2009 .

En ook toen hadden De Lichtpuntjes gewoon orkestbanden. Dat is sinds 2004 al zo geweest.

Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Livestream voorbereidingen Winter Efteling op YouTube

Met de Winter Efteling voor de deur wordt er al weken hard gewerkt om alles op tijd af te krijgen voor de officiële start op 6 november. Vele sierlijke ornamenten worden opgehangen, sprookjesfiguren warm aangekleed, daken bespoten met kunstsneeuw, het IJspaleis werd weer opgebouwd en steeds meer dennenbomen verschijnen in het park. Dit jaar kunnen we voor het eerst zelf meemaken hoe de Winter Efteling tot stand komt middels een livestream op het Efteling YouTube-kanaal.

Op woensdagavond 5 november neemt de Efteling ons mee achter de schermen om te tonen wat er allemaal komt kijken bij de ombouw van het park. Zeer waarschijnlijk zullen veel beelden van tevoren al zijn opgenomen omdat vooral nachtelijke werkzaamheden al eerder zijn verricht, maar wellicht dat er nog iets bewaard wordt dat live wordt uitgezonden.

Op het forum verschenen de afgelopen dagen al vele foto's waarop te zien is dat er al heel veel gedaan is om het park volledig onder te dompelen in Winterse sferen.

Kroon op het werk
De witte kroon die vorig jaar de Pagode sierde, is gisteren ook weer volledig opgebouwd op het podium van De Brink. Echter zal de kroon op deze plek blijven staan en niet bovenop de Pagode worden geplaatst. Of het gevaarte slechts een decoratieve functie krijgt is nog niet geheel duidelijk.

Vreugdevuren
Eerder werd al bekend dat dit jaar vijf kampvuren worden omgetoverd tot Vreugdevuren, die door de nieuwe Vuurprins en Sneeuwprinses zullen worden bezocht. Ook Pardoes en Pardijn zullen dagelijks te vinden zijn in het park.

Bron: Efteling.com

Eerste kampvuur is gespot!

Bron: Twitter @DaveSmits97

Ik zie nog geen vuur hoor.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Citaat van: DVHMark link: /forum/8/24609/780143 op: 30-10-2014 14:20:54

Ik zie nog geen vuur hoor.

Ja dat ding dan

wow, die zijn iets groter dan ik had verwacht!
I like it!

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Pagina: 3 van 22 (425 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·20·21·22 >>