Forum: Grootschalige verbouwing Het Witte Paard

Pagina: 1 van 43 (380 items)
<< 1·2·3·4·5·6·41·42·43 >>
Pagina: 3 van 16 (302 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·14·15·16 >>

Citaat van: -D@nny- link: /forum/8/24008/760179 op: 08-02-2014 12:20:27

Waar gaan de pinpardeliefhebbers nu zitten met Pinparadedag?

In de torenkamer bij het Anton Pieck plein. Links van de smulpaap.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

Update 08-02-2014

Het is me gelukt om een beetje een duidelijke foto van binnen te krijgen en je ziet al meteen dan er dus een nieuwe vloer ligt en een nieuwe muur ofzo in de nieuwe stijl:

Tja, van mijn kant dan ook maar deze foto

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Ik heb nu pas echt dit topic doorgelezen en de foto's bekeken,
en het maakt mij zeer benieuwd naar hoe het eindresultaat zal zijn.
Maar als het paard zelf blijft ben ik al erg tevreden.

Vriendschappen kun je vinden door heel Nederland .. én Kaatsheuvel

Citaat van: Eftelwesley link: /forum/8/24008/760209 op: 08-02-2014 21:41:47

Het is me gelukt om een beetje een duidelijke foto van binnen te krijgen en je ziet al meteen dan er dus een nieuwe vloer ligt en een nieuwe muur ofzo in de nieuwe stijl:

De vloer die je hier ziet is een tijdelijke werfvloer. Zou ook wat onlogisch zijn dat terwijl ze aan de cementvloer bezig zijn, er al een definitieve vloer zou liggen.

Maar ik echt wel benieuwd wat ze er gaan van maken. Als ik er iets ging eten, had ik altijd het gevoel dat ik in een bedrijfskantine was beland in plaats van een restaurant in een attractiepark.

Citaat van: CedricD link: /forum/8/24008/760216 op: 08-02-2014 23:03:11

De vloer die je hier ziet is een tijdelijke werfvloer. Zou ook wat onlogisch zijn dat terwijl ze aan de cementvloer bezig zijn, er al een definitieve vloer zou liggen.

Maar ik echt wel benieuwd wat ze er gaan van maken. Als ik er iets ging eten, had ik altijd het gevoel dat ik in een bedrijfskantine was beland in plaats van een restaurant in een attractiepark.

Ik denk even dat je met werfvloer werkvloer bedoelt, en dat klinkt sowieso erg onlogisch ik werk al 11 jaar in de bouw en heb dat nog nooit meegemaakt. Het is veel aannemelijker dat dit al een definitieve vloer is en omdat hij net is gelegd is dit stuk ook afgezet met het afzetlint. De oppervlakte van de vloer is best groot dus waarschijnlijk word deze in fases gestort en waar de vloer al klaar is kan dus meteen de tegel vloer er al overheen. Er moet wel zo snel gewerkt worden als ze binnen een maand klaar willen zijn.

tevens kun je deze tegels ook weer afdekken waardoor deze niet beschadigen. We kunnen ook niet zien in welk stuk ze nu aan het storten zijn.

(leuk offtopic detail: ze denken wel aan de Limburgse bedrijven (Cementvloeren uit obbicht en straalbedrijf pirana uit weert )

Zo lang ich nog in laeve bèn, bèn ich eine Fortuna fan!

2 miljoen euro voor de renovatie van een restaurant?! Zo, dan moet het wel radicaal veranderd worden.

Nog en paar foto's van mij.

Offline Carlo
Die doeken zijn zeker verwijderd vanwege de harde wind vandaag?
Dat doen ze tegenwoordig namelijk wel vaker, om te voorkomen dat het hele hekwerk omvalt.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/8/24008/760266 op: 09-02-2014 19:33:55

Dat doen ze tegenwoordig namelijk wel vaker, om te voorkomen dat het hele hekwerk omvalt.

Inderdaad en dat is voor ons weer een stukje makkelijker om goede foto's te maken, zo ook bij de Pirana.
Alleen binnen was het vandaag te donker om er iets van op de foto te zetten.

