Forum: Toekomst :

Pagina: 1 van 2 (14 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 50 van 50 (984 items)
<< 1·2·3·45·46·47·48·49·50 >>

Naar mijn mening moeten ze de remmen gewoon door magnetisme laten aansturen en de banden enkel voor aandrijving. Probleem qua remmen opgelost. Hoeft de baan ook niet voor te worden vervangen. Baan vervangen is enkel nodig voor de baan zelf of om de baan meer capaciteit te geven.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Leuk om alle reacties, ervaringen en wensen voor de Bob te lezen. Voor mij als niet abonnement houder die circa 2x per jaar in de Efteling komt (dus nogmaals dank voor alle Efteling updates op deze site) een 'must do' attractie. Misschien ook omdat de hele familie dan mee in de wachtrij staat en niet de helft afhaakt omdat de baan over de kop gaat Ik kan niet enthousiast worden van de suggestie voor een type plopsaland achtbaan (alleen de naam al zeg) als vervanging.

Het bosgebied bij de Bob meer thematiseren lijkt weinig zinvol omdat ik (en ik denk ook meerdere met mij) vooruit kijk naar de route van de baan, net als in alle andere banen. En anders misschien het stukje grond van Pandadroom als berg inrichten (heb je hem weer.... ja ja, ik weet het )

Het mooie aan de Bobbaan is het gevoel om los van een rails af te dalen. In de oude Bobsleedes waarin je achter elkaar zal was dat gevoel er nog meer. Dat er dan af en toe een hobbel inzit .... ach. Mijn voorkeur... niet wegdoen maar uitbreiden

Offline lieven
Ik ben zelf erg fan van de Bob, hoewel ook ik graag betere thematisering zou zien (vooral dan de wachtrij en het station) en een eventuele verlenging van de baan, maar vermoed dat we hem toch vaarwel mogen gaan zeggen binnen een paar jaar. Zou me niets verbazen als ze het gebied bij Fantasierijk trekken en er een (planeet) Symbolica gethematiseerde attractie voor terug krijgen, kan best een achtbaan zijn maar een bobbaan, opgeknapt danwel nieuw, lijkt me thematisch dan onwaarschijnlijk.

Versie: 1 Aangepast: 12 september 2017 20:22 door: lieven reden: Geen reden aangegeven
Poll dan maar om deze discussie voor nu te eindigen?
[STEM] Bobbaan laten zoals deze nu is, enkel hoognodige vervangen zoals remmen
[STEM] Bobbaan slopen, maar hetzelfde opbouwen met extra nieuwe decoraties erbij
[STEM] Bobbaan slopen, nieuw type achtbaan neerzetten met verhaal

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Pagina: 50 van 50 (984 items)
<< 1·2·3·45·46·47·48·49·50 >>