Forum: Negen pleinen festijn

Pagina: 1 van 6 (46 items)
<< 1·2·3·4·5·6 >>
Pagina: 35 van 35 (684 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35 >>

Het word tijd voor vernieuwing, vind het Negen Pleinen Festijn nog maar een slap aftreksel van wat het ooit was.
Het begin van de avond is er een parade, ik noem het achter elkaar aan slenteren naar je werkplek. Ze doen het woord 'parade' geen eer aan.
Van de street artists kan ik meestal nog het meest genieten.

Bekijk de wereld altijd door een mooi gekleurd glas!!

Het viel me gisteren op dat bijna alles van de zomer er nog staat, de hutjes bij de Bob, de eetkraampjes langs de dubbele laan, het podium voor Carnaval Festival etc. Weet iemand waarom dit er allemaal nog staat? Is dit elk weekend nog in gebruik oid?

Offline Robin
Dat is omdat de weekenden in september en oktober steeds drukker worden. Ze vinden het het blijkbaar weer waard om meer entertainment in te schakelen. Het podium bij Carnaval Festival wordt gebruikt door de Efteling Muzikanten en op het Steenbok Plein staat J├╝rgen Freilich. De hutjes op het Steenbok Plein laten ze al enkele jaren staan zover ik weet. Enkel het podium en wat daar bij hoort wordt dan afgebroken.

Bij de bob staan de hutjes inderdaad jaarrond tegenwoordig, deze worden ook gebruikt voor de winterefteling.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Pagina: 35 van 35 (684 items)
<< 1·2·3·30·31·32·33·34·35 >>