Forum: Actiefoto's bij Droomvlucht en Fata Morgana

Pagina: 1 van 2 (18 items)
<< 1·2 >>
Pagina: 1 van 13 (244 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>

Offline joja
op loopings staat het bericht dat droomvlucht een maxifoto gaat krijgen.

hier onder de link met het bericht

http://www.looopings.nl/weblog/1886/Smile-Actiefotos-in-Fata-Morgana-en-Droomvlucht.html

Offline dieter
Heeft droomvlucht vroeger geen maxi foto gehad? die werd genomen op het laatste stukje net nadat de trol achter de boom vandaan kwam?

Offline joja
ik denk dat het er nog nooit een maxifoto is geweest voor zover ik me kan herrineren.

Wat mij betreft de stomste attractie voor een 'actie' foto.. Wie gaat zo'n foto nou kopen? Wat is de volgende zet? Een actiefoto bij Aquanura, Kleuterhof en Pagode?

Een actiefoto in de Fata Morgana is in mijn ogen hetzelfde als een actiefoto in Carnaval Festival. De Fata Morgana heeft nog veel meer sfeer, dus ik zou eerder daar een actiefoto kopen dan bij CF.

Offline Sybren
Een actiefoto zou behoorlijk sfeerverpestend zijn. In Fata Morgana word je helemaal in die 'andere wereld' gezogen, en als dan plots een bord verschijnt met 'Let op! Actiefoto', en vervolgens een flits, dan is de magie van de attractie compleet verdwenen. Zelfde geldt voor Droomvlucht.

Bekijk mijn mooiste natuurfoto's op mijn website of like mijn Facebookpagina!

Daar had ik inderdaad nog niet over nagedacht, het zou zonde zijn wanneer de sfeer daardoor verpest wordt. Het is in mijn ogen in ieder geval niet echt nodig om nog meer attracties met actiefoto's te hebben. Ik koop ze persoonlijk nooit.

Citaat van: Sybren link: /forum/8/226/734316 op: 03-06-2013 16:04:58

Een actiefoto zou behoorlijk sfeerverpestend zijn. In Fata Morgana word je helemaal in die 'andere wereld' gezogen, en als dan plots een bord verschijnt met 'Let op! Actiefoto', en vervolgens een flits, dan is de magie van de attractie compleet verdwenen. Zelfde geldt voor Droomvlucht.
In Droomvlucht heb je aan het eind van de rit nu ook al zo'n flitsmoment. Dan zou je daar de actiefoto in kunnen doen, dan valt het niet op.

Maar ik ben geen voorstander van een actiefoto in Droomvlucht en Fata Morgana. Van mij hoeft het niet.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Wat nu als ze bij de eerste tovenaar van iedereen een persoonlijke foto maken? Dan kan gelijk de stroboscoop weg!

Offline Nozomu
Van iedereen een persoonlijke foto is niet uitvoerbaar denk ik.

Ik vind het wel een leuk idee wat Droomvlucht betreft, in de Fata minder.
Gewoon een foto bij de schriktrol heeft wel een leuk effect en met een kleine gondel is het veel persoonlijker dan bij zo'n grote boot met allemaal onbekende mensen.

Okami Youkai

Citaat van: kevinjpg link: /forum/8/22845/734313 op: 03-06-2013 15:48:31

Wat mij betreft de stomste attractie voor een 'actie' foto.. Wie gaat zo'n foto nou kopen? Wat is de volgende zet? Een actiefoto bij Aquanura, Kleuterhof en Pagode?

Ik

Enige attractie met maxifoto voor de allerkleinsten is carnaval festival. De andere zijn toch voor de grotere kinderen of volwassenen. Niet iedereen mag in de python of Joris en de draak of de vliegende Hollander ivm bijvoorbeeld lengte, of dĂșrft daarin. (In alle 3 durf ik no way in en zoon is er bijv veelte klein voor)

Ik vind het dus een goede zaak om maxi foto's in te zetten bij de attracties die ook geschikt zijn voor de allerkleinsten of mensen die het niet zo op achtbanen hebben. Ik zou hem dus aanschaffen als er een bij de droomvlucht en fata komt.

www.instagram.com/eftelingfotografiedanielle

www.facebook.com/preciouspicturesbydanielle

Je kan altijd nog per rij een foto laten maken toch, zoals bij DvH ook is gedaan geloof ik.

