Forum: Hebben jullie een foto van...?

Pagina: 1 van 96 (863 items)
<< 1·2·3·4·5·6·94·95·96 >>
Pagina: 260 van 260 (5196 items)
<< 1·2·3·255·256·257·258·259·260 >>

Offline Lucius
Jammergenoeg kan ik je ook niet helpen...

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Ik zal volgende week woensdag me meetlint meenemen

Bedoel je deze ??

of toch deze

Heeft er iemand toevallig de volgende foto's met neutraal daglicht (dus niet donker en ook niet vol zonlicht) zonder schaduwen:
- Villa Volta alle soorten ramen die er te vinden zijn in het exterieur.
- Villa Volta voordeur
- Villa Volta deel van een blanco muur (zoals naast de voordeur)
- Eventueel nog wat details, zoals de vazen op de muren

Het liefst indien mogelijk de gevraagde objecten recht in beeld (dus niet uit een bepaalde hoek genomen).

Ik gebruik ze voor een (gereviseerde) set voor een spel. Deze set zet ik als gratis download online. De maker(s) van de gebruikte foto's krijgen de credits voor hun foto's in de handleiding van de set.

Hoop dat het mogelijk is. Alvast bedankt!

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Symbolica: 2017!

Goedemiddag Allemaal,

Ik ben op zoek naar een specifieke maar makkelijke foto.
Ik heb de volgende dingen op foto nodig:

-De lampen die aan de buitenmuren hangen van wachtrij Baron 1898, de lampenkappen.
-De schoorsteen van Baron 1898, zonder de achtbaan als het mogelijk is.
-Een foto van de vertrekhal van Baron 1898, van buitenaf, graag met zo min mogelijk van de achtbaan zichtbaar.

Ik heb namelijk het gebouw, en thema, in gebruik voor mijn Businessplan. (een restaurant met mijnbouw thema)

Alvast heel erg bedankt!
-Simon

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

De Baron is geïnspireerd op de Oranje Nassau in Heerlen, misschien heb je hier ook wat aan? Ik heb ook ff gekeken voor foto's, maar kan er helaas geen voor je vinden.

Versie: 1 Aangepast: 30 september 2016 16:31 door: ADHD_UNICORN reden: Geen reden aangegeven
Citaat van: superheldo link: /forum/8/2264/809496 op: 30-09-2016 14:34:41

Goedemiddag Allemaal,

Ik ben op zoek naar een specifieke maar makkelijke foto.
Ik heb de volgende dingen op foto nodig:

-De lampen die aan de buitenmuren hangen van wachtrij Baron 1898, de lampenkappen.
-De schoorsteen van Baron 1898, zonder de achtbaan als het mogelijk is.
-Een foto van de vertrekhal van Baron 1898, van buitenaf, graag met zo min mogelijk van de achtbaan zichtbaar.

Ik heb namelijk het gebouw, en thema, in gebruik voor mijn Businessplan. (een restaurant met mijnbouw thema)

Alvast heel erg bedankt!
-Simon

Het was pittig, vooral die schoorsteen. Daarom heb ik ook een afbeelding bijgevoegd waarop ik de track heb weggehaald.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Aantal keer Efteling in 2017: 1x | 2016: 63 | 2015: 67x | 2014: 59x

Aantal keer Baron 1898 in 2017: 0x | 2016: 51x | 2015: 184x

Geweldig, bedankt voor de foto's!
-S

''Met de meeste hoogachting, uw trouwe lakei....''

Heeft iemand een filmpje van Pandadroom van vroeger, waar de panda 'I have a dream' zegt?

Citaat van: Kogeloog link: /forum/8/2264/811101 op: 13-01-2017 22:12:16

Heeft iemand een filmpje van Pandadroom van vroeger, waar de panda 'I have a dream' zegt?

Toevallig kwam ik er net een tegen: https://youtu.be/1O1tmnh_BLU?t=4m34s

Kijk ook eens op Youtube.com/EftelwesleyHD, meer dan 9000 Abonnees!

Heeft hier iemand foto's van het interieur van de Smulpaap? Het liefst zo duidelijk dat ik er een plattegrond van kan maken. Alvast heel erg bedankt!

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Offline wolf
Heeft iemand een goede foto van de eerste en tweede winter efteling plattegronden ?
1e : 1999 - 2000
2e : 2000 - 2001
Groet, Wolf

Heeft hier iemand foto's van het interieur van de Smulpaap? Het liefst zo duidelijk dat ik er een plattegrond van kan maken. Alvast heel erg bedankt!

Symbolica, het rijk der Fantasie...

Heeft er iemand een foto van het symbool op de hekken bij station de oost? (de hekken die voor de verkooppuntjes gaan als ze open/dicht zijn)

Heeft iemand een goede foto van de gele ruitjes met symbolen op het bouwhekzeil van Symbolica?
Dus de gele ruitjes op dit doek, maar dan in goede kwaliteit?

Deze bedoel je?

Pagina: 260 van 260 (5196 items)
<< 1·2·3·255·256·257·258·259·260 >>