Forum: Fata Morgana

Pagina: 1 van 27 (240 items)
<< 1·2·3·4·5·6·25·26·27 >>
Pagina: 157 van 157 (3140 items)
<< 1·2·3·152·153·154·155·156·157 >>

http://www.looopings.nl/weblog/6704/Efteling-fans-woedend-over-nieuwe-schilderijen-bij-Fata-Morgana.html
Er is laatst nieuwe decoratie aan Fata Morgana toegevoegd, hier is zeer veel kritiek op. Nou ben ik benieuwd naar jullie mening

Hoogmoed komt voor den val...

Oh, die nieuwe toevoeging maakt mij niet veel uit, hoor. Vind persoonlijk die apen niet echt bij Fata Morgana passen, maar voor de rest is het wel weer wat aankleding bij die toch wat kale wachtrij. Overigens vind ik dat ze het podiumpje wel weer wat mogen opfrissen met een nieuwe laag verf, nieuwe spots en een stofdoek. Is toch wel weer leuk om daar een kleine show te zien op drukke dagen.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Mooi vind ik ze zeker niet, maar het is doodweg hilarisch om te zien hoe sommigen zich er helemaal kapot aan ergeren. Beter iets dan niets, en anders draai je je maar lekker om tijdens het wachten.

Citaat van: IProducties link: /forum/8/226/810910 op: 28-12-2016 17:09:49

Overigens vind ik dat ze het podiumpje wel weer wat mogen opfrissen met een nieuwe laag verf, nieuwe spots en een stofdoek.

Ze kunnen het beter weghalen en daar gewoon de wachtrij wat verder uitbreiden. Dat podium zal toch niet meer gebruikt worden denk ik.

TVDVFS.nl

Ik denk dat het podium niet meer gebruikt wordt omdat de wachttijd er nooit lang genoeg voor is, dus de rij verlengen heeft ook geen zin.

Offline Bslo
Citaat van: Trollenbol link: /forum/8/226/810925 op: 29-12-2016 17:10:40

Ik denk dat het podium niet meer gebruikt wordt omdat de wachttijd er nooit lang genoeg voor is, dus de rij verlengen heeft ook geen zin.

Op drukke dagen of in vakanties gebeurd het toch nog wel eens dat mensen tot buiten de wachtrij moeten wachten. Bij wachtrijen die een podium hebben (Droomvlucht, Fata Morgana en Piraña) worden ze toch allemaal niet meer gebruikt, ookal staat er wel een lange rij. Dus bij de Fata Morgana zouden ze er eventueel wel wachtrij van kunnen maken. Alleen gaat de nostalgische waarde van het podium dan wel verloren

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 39x EuropaPark: 5x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 32x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Nu je het zegt, ik kan me niet eens herinneren dat ik ooit het podium in gebruik heb gezien bij één van die drie attracties. Maar ik doe dan ook mijn uiterste best om drukke dagen te vermijden en sta zo nooit lang te wachten.

Ik zou hem toch maar laten staan. Zoveel ruimte neemt hij niet in beslag en wie weet komt hij ooit nog van pas.

Ik zou er een groot scherm met sfeerbeelden opzetten.

Citaat van: Sem_3fteling link: /forum/8/226/810931 op: 30-12-2016 15:03:11

Dit is een grapje, toch?

Citaat van: Sem_3fteling link: /forum/8/226/810931 op: 30-12-2016 15:03:11

Wat een half gaar idee!

Auties love Efteling

Is dat zó'n slecht idee dan? Het is niet alsof het ooit eerder is gedaan, toch? Joris en de Draak, Carnaval Festival, Python, Bobbaan, Droomvlucht...

Het was maar een geintje

Nu we het scherm met sfeerbeelden uit ons hoofd hebben gezet, heeft er iemand nog een ander idee?

Tja, wel onderhoudsgevoelig, maar wel weer uniek qua toepassing: een elektronische band. Oftewel een zelfde soort bandje met buikdanseressen als in de attractie, maar dan als showtje in de wachtrij. Is ook gelijk beter voor buitenlandse mensen, aangezien er niet gesproken hoeft te worden.

Villa Volta in RCT3? Check het hier: http://wqd.nl/ePww We'll meet again. Don't know where, don't know when... Oh I'll know we'll meet again some sunny day... Achtbaan 2019!

Offline Lucius
Grote versies van Piecks illustraties van 1001-nacht lijken mij gaaf. Misschien met een lichte bewerking van animatie, waardoor er beweging in de tekeningen komen. Weliswaar op een subtiele manier, zodat het niet stoort.
Ik weet dat de prenten misschien weinig te maken hebben met de attractie op zichzelf, maar ze stralen wel zo'n machtig mooie sfeer uit.

"Het unieke van de Efteling is dat ze zowel de mensen van vandaag, gister als morgen telkens weer verwondert."

[i]Efteling teller 2014: 33x 2015: 15x 2016: 4x

Offline Bslo
Er wordt flink onderhoud gepleegd aan het Fata Morganaplein (Foto's van gisteren):

Verwonderling.nl brengt (bouw)foto's uit de wereld van de Efteling. Neem ook eens een kijkje op Eftelingsestraat.nl

Efteling 2016: 50x Efteling 2017: 39x EuropaPark: 5x Phantasialand: 2x Slagharen: 1x Gardaland: 1x Artis: 32x Toverland: 4x Disneyland Paris: 3x en nog vééél meer parken die niet interessant zijn om te vermelden

Nieuw lid
Hier een foto van voor de renovatie:

Hier een foto van na de renovatie:

De man in de tandartsstoel heeft eindelijk een nieuw hoedje

Versie: 1 Aangepast: 27 september 2017 16:27 door: nickge4 reden: Geen reden aangegeven
 Offline Weirdo
Na de renovatie van de Fata Morgana is de thee niet meer verkrijgbaar in De Bazaar. Ik baal hier wel van, maar nu haal ik hem ergens anders.
Ik hoop dat er leuke andere souvenirs komen. De eerste dag na de opening was het in ieder geval niet veel. Hebben jullie dit ook gezien?

Is de geur nog wel te koop?

Auties love Efteling

Offline Bslo
Citaat van: IkbennlXD link: /forum/8/226/813534 op: 04-10-2017 00:35:47

Is de geur nog wel te koop?

Ja, die is nog te koop.

Pagina: 157 van 157 (3140 items)
<< 1·2·3·152·153·154·155·156·157 >>