Forum: Grootschalige verbouwing Het Witte Paard

Pagina: 1 van 43 (380 items)
<< 1·2·3·4·5·6·41·42·43 >>
Pagina: 1 van 16 (302 items)
<< 1·2·3·4·5·6·14·15·16 >>

Ik heb op eftepedia foto's gezien van hoe het eruit zag toen het nog de stijl van Anton Pieck had. Jammer dat die sfeer dan moest wijken voor een killere uitstraling. Ben benieuwd hoe het er na de verbouwing uit komt te zien, of het dan gezelliger zal worden qua uitstraling.

TVDVFS.nl

Kon dat 'Verboden toegang voor onbevoegden'-bord niet op dat andere hek komen? Nu blokkeert het een stuk tekst

Citaat van: Master Hugo link: /forum/8/24008/759650 op: 03-02-2014 12:04:53

Ik heb op eftepedia foto's gezien van hoe het eruit zag toen het nog de stijl van Anton Pieck had. Jammer dat die sfeer dan moest wijken voor een killere uitstraling.

Mee eens! Ik zag de foto's ook op eftepedia en me mond viel open. Wat was dat ooit gezellig! Vreemd dat men een dergelijk mooi (Piecks) balkenplafond ooit heeft weg kunnen stoppen onder dat lelijke on-Eftelingse systeemplafond! De pilaren vond ik toen ook veel mooier, met de wandlampjes.

Ja, Witte Paard kan wel een flinke opknapper gebruiken! Leuke ontwikkeling weer! Nu maar hopen dat ook de kunststof kozijnen vervangen zullen worden door houten.

http://www.eftepedia.nl/lemma/Het_Witte_Paard

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Offline Tjomme
Hier nog 2 foto's.

En in een filmpje snel rond het gebouw.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Citaat van: Kleine boodschap link: /forum/8/24008/759703 op: 03-02-2014 20:38:55

Ja, Witte Paard kan wel een flinke opknapper gebruiken! Leuke ontwikkeling weer! Nu maar hopen dat ook de kunststof kozijnen vervangen zullen worden door houten.

En die zogenaamde afruimband wat meer in het zicht plaatsen. Want die zit ook op een rare plaats. Zelfs al zat ik daar in de buurt te eten maakte ik er geen gebruik van. Want ik ging er vanuit dat het niet de bedoeling was dat je je dienblad daarop plaatste. Aangezien je die karren al had. Waar je dienblad ingezet kon worden. 't is maar dat ik het nu weet van Eftepedia.

TVDVFS.nl

Offline Lucius
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden! Volgens de plannen moet het dus op een Engels theehuis gaan lijken hopelijk wordt het een restaurant van Station de Oost-achtige allure.

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Ik hoop, zoals de meeste hier, dat er weer meer sfeer kom in het restaurant.
Ben er in mijn hele leven ook maar 1 keer binnen geweest, verder kom ik er nooit omdat er gewoon niks aan is.

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Laten ze de buitenkant en de façade gewoon nog het zelfde? Ik hoop van wel want de buitenkant geeft mij echt een typisch Eftelings beeld dat er al van vroeger is.

Ik moet Robinschulte gelijk geven, ik ben er ook maar een keer binnen geweest en ik vond de sfeer binnen niet goed voelen. Als je de buitenkant bekijkt past het ook niet bij de binnenkant. Ik hoop ook dat de ouderwetse "Anton Pieck Stijl" weer terug komt.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Ik ben erg benieuwd wat het resultaat van deze renovatie wordt!

yee

Offline Tjomme
Vandaag weer veel foto's gemaakt, en ik moet zeggen, ze zijn hard bezig

Zover ik kon zien, was het hele gebouw dus al leeg.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Ze pakken het zo te zien inderdaad niet klein aan. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Efteling is goed bezig de laatste tijd ondanks het ontbreken van nieuwe attracties

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

Ha, ze hebben die stoelen wel lekker neer gepleurd.

"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Offline Carlo
Ik zie nu dat ze bij de voorpui, met het paardlogo er op, links en rechts op drie plekken de muur hebben ingezaagd.
Ben benieuwd waar dat voor is!

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Ik benieuw mij op dit moment vooral naar het grote gat welke voor de deur is gegraven.. hopelijk komt daar geen lelijk reclame bord voor het witte paard..

Dikke kans dat daar een gelijksoortig bord als voor De Oost komt te staan, lijkt me ook niet zo vreemd.

Count the days or set them ablaze...

Offline Carlo
Citaat van: justkillingtime link: /forum/8/24008/759805 op: 05-02-2014 09:36:00

Dikke kans dat daar een gelijksoortig bord als voor De Oost komt te staan, lijkt me ook niet zo vreemd.

Of daar zit de hoofdaansluiting van de riolering, dat kan ook nog. Want er is wel heel diep gegraven.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Even voor mijn duidelijk het moet binnen een maand klaar zijn toch?

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Er is geen openingsdatum bekend dus het kan ook pas eind maart weer open gaan.

Citaat van: GEKKERTJUH link: /forum/8/24008/759816 op: 05-02-2014 12:09:47

Even voor mijn duidelijk het moet binnen een maand klaar zijn toch?

Mij is wel vertelt dat ze er 3 tot 4 weken voor uit getrokken hadden. En dat ze 1 maart weer open wilde.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Ik neem aan dat ze het belangrijkste en meest verdienende horecapunt van het park graag zo kort mogelijk gesloten houden.

Count the days or set them ablaze...

Pagina: 1 van 16 (302 items)
<< 1·2·3·4·5·6·14·15·16 >>