Forum: Discussie: Python word gesloopt

Pagina: 1 van 1 (11 items)
<< 1 >>

Vandaag melde Qmusic dat de Python wordt gesloopt, op 31 Oktober 2013 zou hij zijn laatste ronde rijden.
De reparatie zou net zo duur zijn als een nieuwe looping coaster neerzetten.
Of de Efteling een nieuwe achtbaan zou neerzetten is niet duidelijk.

Van fouten maken leer je, dus maak er veel, dan kom je d'r wel!

Heb je een link naar het fragment, dit is niet te geloven...... Als dit waar is zou ik dat weldegelijk erg vinden.

Roland Mack een groot man

Reparatie, is de attractie afgekeurd dan? Lijkt mij weer een discussie uit duizenden. 

whut?? en wat dan met de nieuwe karretjes? komt er dan een zelfde soort achtbaan? waar deze karretjes op komen, of wat word er allemaal gedaan? ik vind het vaag, en ga dus maar even wachten op nieuws vanuit de efteling!

Mensen, ik heb even gegoogled, mensen moeten raden welke NIET waar is.

Citaat:
Lekker uit je nek zwammen, in de kroeg is het heerlijk! Maar als de boodschappers van het wereldnieuws dat doen worden we daar toch wat minder blij van. Daarom pluizen Joey en HoaQs-goeroe Jorn elke week uit wat “niet” waar is dat ons afgelopen week via de kranten, radio of tv heeft bereikt. Wat is het grootste broodje aap verhaal van afgelopen week? Zondag om 12 uur hoor je het antwoord en worden de onderstaande kwesties besproken...

A. Vrouw reist 15.000 kilometer voor een cupcake.
B. Piranha in de gracht van Mechelen.
C. De laatste zomer van de Python in de Efteling.

Weet jij 't? Tweet alvast met #HoaQs je antwoord naar @joeyvdvelden.

Lijkt mij dus wel duidelijk welke het niet is, de Efteling zou het waarschijnlijk niet zo publiceren.

http://q-music.nl/nieuws/gijs-moet-de-python-missenhoaqs

Lijkt me onzin dus.

Ik zeg slotje -_-

Het is dus schijnbaar een broodje aap verhaal, niet goed gehoord .
Maar wel een goede discussie punt.
Wat als ze de Python zouden slopen, en wat zou er in de plaats komen?

Van fouten maken leer je, dus maak er veel, dan kom je d'r wel!

Die discussie is volgens mij al vaak genoeg geweest, en wat er in de plaats zou komen is denk ik meer iets voor het creatief board.

Tuurlijk word de python niet gesloopt, waarorom zouden ze anders nieuwe treinen erop hebben gezet en het station een aardige opknapbeurt gegeven hebben. 

''Het lijkt net of die boot niet boot is'' ~ Olaf Vugts

45x Efteling 2014 - 42x Efteling 2015 - 2x Europapark 2015

5x Efteling 2016

Moderator
Het gaat hier overduidelijk om een hoax van een radioprogramma...

In het verleden is hier al vaker over gediscusseerd, zolang de Efteling niet zelf komt met een persbericht omtrent de toekomst of eventuele sloop van de Python sluit ik dit topic.

Un berigt getiepd en je onderbauwde mening cheuit? Tsjek dan eersdt du spelling en haal alle vauten er uid! < - Irritant heh? het leest gewoon vervelend - verbeter je fouten A.U.B!

Pagina: 1 van 1 (11 items)
<< 1 >>