Forum: Fata Morgana

Pagina: 1 van 27 (241 items)
<< 1·2·3·4·5·6·25·26·27 >>
Pagina: 158 van 159 (3174 items)
<< 1·2·3·153·154·155·156·157·158·159 >>

Het valt me op in de Fata Morgana dat de kabel niet meer zo strak staat, afgelopen zondag knalden de bootjes best wel hard tegen de band vlak voor de kantelscene, verder merk je het ook aan de bootjes, dat ze nogal makkelijk van links naar rechts bewegen op de rechte stukken. Ik weet niet of meer mensen dit ondervonden hebben, maar ik vind het persoonlijk nogal irritant.

Fata Morgana, beslist geen luchtspiegeling

Dit heb ik een half jaar geleden al ondervonden. Viel mij toen ook op, had het nooit echt meegemaakt.

Versie: 2 Aangepast: 3 november 2017 20:47 door: IProducties reden: Edit: net even verkeerde topic, excuus.
Versie: 1 Aangepast: 3 november 2017 20:46 door: IProducties reden: Toevoeging.
Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Ja inderdaad, vorige week en vandaag viel het me al op! Vooral bij de poortscene en de stomsequentie merk je het. Niet storend maar heel de boot maakt er toch een soort schrik geluid bij

De Fakir op bezoek in de eerste Jungle van Fata Morgana. Dit gebeurt als de attractie een tijdje stil staat.

helaas valt het alleen te horen op dit filmpje en niet te zien, was wel benieuwd...

Ik snap niet goed wat ik moet zien

The Monsterball Tour Mei 2010 <3! - Born This Way Ball September 2012 <3! - artRAVE: The ARTPOP Ball September 2014 <3! - Cheek to Cheek Tour Juli 2015 <3 - The Joanne World Tour 2017 <3!

Je hoort de fakir te zien. Helaas was mijn camera niet op de juiste plek gericht, waardoor je hem alleen hoort.

Offline rvz
Ik heb deze onride nog van 2015

www.youtube.com/kermiskermis8 - Kermis, Efteling, (Internationale) Touristische trekpleisters, Halloween én meer! - www.youtube.com/kermiskermis8

Toen ik gisteren in de Efteling was zag ik dat de bedelaars vernieuwd waren, omdat ze voor een paar dagen in onderhoud waren

Hier een foto van voor ze veranderd waren:

Hier een foto van na ze veranderd waren:

Insta: @Eftelingnerd

Twitter: @efteling_nerd

Er zit trouwens nog Steeds een gat in de arm van de linker bedelaar

Ik zie niet echt verschil, behalve dat de hoofddoek van de linker (het valt me nu pas op hoe kwaad hij kijkt) iets verplaatst is. Ze bewegen wel weer soepel.

Die hand zal wel zo horen. Als je echt in de attractie zit (i.p.v. een flitsfoto bekijkt) valt het gelukkig een stuk minder op.

Het valt mij vooral op hoe bizar de oogkleur van deze poppen is. Ik verwacht natuurlijk geen super details, maar azuurblauw en rood-achtig bruin lijken mij niet de juiste kleuren voor de ogen van deze bedelaars...

Maar ja, zal wel beter in het spotlicht uitkomen waarschijnlijk.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... De 6 Zwanen 2019!

Ik heb zondag een onride gemaakt toen er storing was.
Je kan de fakir horen vanaf 1:18

Vandaag was de 'rots-deur' voor de havenscene weer in werking.

Offline Weirdo
Citaat van: Joost6786 link: /forum/8/226/814255 op: 21-02-2018 16:54:58

Vandaag was de 'rots-deur' voor de havenscene weer in werking.

Was die defect dan?

Die heeft heel lang open gestaan ja, vandaag zag ik die voor het eerst sinds lange tijd weer in werking

Wat een chaos daar. Een paar weken terug werkte hij in de ochtend, in de middag werkte niets meer in de hele scène (niet eens de belichting). Hopelijk is het nu opgelost, heeft lang genoeg geduurd.

Was de goudkleurige holte nog verlicht of iets? Ik heb het idee dat daar een plan achter heeft gezeten.

Nee die was niet verlicht. Wel best goed te zien

De rotsdeur was weer defect vandaag...

Ja dat was maandag helaas ook al zo, blijkt toch een probleemgeval te zijn

Pagina: 158 van 159 (3174 items)
<< 1·2·3·153·154·155·156·157·158·159 >>