Forum: Toekomst :

Pagina: 1 van 2 (17 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 58 (1156 items)
<< 1·2·3·4·5·6·56·57·58 >>

"Er liggen nog 4 à 5 fantastische plannen op het bureau." aldus Bart de Boer bij het interview over het vertrek van Bart de Boer in het Brabants Dagblad.
Nu blijft de vraag.. welke plannen zijn dat dan?
Dat wil ik samen met jullie uitzoeken, maar in ieder geval is Hartenhof er een van!

"Er liggen nog 4 à 5 fantastische plannen op het bureau."
1. Hartenhof
2. Dive Coaster - Baron 1898
3. ??
4. ??
(5. ??)

Versie: 1 Aangepast: 18 april 2015 10:36 door: Eftellingen reden: Geen reden aangegeven
"Iemand die zich gedwongen aanpast bij de geest van de tijd, die vermoord zijn persoonlijkheid"

- Anton Pieck

Lummels en er ligt vast nog wel een concept sprookje.

Offline Pitco
Ongetwijfeld zit hier ook een nieuw sprookje bij. Ik heb wel eens iets over de "Rattenvanger van Hamelen" vernomen. Wat mij overigens een leuk sprookje lijkt voor in het mooie bos!

Droom de dag en droom de nacht omarmt door natuur en sprookjespracht

8x Efteling in 2014

25x Efteling in 2013

Offline Japio
Bart hintte ook al naar een tweede hotel, en verder denk ik dat Uitrijk ook weer langzaam boven komt drijven. Dat is toch de duurzaamste investering die de Efteling nu voorzichtig kan doen.

Hier jouw advertentie?<br /><br /><br />acht het niet!

Citaat van: Japio link: /forum/8/23153/741965 op: 05-09-2013 16:21:08

Bart hintte ook al naar een tweede hotel, en verder denk ik dat Uitrijk ook weer langzaam boven komt drijven. Dat is toch de duurzaamste investering die de Efteling nu voorzichtig kan doen.
Uitrijk ligt erg voor de hand, voor 13 miljoen heb je een prachtig uitrijk.
Dat zijn geen enorme investeringen.

Roland Mack een groot man

En met Uitrijk dan ook een monorail rondom het park. Immers, hoe geraken hotelgasten 's avonds laat nog in het hotel als zij niet met de auto zijn?

Citaat van: H.Hightower link: /forum/8/23153/741968 op: 05-09-2013 16:28:03

En met Uitrijk dan ook een monorail rondom het park. Immers, hoe geraken hotelgasten 's avonds laat nog in het hotel als zij niet met de auto zijn?
Pendelbussen zijn ook een optie.

Roland Mack een groot man

Zonder twijfel Hartenhof en Lummels op 1 en 2. De aankondigingen zijn daar (soort van dan..) de deur al van uit. Dan zijn er nog 3 over. Een paar dingen die bij mij altijd opkomen zijn Uitrijk, tweede park en voor een vijfde moet je wel erg ver gaan met speculeren om daar een invulling voor te doen.
Wat me wel dan opvalt is, hoe de Efteling aankondigt in tijden van consolidatie te geraken, maar Bart de Boer in de kranten vertelt hoe er nog fantastische plannen voor de boeg liggen... Die twee zaken gaan niet echt hand in hand.
Mis ik iets in het totaalbeeld of weet Bart de Boer de allernieuwste plannen nog niet?
Ik weet het niet..

Lees je wel alles, maar post je niets? Lees dit dan eens!

Citaat van: MerijnvA link: /forum/8/23153/741971 op: 05-09-2013 16:37:17

Zonder twijfel Hartenhof en Lummels op 1 en 2. De aankondigingen zijn daar (soort van dan..) de deur al van uit. Dan zijn er nog 3 over. Een paar dingen die bij mij altijd opkomen zijn Uitrijk, tweede park en voor een vijfde moet je wel erg ver gaan met speculeren om daar een invulling voor te doen.
Wat me wel dan opvalt is, hoe de Efteling aankondigt in tijden van consolidatie te geraken, maar Bart de Boer in de kranten vertelt hoe er nog fantastische plannen voor de boeg liggen... Die twee zaken gaan niet echt hand in hand. Mis ik iets in het totaalbeeld of weet Bart de Boer de allernieuwste plannen nog niet?
Ik weet het niet..

Misschien dat Bart de Boer iets vertelt wat geheim moest blijven

Offline GJV
Citaat van: EftelistRomeo link: /forum/8/23153/741972 op: 05-09-2013 16:42:30

Misschien dat Bart de Boer iets vertelt wat geheim moest blijven

Dan had hij het niet verteld hea, als het echt geheim was zijn daar gewoon contracten voor afgesloten waarin een zwijgplicht is opgenomen .

Offline Nozomu
En laten we de onvermijdelijke vervanger van de Python niet vergeten.

Ik zou voor nu even dit lijstje hebben:

1. Hartenhof
2. Uitrijkachtige uitbreiding/2e Hotel (lees Efteling resort)
3. Nieuw Sprookje
4. Vervanger Python
5. Nieuwe achtbaan achter Piraña

Ik vrees dat tot 2017 geen van deze plannen uitgevoerd zal worden, met uitzondering van (de bouw van) Hartenhof.

