Forum: Fata Morgana

Pagina: 1 van 27 (241 items)
<< 1·2·3·4·5·6·25·26·27 >>
Pagina: 160 van 160 (3184 items)
<< 1·2·3·155·156·157·158·159·160 >>

Citaat van: Trollenbol link: /forum/8/226/815626 op: 20-10-2018 22:53:35

Laten we daar eens over nadenken. We hebben een plek nodig waar alle ogen gevestigd zijn op hetzelfde punt, en het moet een punt zijn die voor een goede actiefoto zorgt. Een scène als de Markt of Haven vallen dus af, omdat er overal om je heen wel iets te zien is. De beste plekken die in mij opkomen zijn:

- Voor de poort tussen de Jungle en Markt (oude locatie dus), want hier wacht iedereen met spanning op het openen van de deuren. Dat mensen hun hand opsteken is niet erg en zorgt juist voor wat meer dynamiek
- In de tunnel bij de krokodillen, klassiek moment met bange gezichten bij vooral kinderen
- Net voor het hek valt iets verderop (mensen die hun oren dicht doen?)
- Net voor het betreden van de Schatkamer, want op dat moment kijkt iedereen omhoog naar Djinn.
- In de Kantalkamer, net voor de verboden stad vergaat (iedereen zal kijken naar de kop of zal proberen de lasers aan te raken, opnieuw een dynamische foto.

Vanwege de constructie lijkt de Kantelkamer me onmogelijk voor een actiefoto, maar de andere zijn zeker een optie. Mijn voorkeur gaat uit naar de locaties (terug naar) Jungle en de Schatkamer.

Ik zeg gewoon de oude locatie. Zijn we er gelijk van af en heb je verder geen vervelende flits elders in de attractie. De laser is volgens mij geen probleem meer, want ik ben de laser niet meer tegengekomen. Juist daarom is het vreemd dat de actiefoto nu daar weg is en elders is geplaatst.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Nieuw lid
Citaat van: Arathonk link: /forum/8/226/815624 op: 20-10-2018 21:45:45

Storm scene met toevoeging van bliksem?

Daar heb ik ook weleens over nagedacht, maar dan zouden ze die hele scene wel een update moeten geven (wat niet per se nodig is). Want als je daar een flits krijgt zie je hoe lelijk die ruimte is en je ziet de grote windmachine aan het plafond waarschijnlijk ook. Dat hebben ze nu gewoon allemaal weggewerkt door het daar heel donker te maken.

Citaat van: IProducties link: /forum/8/226/815627 op: 21-10-2018 12:59:11
De laser is volgens mij geen probleem meer, want ik ben de laser niet meer tegengekomen. Juist daarom is het vreemd dat de actiefoto nu daar weg is en elders is geplaatst.

Hmm, goed punt. Nu je het zegt, de laser lijkt inderdaad weg te zijn en vervangen door verlichting aan de zijkant van de deuren.

Over lasers gesproken. Een van de laserschietende ogen in de kantelkamer is kapot. Hij schiet nog wel een lasertje, maar is niet meer verlicht.

Pagina: 160 van 160 (3184 items)
<< 1·2·3·155·156·157·158·159·160 >>