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Citaat van: Nozomu link: /forum/8/22845/734331 op: 03-06-2013 18:18:15

Van iedereen een persoonlijke foto is niet uitvoerbaar denk ik.

Ik vind het wel een leuk idee wat Droomvlucht betreft, in de Fata minder.
Gewoon een foto bij de schriktrol heeft wel een leuk effect en met een kleine gondel is het veel persoonlijker dan bij zo'n grote boot met allemaal onbekende mensen.

Maar je hebt nu toch ook maxi foto's bij Joris en de draak, vogelrok, vliegende Hollander, python, etc.. Zijn ook grote karretjes/gondels  waar je met onbekende mensen opstaat.

IK vind de sfeer verpesten van de attracties en bij FM doen ze misschien zoals bij de DVH.

Offline arendo
Een foto bij de schriktrol in droomvlucht lijkt mij wel een goede plek

Als ze het doorvoeren is het einde zoek.

Maar waarom staan die maxi foto's nu alleen bij ''urfal'' attracties?

Bijna allemaal wilde attracties/achtbanen??

* joris en de draak ( achtbaan)
* vliegende hollander ( achtbaan)
* python ( achtbaan)
* vogelrok ( achtbaan)
* bob ( gaat ook hard)

enige wat ik me nog voor kan stellen zijn carnaval festival en de piranha wat geschikt is voor jonge kinderen, de rest vind ik niet echt iets voor jonge kinderen en meer voor durfals.

Ze kunnen dan beter de maxi foto bij 1 van de achtbanen verwijderen, vind het een beetje te gek, een maxi foto bij 4 achtbanen, mag best een maxi foto voor bij de droomvlucht en fata morgana geplaatst worden ,dat is een attractie voor alle leeftijden en niet perse voor mensen die echte durfals zijn

Hebben de kinderen ook eens een andere maxi foto dan alleen die van carnaval festival, want zie mijn kinderen van 6 maanden en 3 jaar niet echt in 1 van de 4 achtbanen zitten of de bobbaan, dus vind dat die groep best benadeeld word wat betreft maxi foto's, en zoals ik al zei, ik durf in geen van de bovenstaande maxi foto's m.u.v carnaval festival en de piranha en heb dus ook maar 2 maxi foto's waar ik uit zou kunnen kiezen..

En waar komen die afgruwelijke maxifoto balies dan bij de Fata of Droomvlucht...?

Hoop niet.. Droom niet.. Geen verwachting, geen verdriet..

Citaat van: lmluiten link: /forum/8/22845/734347 op: 03-06-2013 19:55:58

En waar komen die afgruwelijke maxifoto balies dan bij de Fata of Droomvlucht...?

Als ze komen, dat weten we niet zeker, in de Bazaar en Dromerijen denk ik.

Offline Nozomu
Citaat van: DaantjeGrey link: /forum/8/22845/734336 op: 03-06-2013 18:27:59

Maar je hebt nu toch ook maxi foto's bij Joris en de draak, vogelrok, vliegende Hollander, python, etc.. Zijn ook grote karretjes/gondels  waar je met onbekende mensen opstaat.

Ja, misschien dat er een of twee onbekenden opstaan. Maar niet jij met je vrienden op een rij en de andere drie rijen van de boot met 12 vreemde mensen.

Citaat van: Hoffelijke Heraut link: /forum/8/22845/734350 op: 03-06-2013 20:14:59

Als ze komen, dat weten we niet zeker, in de Bazaar en Dromerijen denk ik.

Zou kunnen, maar ik zie ze dan liever verschijnen in dat gangetje tussen de Fata en de Bazaar, en bij Droomvlucht dan net buiten Dromerijen gewoon een Maxifoto hutje bouwen.

Okami Youkai

Pagina: 1 van 13 (244 items)
<< 1·2·3·4·5·6·11·12·13 >>