De rest zie ik na de opening van Hartenhof wel uitgevoerd worden, met als belangrijkste punt de stappen richting resort.

Okami Youkai

De Efteling zal de komende jaren gewoon blijven investeren, ondanks ze een tijd van consolidatie aankondigen. Je moet het ook relativeren he, tegenover het bestuur van Bart de Boer is een attractie om de twee jaar al een zware besparing:-).

Natuurlijk heeft de Efteling plannen op tafel liggen. Bijna elk park heeft verschillende plannen voor de toekomst, maar welke dat er gaan uitgevoerd worden is een raadsel.

Van Hartenhof ben ik redelijk zeker dat het er zal komen, omdat er in mijn ogen al te veel kosten en moeite mee gemoeid zijn om dit zomaar in in de koelkast te steken. Maar wanneer het er komt, blijft een raadsel. De Lummels als totaalconcept - attractie, merchandising, tv serie en wat dan ook - zal ook wel een van de plannen zijn. Het Uitrijk zal er ook wel bij zijn, iets wat het park als 'resort' echt wel nood aan heeft. Er zullen ook wel plannen voor sprookjes zijn, maar persoonlijk denk ik niet dat dit als een van de 4 á 5 projecten wordt gezien, omdat een sprookje meestal als een tussendoortje wordt aanzien. Verder denk ik - en hoop - dat er ongetwijfeld een plan op tafel ligt voor een nieuwe thrillcoaster, als aanvulling op de Python (niet als vervanger).

Offline Carlo
Citaat van: MerijnvA link: /forum/8/23153/741971 op: 05-09-2013 16:37:17

Zonder twijfel Hartenhof en Lummels op 1 en 2.

Is dat zo? Lummels is tot nu toe niet meer dan een gerucht geweest dat verspreid is vanuit de fanwereld. Vanuit de Efteling is daar helemaal niets over naar buiten gebracht, zelfs geen bouwvergunning.

Efteling-counter 2014: 14 x (2011: 56x / 2012: 33x / 2013: 25x) Een bericht getypt en je onderbouwde mening geuit? Check dan je spelling en haal eerst de fouten er uit!

Citaat van: Carlo link: /forum/8/23153/741988 op: 05-09-2013 18:09:02

Is dat zo? Lummels is tot nu toe niet meer dan een gerucht geweest dat verspreid is vanuit de fanwereld. Vanuit de Efteling is daar helemaal niets over naar buiten gebracht, zelfs geen bouwvergunning.

Wel een pilot voor een tv serie

Ik denk persoonlijk dat dit een vrij prematuur project is, ik zie pas plannen over een attractie rond de Lummels verschijnen als die tv serie en merchandising op gang is gekomen.

Bart de Boer was destijds ook zo lyrisch over de Burcht (wat je als een onderdeel van uitrijk kan zien), een conferentiecentrum, welke uiteindelijk vanwege de crisis in de ijskast werd gestopt. Ik weet me te herinneren dat Bart de Boer letterlijk 'ijskast' heeft gezegd, dus ook dat plan zou zomaar binnen die "4 à 5 fantastische plannen" kunnen vallen. Blijft gissen, aangezien wij niet weten welke plannen definitief van de baan zijn, of welke nog best in aanmerking komen om gerealiseerd te worden.

Citaat van: Nozomu link: /forum/8/23153/741980 op: 05-09-2013 17:49:10

En laten we de onvermijdelijke vervanger van de Python niet vergeten.

Ik zou voor nu even dit lijstje hebben:

1. Hartenhof
2. Uitrijkachtige uitbreiding/2e Hotel (lees Efteling resort)
3. Nieuw Sprookje
4. Vervanger Python
5. Nieuwe achtbaan achter Piraña

Ik vrees dat tot 2017 geen van deze plannen uitgevoerd zal worden, met uitzondering van (de bouw van) Hartenhof.

De rest zie ik na de opening van Hartenhof wel uitgevoerd worden, met als belangrijkste punt de stappen richting resort.

Achtbaan achter de Piraña?

Citaat van: Hoffelijke Heraut link: /forum/8/23153/741995 op: 05-09-2013 18:32:42

Iets wat ieder jaar wel een paar keer besproken word en een grote wens is van de fans (B&M).

Sprookjes Bestaan in de Wereld vol Wonderen.

Offline Nozomu
Citaat van: Hoffelijke Heraut link: /forum/8/23153/741995 op: 05-09-2013 18:32:42

Het is maar een gerucht hoor.
Ik heb er wel vaker verschillende dingen over gehoord maar het blijft natuurlijk erg vaag.
Vandaar dat ik het ook een beetje voorzichtig breng 

Okami Youkai

Citaat van: Nozomu link: /forum/8/23153/742001 op: 05-09-2013 19:03:42

Het is maar een gerucht hoor.
Ik heb er wel vaker verschillende dingen over gehoord maar het blijft natuurlijk erg vaag.
Vandaar dat ik het ook een beetje voorzichtig breng 

Is inderdaad al lang een van de plannen zijn ook al zat metingen verricht in die hoek.

7x Efteling bezocht in 2018.

http://www.youtube.com/eftel1ngfan

De mensjes van B&M zijn er ooit jaren terug geweest om te meten, inderdaad.

Pagina: 1 van 58 (1156 items)
<< 1·2·3·4·5·6·56·57·58 >>