Forum: Hebben jullie een foto van...?

Pagina: 1 van 97 (872 items)
<< 1·2·3·4·5·6·95·96·97 >>
Pagina: 262 van 262 (5227 items)
<< 1·2·3·257·258·259·260·261·262 >>

Foto's hiervan zijn helaas zo goed als onvindbaar. Het hopen is dat iemand zo'n foto in z'n privé collectie heeft, zich realiseert hoe uniek zo een foto is en deze besluit online te zetten. Tot die tijd zullen we het moeten doen met foto's gemaakt vanuit de rit. Als je een beetje goed kunt timing met flitsfoto's kun je nog best wat leuke plaatjes schieten door de ramen heen van de kelderhal die van '99 tot begin 2007 in gebruik was. De golfjes aan de wand en zelfs enkele vuilnisbakken zijn precies zo achtergelaten als het was.

Nieuw lid
waar kan ik dan het beste zitten? (ik ga toevallig misschien volgende maand naar de Efteling)

Neem anderen zoals ze zijn, en heb respect voor elkaar

Aan de linkerkant van de trein, aangezien de ramen zich aan de linkerkant bevinden. En het liefst achteraan zodat je zo min mogelijk mensen stoort met je flits.

Nieuw lid
Ik hoop dat het maar goed gaat dat mijn telefoon niet uit mijn handen valt door de vele gkrachten in die bocht.

Als je daar niet zeker over bent, zou ik het niet aanraden. Bovendien weet ik niet of het lukt een goede foto te maken met een mobiele telefoon, de flitsers daarop zijn waarschijnlijk niet krachtig genoeg.

Nieuw lid
Ik heb een Samsung Galaxy

Persoonlijk lijkt het mij geen goed idee om überhaupt in de trein een foto te maken, want:

- Een flitser is altijd te zien, ook achterin de trein en je doet bezoekers er niet echt een plezier mee.
- Of je nou een goedkoop toestel of een dure smartphone als een iPhone of Samsung hebt: het is altijd een risico. Ook voor de veiligheid van anderen.
- Zelfs met goede flitser en lens zijn de foto's niet denderend te noemen (te donker/overbelicht door ruimte en flitser + natuurlijk een scherpe foto maken in een snelle achtbaan is ook magisch te noemen).

Wat ik zou doen, is vragen aan een leidinggevende of je gewoon in de ruimte mag kijken. Kleine kans, maar als je eventueel zelfs bijvoorbeeld Coen Bertens kunt aanspreken, heb je een kleine kans op legale foto's maken. Maar ik benadruk: uiteraard is deze kans zeer klein.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Pagina: 262 van 262 (5227 items)
<< 1·2·3·257·258·259·260·261·262 >>