Forum: Winter Efteling 2014-2015

Pagina: 1 van 25 (224 items)
<< 1·2·3·4·5·6·23·24·25 >>
Pagina: 5 van 22 (425 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·20·21·22 >>

Ook Leuk als zandbakken trouwens

eigenlijk moet op die laatste pop ook nog wat sneeuw gespoten worden.

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Ik had totaal geen idee dat die vuurkorven zo gi-ga-gantisch groot waren..

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

alleen de zandberg bij pagode heeft geen kroon, en inderdaad nu nog kinderen die in het zand spelen
was een heel erg gek gezicht al die sneeuw en versiering terwijl het zomerweer was
Ik vond het wel echt er weer allemaal heel erg mooi uitzien, zin in volgende week

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Donderelfje link: /forum/8/24609/780366 op: 01-11-2014 23:50:08

alleen de zandberg bij pagode heeft geen kroon, en inderdaad nu nog kinderen die in het zand spelen
was een heel erg gek gezicht al die sneeuw en versiering terwijl het zomerweer was
Ik vond het wel echt er weer allemaal heel erg mooi uitzien, zin in volgende week

Er komen ook maar 5 van deze vreugde vuren, ook op het APP komt er geen bijvoorbeeld.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Goed gevonden, die stroman!

Ik had een vraag;

Telkens als ik nu om 10 de Efteling binnen kom is alles volledig nat, alsof het enorm geregent heeft maar dat heeft het dan niet. Sproeien ze werkelijk tegen voor tegel voor openingstijd of wat zit daar achter? Heel de brink is bijv natgespoten, geen stukje ontbreekt..

Ook merk ik dat er op de parkeerplek helemaal geen muziek meer is? Merk het pas sinds 2/3 weken?

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Deels komt het denk ik door ochtend dauw/ochtend mist

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Het kan ook dat de Efteling ervoor kiest om de brink af te spuiten om zo het afval naar een centraal punt te spuiten. Dit gebeurd ook in frankrijk veel of op pleinen.
Maar het klopt dat het ook van de dauw kan komen. In een bos blijft het natuurlijk ook langer vochtig.

Nog enkele foto's van het IJspaleis.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Citaat van: Donderelfje link: /forum/8/24609/780397 op: 02-11-2014 15:07:56

Deels komt het denk ik door ochtend dauw/ochtend mist

Nee, dat is het niet, het is echt klets en kletsnat en langs de kant bij de vissen zie je echt een rechte lijn van 1 cm waar het nog kurkdroog is, terwijl de rest eruit ziet alsof het 5 minuten daarvoor met bakken uit de lucht is gevallen

Van de veegmachine?

Ja, geen idee, daarom vroeg ik het hier

En wat is er met de muziek op de parkeerplaats gebeurd? Het is nu doodstil, echt jammer voor de sfeer..

Offline tijn.
Citaat van: DaantjeGrey link: /forum/8/24609/780414 op: 02-11-2014 20:07:55

Ja, geen idee, daarom vroeg ik het hier

En wat is er met de muziek op de parkeerplaats gebeurd? Het is nu doodstil, echt jammer voor de sfeer..

Die wordt meestal ook vervangen door een Winter-variant toch? Misschien zijn ze net nu aan het doen?

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Mij lijkt dat gewoon centraal een ander mp3-tje aanzetten

En vandaag was er gewoon muziek op de parkeerplaats.

De kampvuren bij de fata en bij de pirana zullen er dit jaar niet komen en de lichtpuntjes zullen dus ook verhuizen naar het ruigrijk.
Ook de vrolijke noot en de witte walvis zullen dit jaar niet meer openen.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Jammer trouwens dat je onder de kroon de houtblokjes ziet liggen. Zouden ze daar niet, zoals op de pagode zelf, een doek onder kunnen hangen? Ze hadden hem trouwens ook wel even mogen poetsen. Maar ik vind hem daar leuker staan dan op de pagode.
Ik hoop trouwens ook dat ze die schaatsbaan voor op het Dwarrelplein, waar Looopings laatst een artikel over had, ooit nog gaan bouwen. Die tent is zo lelijk...

'Beheerst u het perspectief?'

Jammer dat op die locaties geen kampvuren meer zullen zijn en dat De Lichtpuntjes nu op Ruigrijk zijn ingezet.
Stuk minder sfeervol...

Versie: 1 Aangepast: 2 november 2014 22:23 door: WaterorgelFreak reden: Geen reden aangegeven
Laat elke ster feller schijnen, in deze duisternis...

Maar de Efteling zet dus op het terras van de vrolijke noot een vreugdevuur neer, maar houd dan vervolgens dat horecapunt dicht?

En zou het ook niet kunnen zijn dat de lichtpuntjes naar het steenbokplein verhuizen?

Pagina: 5 van 22 (425 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·9·10·20·21·22 >>