Citaat van: eftelingfan link: /forum/8/24008/760267 op: 09-02-2014 19:38:38

Citaat van: Carlo link: /forum/8/24008/760266 op: 09-02-2014 19:33:55

Inderdaad en dat is voor ons weer een stukje makkelijker om goede foto's te maken, zo ook bij de Pirana.
Alleen binnen was het vandaag te donker om er iets van op de foto te zetten.

Haha ik wou al zeggen van dat doen ze speciaal voor ons zodat we be foto's kunnen maken

Vandaag ook een aantal foto's gemaakt en op een foto zie je dat op meerdere plekken die nieuwe muur ofzo is:

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 17.000 Abonnees!

Op de laatste foto kun je goed zien wat een vreemd kleurenschema het Witte Paard had de laatste jaren.
Donkergroen met turquoise en rood. En dan een beetje gelig stucwerk. eehm okeee

Versie: 2 Aangepast: 10 februari 2014 17:36 door: DennisTinderbox reden: Geen reden aangegeven
Versie: 1 Aangepast: 10 februari 2014 17:36 door: DennisTinderbox reden: Geen reden aangegeven
Werkt momenteel heul heul heul hard aan de nieuwe vormgeving van DVZ! Gooi je feedback in een PM of de mail!

en toch heeft het wel wat

dromen met ogen open, droom je wel of droom je niet? maar is het ook waar wat je ziet?

Situatie van vandaag:

Dit is wel interessant

Foto's via Tjomme

Versie: 1 Aangepast: 11 februari 2014 15:10 door: Hoffelijke Heraut reden: Geen reden aangegeven
 Offline Tjomme
Weer een update.

"De fantasie reist onbegrensd en niet aan tijd gebonden" Henny Knoet (1942 - 2013)

Offline tijn.
Waren de (binnen)deuren altijd al grijs? Anders is dat toe te juichen boven dat foeilelijk turquase! En die kleine tegeltjes stemmen me gelijk positief! Ben benieuwd naar het resultaat!

Twitter | Twitter.com/@Martvgerwen

Voor zover ik me kon herinneren waren die deuren altijd turquoise geweest. Dat grijze wat ze nu hebben ziet er niet verkeerd uit.

TVDVFS.nl

De grijze kozijnen stellen mij teleur. Niet omdat ze grijs zijn, maar nog altijd van kunststof. Ik zie ook nog steeds een systeemplafond. Zo wordt het nooit een geloofwaardig chic theehuis.

Ik heb het beste voor met Efteling, dus ben ik kritisch. Met name op het zintuig zien. Perfectie zit 'm in dat wat je níet ziet.

Tja, die kunststof kozijnen zullen niet snel verdwijnen. Hout vergt nu eenmaal veel meer (duur) onderhoud en is niet meer van deze tijd. (Al vind ik het zelf ook niet zo mooi)

Versie: 1 Aangepast: 13 februari 2014 09:06 door: justkillingtime reden: Geen reden aangegeven
Count the days or set them ablaze...

Citaat van: justkillingtime link: /forum/8/24008/760526 op: 13-02-2014 09:05:42

Tja, die kunststof kozijnen zullen niet snel verdwijnen. Hout vergt nu eenmaal veel meer (duur) onderhoud en is niet meer van deze tijd. (Al vind ik het zelf ook niet zo mooi)

Maar het theehuis is ook niet van deze tijd.
Kwa dat kost hout inderdaad meer onderhoud en meer geld maar het hoort eigenlijk bij bepaalde gebouwen.
Vind dat bij huizen en andere gebouwen zo zonde.
Het ziet veelal niet uit kunstof maar kwa financiën word er dan toch voor gekozen.
Terwijl het eigenlijk afbraak doet aan de huizen en gebouwen.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Want de kosten die ze ervoor uit trokken hebben zijn toch niet niks.
En kwa tijd vin ik het ook knap dat zoiets gebeurd binnen zo'n vier weken.

Al oogt deez' villa lief en mild, daarbinnen word het toch iets wild.

U lijkt soms overkop te gaan.. voelt u dan angst? Blijf dan hier staan!

En ouders, is uw kind nog klein, bedenk, het kan wat griezelig zijn...

Pagina: 3 van 16 (302 items)
<< 1·2·3·4·5·6·7·8·14·15·16 >>