Forum: Winter Efteling 2014-2015

Pagina: 1 van 25 (224 items)
<< 1·2·3·4·5·6·23·24·25 >>
Pagina: 2 van 22 (425 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·20·21·22 >>

Ik ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met die Sneeuwprinses en Vuurprins! In ieder geval leuk om te lezen dat er weer elke dag entertainment rondloopt.

'Beheerst u het perspectief?'

Citaat Vijf kampvuren in de Efteling worden dit jaar omgetoverd tot winterse vreugdevuren. Met een sierlijke kroon nodigen ze de bezoekers extra uit om zich even op te warmen. Dagelijks bezoeken de Vuurprins en de Sneeuwprinses deze vreugdevuren met een muzikale ceremonie.

Dus we kunnen Elsa uit Frozen en Prins Zuko uit Avatar verwachten?

Ik ben al heel blij dat Prinses Pardijn weer thuis is gekomen. Ik heb er in ieder geval weer zin in gekregen bij het horen van dit nieuws!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Offline SphinX
Pardon, weet u of er een persbericht in het Frans zal zijn? Dit is het blog Rue Efteling

Webmaster of Rue Efteling and NewsRiders

Citaat van: Carlo link: /forum/8/24609/779455 op: 23-10-2014 22:55:39

Citaat van: robinschulte link: /forum/8/24609/779454 op: 23-10-2014 22:50:52

Zie ik dat nou goed? laten ze tussen die blokhutjes een groot stuk open?
Zou tof zijn als we daar een podium kunnen gaan verwachten! met eventueel Jürgen Freilich, haha

Daar in die hoek staat altijd die ronde witte tent waarin je in een soort van tredmolen kunt 'langlaufen'.
Dus daar zal de ruimte wel voor open gelaten worden.

Ohja, was die vreselijke tent helemaal vergeten

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Update 24-10-2014

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

JEEJ, nu hoef ik eindelijk niet meer geheim te houden dat Pardijntje terug komt
Ik ben er ook echt HEEL ERG BLIJ om
Als ik het zo lees word het weer een prachtige winter efteling tijd

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Pardoes en Pardijn helemal top!! Ik ben blij. Het verbaast me als enige dat IJzige IJsbrand er wel was bij het negen pleinen festijn maar niet in de Winter Efteling. Waarschijnlijk vanwege de winterse illusies.

Offline Lucius
Citaat van: kaatsheuvel_fan link: /forum/8/24609/779550 op: 25-10-2014 08:36:18

Pardoes en Pardijn helemal top!! Ik ben blij. Het verbaast me als enige dat IJzige IJsbrand er wel was bij het negen pleinen festijn maar niet in de Winter Efteling. Waarschijnlijk vanwege de winterse illusies.

Ijzige Ijsbrandt kan gewoon nog naar de Winter Efteling komen. Voor het 9 pleinen festijn werd toch ook niet gezegd dat Ijzige Ijsbrandt terug zou komen?

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Offline Coen
Die Winter Efteling mag best een maand langer duren. In hartje winter stoppen ze er elk jaar mee..

Le Meccanica Delle Emozioni

Toen de jaarrondopenstelling er pas was duurde de Winter Efteling tot eind januari. Velen vonden dit echter te lang aangezien de meeste decoratie kerstmis-achtig is en het eind februari zelfs al carnaval is geweest. Want dan heb je in de carnavalsvakantie dezelfde sfeer als in de kerstvakantie dus kan me op zich wel voorstellen dat ze dat tegen willen gaan.

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Offline Mels
Ik kreeg net de Efteling-mail en daar was in te lezen dat er dit jaar op 5 november een livestream komt waarin live de voorbereidingen van de Winter Efteling te volgen zijn. Dit alles is te zien via het Efteling YoutubeKanaal.
http://www.efteling.com/NL/kids/kids-Efteling-op-YouTube/Livestream.html

Versie: 1 Aangepast: 27 oktober 2014 17:20 door: Mels reden: Geen reden aangegeven
Is het eigenlijk zo dat de Vliegende Hollander en de Piraña meteen dichtgaan op 6 november?

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Offline Pitco
Ja, vanaf 6 november zijn ze gesloten. Staat ook op de website van de Efteling.

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Aan de ene kant wel jammer aangezien het afgelopen jaar de winter erg zacht was en er dus theoretisch makkelijk gebruik van de attracties gemaakt kon worden.

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Citaat van: Mels link: /forum/8/24609/779776 op: 27-10-2014 17:17:23

Ik kreeg net de Efteling-mail en daar was in te lezen dat er dit jaar op 5 november een livestream komt waarin live de voorbereidingen van de Winter Efteling te volgen zijn. Dit alles is te zien via het Efteling YoutubeKanaal.
http://www.efteling.com/NL/kids/kids-Efteling-op-YouTube/Livestream.html

Die afbeelding die op die pagina erbij staat...!

Parken 2018: Efteling 24x | Tikibad (Duinrell) 1x | Attractiepark Slagharen 1x | Europa-Park 1x | Toverland 1x | Walibi Holland 1x

Parken 2017: Efteling 17x | Disneyland Park 2x | Walt Disney Studios Park 2x | Phantasialand 1x

Efteling totaal 81x

Citaat van: rambo1990 link: /forum/8/24609/779786 op: 27-10-2014 17:45:13

Aan de ene kant wel jammer aangezien het afgelopen jaar de winter erg zacht was en er dus theoretisch makkelijk gebruik van de attracties gemaakt kon worden.

Maar enkele attracties hebben het onderhoud hard nodig deze maanden... dus kan die niet open.

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Mels
Voor de geïnteresseerden, op de pagina van de Winter Efteling is een plaatje te zien van de Vuurprins & Sneeuwprinses.
http://www.efteling.com/Winter_Efteling

Update 28-10-2014

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ik blijf het toch vreemd vinden dat de Efteling elk jaar opnieuw dat verharde pad naar de ingang van de tent legt en na de winter weer wegneemt. Je kunt dat toch makkelijk laten liggen zonder dat iemand er last van heeft...

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Offline david
Citaat van: rambo1990 link: /forum/8/24609/779926 op: 28-10-2014 18:05:48

Ik blijf het toch vreemd vinden dat de Efteling elk jaar opnieuw dat verharde pad naar de ingang van de tent legt en na de winter weer wegneemt. Je kunt dat toch makkelijk laten liggen zonder dat iemand er last van heeft...

Als ze dat het hele jaar door zouden gebruiken wel ja. Maar ze gebruiken het alleen met de Winter Efteling, dus daarna gewoon weer weghalen. Is 2 dagen leggen, 1 dag opruimen.

Pagina: 2 van 22 (425 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·20·21·22 >>