Forum: Grootschalige verbouwing Het Witte Paard

Pagina: 1 van 43 (380 items)
<< 1·2·3·4·5·6·41·42·43 >>
Pagina: 10 van 16 (302 items)
<< 1·2·3·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16 >>

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/8/24008/761679 op: 27-02-2014 23:31:23

Waar moet ik ergens dat glas in lood in zien dan ik zie het niet

Het gekleurde glas in het plafond?

Moderator

Kijk even naar het plafond op de eerste van de twee laatste updates

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Hier

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ik vind vooralsnog die tegelmozaiekjes achterin wel een beetje vloeken met de rest, eigenlijk.

Count the days or set them ablaze...

Wauw, wauw, wauw. Prachtig. Mooie kleurstellingen ook zeg. Die kroonluchters beginnen geloof ik een derde leven? (Witte Paard toen - Gelagkamer - Witte Paard nu)

http://www.eftepedia.nl/bestand/Gelagkamer.jpg

De Gelagkamer is inmiddels vernieuwd toch?

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Citaat van: justkillingtime link: /forum/8/24008/761689 op: 28-02-2014 01:49:56

Ik vind vooralsnog die tegelmozaiekjes achterin wel een beetje vloeken met de rest, eigenlijk.

Het hadden ook geheel witte tegeltjes kunnen zijn, want het is zo te zien de keuken... deze groene tegeltjes erbij, bovenop het wit, past juist wel bij een Engelse-stijl naar mijn mening.

Versie: 1 Aangepast: 28 februari 2014 08:04 door: DVHMark reden: Geen reden aangegeven
Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

De tegeltjes achterin passen inderdaad perfect bij het Engelse Theehuis gebeuren, wit met Cyan-Blauw. Ik vind het ook hartstikke leuk dat de Efteling niet heeft gekozen voor een door en door Checkerboard patroon maar dat ze het een beetje door elkaar heen hebben gegooid.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/8/24008/761691 op: 28-02-2014 05:20:54

Wauw, wauw, wauw. Prachtig. Mooie kleurstellingen ook zeg. Die kroonluchters beginnen geloof ik een derde leven? (Witte Paard toen - Gelagkamer - Witte Paard nu)

http://www.eftepedia.nl/bestand/Gelagkamer.jpg

De Gelagkamer is inmiddels vernieuwd toch?

De Gelagkamer is nog altijd hetzelfde, de rest van het hotel daarintegen niet.

Roland Mack een groot man

Offline Carlo
Op Twitter kwam deze foto voorbij van Eftelingfan:

3D Letters! I love it!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Hmm, totaal geen verbetering als met de gewone geschilderde tekst!
Slechter zelfs, jammer.

Offline Tjomme
Ik vind dit helemaal niks als ik eerlijk moet zijn..... Het vloekt totaal met de rest van de dat logo en de tekst erboven. En het lijkt er zo goedkoop opgeplakt. Als ik het in één woord moet omschrijven: lelijk.
In de rest van de verbouwing lijkt alles wel beter geworden te zijn dan dat het was, maar hier gaan ze echt mee achteruit.... De oude schilderingen waren nog het enige goede van het Witte Paard.

Versie: 2 Aangepast: 28 februari 2014 17:22 door: Tjomme reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 28 februari 2014 17:20 door: Tjomme reden: Geen reden aangegeven
"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

De letters opzich vind ik best mooi, sjiek, netjes en strak. Alleen vind ik persoonlijk de letters een beetje vloeken en niet bij het geheel passen. Eerst waren de letters in een sierlijkere vorm en dezelfde kleur als het logo erboven, oude situatie vond ik eigenlijk mooier.

ik vind dit lettertype veel meer passen bij Raveleijn...

Zou er nou daglicht door het glas in lood (in plafond) vallen of lijkt dat maar?

Citaat van: eftelingrijk123 link: /forum/8/24008/761703 op: 28-02-2014 11:10:09

De Gelagkamer is nog altijd hetzelfde, de rest van het hotel daarintegen niet.

Maar de kroonluchters zijn er weggehaald?

Versie: 2 Aangepast: 28 februari 2014 18:10 door: Kleine boodschap reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 28 februari 2014 18:09 door: Kleine boodschap reden: Geen reden aangegeven
Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Update 28-2-2014

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Daar gaan we, morgenochtend zal ik gelijk via twitter en facebook updates geven. Ik neem aan dat iemand het wel zal oppikken.

Roland Mack een groot man

Ik snap niet wat er nou zo erg is aan dat lettertype, ik vind het wel mooi

Offline Coen
Jammer dat dit dan weer half wordt aangepakt. Van buiten is het nog steeds de zelfde oude kermis hut als altijd. Dat Aqua blauw is verschrikkelijk en schreeuwt om een directe verflaag! Zowel de kermis koepels als de deuren. Daarnaast is ook op een hoop plaatsen de buitenkant van het gebouw gewoon niet aangepakt. Wat erg.. half werk wordt hier geleverd. Wat zouden Houten kozijnen toch prachtig bij dit pand passen. Een nieuwe stuclaag en voila, Het Witte Paard is als nieuw. Maar nee.

Le Meccanica Delle Emozioni

Offline tijn.
De ruimtes aangrenzend aan het terras hebben duidelijk ander meubilair. Witte, zo te zien. Morgen weten we het allemaal!

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Ik vind het nieuwe 'Witte paard' Logo juist hartstikke mooi.
En dat logo wordt al een maand lang gebruikt op de anzichtkaartachtige bouwfoto's die de Efteling upload op FaceBook.
Daarnaast wordt hetzelfde lettertype ook gebruikt bij Grootmoeders keuken en daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen.

Versie: 2 Aangepast: 28 februari 2014 20:47 door: vliegendehollander10 reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 28 februari 2014 20:47 door: vliegendehollander10 reden: Geen reden aangegeven
Pagina: 10 van 16 (302 items)
<< 1·2·3·5·6·7·8·9·10·11·12·13·14·15·16 >>